Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kirpparikiireitä  (Luettu 263 kertaa)

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
Kirpparikiireitä
« : 17.03.07 - klo:18:01 »

Meillä on Didin kanssa koko aika kamala kiire. Kaikki vapaa-aika menee kirppistavaroiden laitteluun. Pesen ja putsaan + silitän vaatteita. Sitten viedään niitä Nurmijärven kirpputorille myytäväksi. Kivaa.
Onkohan tämä jonkinlainen pesäntekovietti, niinkuin linnuillakin on keväisin?
Koti täytyy saada järjestykseen ja turhat tavarat pois nurkista. Suosittelen muillekin.
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kirpparikiireitä
« Vastaus #1 : 17.03.07 - klo:18:09 »

Ja mä kun luulin jotta vesille jo: Kipparikiireitä [:-DD]

Jep, komerot suorastaan huutavat käsittelyä [:-)]
Kirjattu

Santsu

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • "Carlö"
« Vastaus #2 : 17.03.07 - klo:19:40 »

Kirppari on kyllä todella oiva keino päästä eroon ylimääräisestä ja käyttämättömästä hyvästä tavarasta.
Kunhan hinnoittelee oikein ja pitää paikan siistinä, jos on viikko-osake, niin kyllä käy kaupaksi. Ja kummasti se lompsaa lämmittää kun saa jotain extraa, vaikka tavaroiden hankinta-arvo olisikin ollut kalliimpi niin silti loppusumma voi olla ihan mukava yllätys. Ja itse olen lahjoittanut loput myymättäjääneet tavarat hyväntekeväisyyteen, ei tarvi kantaa mitään kotiin.  [;-)]
Kirjattu
Mikä ei tapa, vahvistaa.

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #3 : 17.03.07 - klo:20:41 »

just lahjoitin ison läjän kirpparille, ite en saa niistä mitään...menee hyv.tekeväisyyteen
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #4 : 17.03.07 - klo:20:45 »

Eikös se ole mahdollista että kirpputorilta voi löytyä myös jotain tarpeellista jota ehdottomasti saattaa joskus joskus tarvita ja silloin se on pakko ostaa kun halvalla saa  [:-I] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #5 : 17.03.07 - klo:21:09 »

Kirppiksiltä löytyy usein mahtavan kivoja vaatteita ja tosi halvalla!  [:-)]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 17.03.07 - klo:21:55 »

Nyt kun on tätä ilo...eiku elopainoo pudonnut jonkin verran, huomasin että vanhat takit ovat jääneet ISOKSI  :-O , joten oli pakko mennä kirpparille, kun ei vielä uskalla ostaa uusia vaatteita kaupasta kun ei tiedä mihin tää paino asettuu. Uskomattomia löytöjä tein.

Niin ja minä myös laittanut omat vanhat tavarat hyväntekeväisyyskirpparille.... kun oon niin laiska etten viitsi vähän väliä käydä siivoomassa sitä pöytää  [:-I].
Kirjattu

Ninnis

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 18.03.07 - klo:10:35 »

Meille avattiin kunnon kirppis tänne kotipaikkakunnalle puolitoista kuukautta sitten. Olen pitänyt pöytää tähän asti ja myyntipaikan vuokran jälkeen rahaa jäi käteen jotain 300 euroa. Ihan turhaa kampetta ja halvalla meni. Lasten leluja, vaatteita, kirjoja, astioita, romua ja roinaa. Kivasti päästiin perheellä käymään Tallinnassa kevättä katsomassa. Sitä minä vaan ihmettelen, ettei se tavaroiden myyminen näy meillä kotona millään lailla. Romua on edelleen ihan samallailla. Olen tainnut kantaa kirppikseltä jotain takaisinkin... :-O Eilen esim. löysin ihania posliinieläimiä kolme pakkaletta. Vanhoja sellaisia. Nyt niitä on jo kuusi, hyvä kokoelman alku.
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #8 : 18.03.07 - klo:15:14 »

Minulla on samanlainen putsaus- ja pesänkohennusvietti meneillään kuin Marjulilla ja Didilläkin! [:-DD]
Yritän tosiaan kartoittaa tuota tavaramäärää ja vintille kertynyttä roinaa. Jotain olen myynyt, kierrättänyt eteenpäin ja laittanut SPR:n Konttiin. Kivaa!
Puuhakkaana vaihdoin myös kukkien mullat ja ostin uudet olohuoneenverhot - siitä tuo innostus oikeastaan lähtikin [:-)] Kivaa!
Kirjattu
- tartu hetkeen -

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 18.03.07 - klo:23:30 »

Täälläkin mustaa jätesäkkiä täyttyy ja siirtyy hyväntekeväisyyteen. Laiskana en itse saa myydyksi. Myyntipaikat kallita hintatasoon nähden ja pienellä paikkakunnalla kun ollaan niin myynti on vähäistä.
Kirjattu
leila

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 19.03.07 - klo:08:52 »

Meilläkin on viety kirpparille tavaraa kassikaupalla. Tässä on kohtalaisen lähellä sellainen iso kirppis, jonne lahjoitan rompetta ja josta käytännössä löytyy meille sekä vaatteet että paljon muuta. Kirjoja, lankoja, leluja, astioita olen sieltä on tullut takaisin päin.

Vielä enemmän pitäisi vaan käydä kaikkea läpi. Paljon on sellaista, joka joutaisi kun saisi aikaiseksi käydä läpi.  Päivisin ei oikein pysty tekemään sellaista hommaa tai pystyisi, mutta se on niin hankalaa, että iskee viitsimisen puute ja yöllä pikku apulaisten jo nukkuessa ei taas enää jaksa.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sivu luotiin 0.208 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.