Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.3.Lauantai  (Luettu 1572 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 17.3.Lauantai
« Vastaus #105 : 17.03.07 - klo:17:58 »

Hyypiölläkin ollut komea ilma :-))

kiva kielikukkanen!  [:-DD] Hyypiössä olisi tietenkin oikein...vaikka ne puhuukin että Naruskassa, Naruskalla minä kyllä aina käyn.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Santsu

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • "Carlö"
« Vastaus #106 : 17.03.07 - klo:17:59 »

Emolehmillä käytetään ihan luonnon menetelmää, en tiedä onko edullisempi mutta ainakin helpompi kun isot eläinmäärät ja astutus tapahtuu laidunaikaan, maitotiloilla on siemennys enempi keinotekoista
Kirjattu
Mikä ei tapa, vahvistaa.

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 17.03.07 - klo:18:12 »

Ja Jarmo!

Aamua +0,8 ei sadetta  [:-)]

Onnistuisiko Zirnix messuille meno yhdessä  [:-I]

Nyt teetä ja hetkinen pönttöilyä ja sitten viikonlopun ohjelmaan  [:-)]

Messuille meneminen on meillä edelleen harkinnassa, ja voipi ollakin, että menemme käymään. Oletkos siis tulossa sinäkin Turkkuseen? Ilmoita nyt jotain - varmuuden vuoksi!  Minipönttötapaaminen...?  [:-)] Anskuuuuu - ja muutkin lähistöllä asustelevat?...!

Mitkä messut? Missä? (Näin hyvin mä olen perillä...  [:-DD] ) Mulla on vähän rahat kortilla ennen kuin työt alkaa, joten isolla varauksella...

Älä välitä, Ansku: En minäkään aina kaikista tapahtumista tiedä! Tuo ilmoitus sattui vain olemaan TS:n etusivulla jo pari viikkoa sitten. Plus esimerkiksi tänään... Ja muualtakin kuulin, tietty.

Tuolla ihan ketjun alussa on maininta tuosta myös. Turun Messu- ja Kongressikeskuksessa Käden taito-  tai Käsityömessut tai jotain sinnepäin ja siellä paljon muutakin kuin esimerkiksi naisille suunnattuja käsitöitä ja tarvikkeita. Oletan, että miehille löytyy ihan yhtä lailla kivaa - laivojen pienoismallien rakentamisesta linnunpönttöjen rakentamiseen... Ainaski mä olen puhunu miehelle tohon tyyliin...  :-)) No ei vaan; tottahan toki siellä on kaikkea mahdollista! Minua vain pännii se, ettemme me noilla tuollaisilla messuilla aikoihin ole käyneet. Sisäänpääsy 12 egee, ja huomaa, etteihän sieltä mitään pakko ole ostaa! --- Ai... Ei vai... Huhhh... :-))

Nyt taitaa muuten olla aika mun lopetella hetkeksi pönttöily, kun saunaan pitäisi mennä...
Palajan illemmalla, halusittepa tai ette...

PS. Kaarinille kiitokseni vastauksesta! Vaan... Veitkös itse sipulit sinne kauppaan ja sanoit jot tehkääs niistä mitä lystäätte..?  :-))
Ja peeässä vielä... Emme kai ole entisiä luokkakavereita kanssasi...?  [:-)]

Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 17.03.07 - klo:18:14 »

Hyypiölläkin ollut komea ilma :-))

kiva kielikukkanen!  [:-DD] Hyypiössä olisi tietenkin oikein...vaikka ne puhuukin että Naruskassa, Naruskalla minä kyllä aina käyn.

Niin mä vähän ajattelinkin että Hyypiössä mutta se olisi pilannut koko jujun :-))
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #109 : 17.03.07 - klo:18:34 »

Olenkohan mä tulossa kipeäksi kun väsyttää niin mahdottomasti, vai onko se vaan tämä säärintaman ylitys... Ei tunnu olevan kuumetta vaikka pää pikkuisen särkee, nokka ei enää pahemmin tiputtele (kun siivosin, hihii) mutta väsyttää vaan ihan pipona.  [:56] Pitäiskö kokeilla pientä kävelylenkkiä ja mennä sitten ihan suosiolla nukkumaan?
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #110 : 17.03.07 - klo:18:59 »

