Ja Jarmo!
Aamua +0,8 ei sadetta
Onnistuisiko Zirnix messuille meno yhdessä
Nyt teetä ja hetkinen pönttöilyä ja sitten viikonlopun ohjelmaan
Messuille meneminen on meillä edelleen harkinnassa, ja voipi ollakin, että menemme käymään. Oletkos siis tulossa sinäkin Turkkuseen? Ilmoita nyt jotain - varmuuden vuoksi! Minipönttötapaaminen...? Anskuuuuu - ja muutkin lähistöllä asustelevat?...!
Mitkä messut? Missä? (Näin hyvin mä olen perillä... ) Mulla on vähän rahat kortilla ennen kuin työt alkaa, joten isolla varauksella...
Älä välitä,
Ansku: En minäkään aina kaikista tapahtumista tiedä! Tuo ilmoitus sattui vain olemaan TS:n etusivulla jo pari viikkoa sitten. Plus esimerkiksi tänään... Ja muualtakin kuulin, tietty.
Tuolla ihan ketjun alussa on maininta tuosta myös. Turun Messu- ja Kongressikeskuksessa Käden taito- tai Käsityömessut tai jotain sinnepäin ja siellä paljon muutakin kuin esimerkiksi naisille suunnattuja käsitöitä ja tarvikkeita. Oletan, että miehille löytyy ihan yhtä lailla kivaa - laivojen pienoismallien rakentamisesta linnunpönttöjen rakentamiseen... Ainaski mä olen puhunu miehelle tohon tyyliin...
No ei vaan; tottahan toki siellä on kaikkea mahdollista! Minua vain pännii se, ettemme me noilla tuollaisilla messuilla aikoihin ole käyneet. Sisäänpääsy 12 egee, ja huomaa, etteihän sieltä mitään pakko ole ostaa! --- Ai... Ei vai... Huhhh...
Nyt taitaa muuten olla aika mun lopetella hetkeksi pönttöily, kun saunaan pitäisi mennä...
Palajan illemmalla, halusittepa tai ette...
PS.
Kaarinille kiitokseni vastauksesta! Vaan... Veitkös itse sipulit sinne kauppaan ja sanoit jot tehkääs niistä mitä lystäätte..?
Ja peeässä vielä... Emme kai ole entisiä luokkakavereita kanssasi...?