Edelleen harmaa ja utuinen ilma,mut räntäsade on melkein lakannut ja nyt ulkona +0,1

Hieno talvikuva Marlelta ja jopa aurinko paistaa siellä......   :-O

Hetkenpäästä saunan lämpöön...... [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #111 : 17.03.07 - klo:19:39 »

Kiirettä pitää, Jericho alkaa kohta ja Kari Tapion konsertti jatkuu...Tuli äsken puheeksi miehen kanssa tuo laulu, jonka Hector esitti Kari Tapion kanssa, väitin, että se on muka Beatlesien, mutta eihän toki, vaikka muistuttaakin sanomaltaan Eleanor Rigbyä: http://www.youtube.com/watch?v=KXiLdzKZrO0
Vastaus löytyy Googlesta ja Youtubesta !  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #112 : 17.03.07 - klo:19:42 »

Edelleen harmaa ja utuinen ilma,mut räntäsade on melkein lakannut ja nyt ulkona +0,1

Hieno talvikuva Marlelta ja jopa aurinko paistaa siellä......   :-O

Hetkenpäästä saunan lämpöön...... [:-)] [:-)]

Kelikamerasta se oli, Lapista ja paikkakunnalta nimeltä Hyypiö :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #113 : 17.03.07 - klo:19:48 »

Kiirettä pitää, Jericho alkaa kohta ja Kari Tapion konsertti jatkuu...Tuli äsken puheeksi miehen kanssa tuo laulu, jonka Hector esitti Kari Tapion kanssa, väitin, että se on muka Beatlesien, mutta eihän toki, vaikka muistuttaakin sanomaltaan Eleanor Rigbyä: http://www.youtube.com/watch?v=KXiLdzKZrO0
Vastaus löytyy Googlesta ja Youtubesta !  [:-)]

Tässäkin on yksi vastaus...

http://lirama.net/song/68863

[:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #114 : 17.03.07 - klo:19:51 »

:-O Kotona  [:-)]

Illan oppitunnit loppuivatkin jo klo 19 ja sanottiin että kotiinkin saa yöksi lähteä ja kun kolme muutakin kaveria lähti kotiin niin ajattelin että kotiin ja aamulla pyörälenkki ampumaradalle.

Zirnix en minä ole nyt turkuun tulossa mutta ajattelin että kun oli sinulle tulossa omia tapaamisia niin jos kaveriporukalla sitten yhdessä messuille ei tarvitse miettiä kumpi vaihtoehto olisi parempi  [:-)]

Muutam märkä hiutale ja vähäsen tihkua aika hyvä sää kuitenkin ja nyt +0,2
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #115 : 17.03.07 - klo:20:02 »

Tehtiin Leevin kanssa oikein mukava pitkä lenkki, varmaan jotain 7 km.
Nälkä ainakin tuli  [:-I] [:-DD]
Ihan kiva oli tassutella kun ei satanut, "eksyttiin" vähän kauemmas kun oli suunnitelmissa

Nyt on vedetty väriä tukkaan, kivaa sotkemista mutta mieluummin värjään itse
kun maksan siitä kampaajalle hirmu summan, taitaa olla nykyään lähemmäs 60 euroa?
 [:-P]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #116 : 17.03.07 - klo:20:18 »

Pitäisikö alkaa kampaajaksi jos hiuksen värjäämisestä maksetaan noin paljon  :-O :-O :-O

Tarjous heti Kaikki pönttöläiset puoleen hintaan

Ja nyt teetä  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #117 : 17.03.07 - klo:20:20 »

Enpä ole ihan varma menisinkö Jarmon hiustenvärjäykseen, värjäisi
kuitenkin kaikkien päät MUSTAVALKOISIKSI  [:-DD]

Piti tehdä vielä yksi vaalikone testi, ja taas tuli eri ehdokkaat kärkeen  [:-//]
No, jos menen äänestämään niin nyt tiedän ketä äänestän [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #118 : 17.03.07 - klo:20:22 »

Voisin ostaa vaikka punaista ja vihreää väriäkin  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #119 : 17.03.07 - klo:20:26 »

:-O :-O * Jos ajat valon nopeudella, mitä tapahtuu kun sytytät ajovalot?  :-O :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.217 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.