Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieraat?  (Luettu 665 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Vieraat?
« Vastaus #15 : 21.03.07 - klo:17:32 »

 [:-DD]

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Vieraat?
« Vastaus #16 : 21.03.07 - klo:17:34 »

Meen telkulle nyt, Phil auttaa, taas tulee 10min, vaikken oliskaan täällä, eik se niin mene, jos en sulje konetta.....?
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mustarastas

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 848
Vs: Vieraat?
« Vastaus #17 : 21.03.07 - klo:17:56 »

Minua ei kiusaa yhtään nuo vieraat - sen sijaan olen joskus kummastellut - anteeksi vain näitä kirjautuneita joiden nimi on jotain; xycverslopt, bhytgervet, ahburthxoc,   [:-DDD] -no anteeksi nyt  [:17] ja joita ei koskaan näy täällä
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Vieraat?
« Vastaus #18 : 21.03.07 - klo:17:59 »

Mustarastas, ne on jotain haamuja, joilla on .ru-päätteiset sähköpostiosoitteet.
Olikohan ne jotain sähköpostirobotteja tms.

Mustarastas

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 848
Vs: Vieraat?
« Vastaus #19 : 21.03.07 - klo:18:28 »

 [:-I]  Ahaaa..hyvä tietää..sähköpostirobotteja .. [:-I]..nekö sitten lähettelee niitä ikäviä juttuja tänne.. [?]
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Vieraat?
« Vastaus #20 : 21.03.07 - klo:18:33 »

Mustarastas:

juu, Roskapostia lähettelevät ja ikävää sellaista... [:-(]
Kirjattu
#Jani#

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Vieraat?
« Vastaus #21 : 19.04.07 - klo:03:48 »

Mä edelleen jaksan ihmetellä.... Olen paikalla 7 vieraan kanssa. Kirjautumattomanahan ei näe, mitä muut lueskelevat. Kaksi lukee aihetta "Arttu-tintti" ja kaksi "Miten voin korjata aloittamani ketjun otsikkoa"  [?] Aika jännä sattuma.
Parina yönä olen huomannut, että 17.marraskuuta ketju kiinnostaa. En kuitenkaan löytänyt sieltä mitään sellaista, millä hakusanalla vaikkapa googlen kautta eksyisi tänne. Ja yksi suosikki näkyy olevan Elokuun kuvakilpailujen äänestyksistä kertova ketju.

Google on muuten nopeasti mukana touhuissa. Viime viikollako punapäänarsku-ketju avattiin? Googlesta hakusanalla punapäänarsku KOLMAS osuma on jo tänne!  :-))

Vieraat, kirjoittakaa nyt jotain kommenttia. On niin tylsää valvoa yksin!  [:-)]

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Vieraat?
« Vastaus #22 : 19.04.07 - klo:10:53 »

Vieraat, kirjoittakaa nyt jotain kommenttia. On niin tylsää valvoa yksin!  [:-)]

Googlella olen itsekin päätynyt lukemaan täällä jotain ikivanhaa ketjua. Monesti ihan asiaakin. Silti useimmat noista vanhoja ketjuja lukevista yöllisistä vieraista on juuri näitä roskapostia levittäviä spammirobotteja, joiden en todellakaan toivo kirjoittavan yhtään mitään. Ne eivät ole siis ihmisiä ollenkaan vaan ihan tietokoneohjelma, joka on tehty levittämään kaiken maailman tauhkaa.

Päivällä ihan asiallisten vieraiden osuus on suurempi, useimmat ihan tuttuja pönttöläläisiä kirjautumattomina tai sitten muuten vaan ihan tavallisia nettisurffareita, jotka ovat löytäneet tiensä tervetulleiksi vieraiksi.

Yritin etsiskellä sivustoa, jossa olisi selitetty hyvin tuo roskapostin levittämisjuttu keskustelualueille. Sähköpostispammista lötyi asiaa paljon, mutta ei keskustelualueihin liittyen. Tässä kuitenkin jotain http://www.roskapostipaketti.fi/sections/sanasto/8.php Paljon painavaa asiaa tuolla sivustolla muutenkin.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Vieraat?
« Vastaus #23 : 19.04.07 - klo:13:24 »

Tänään Metro-lehdessä oli juttua tästä:

Phishing

Onneksi   suojaukset kunnossa, mitään epämääräistä roskaa  ei tule, ja jos tulisi, en avaa, ja luottokortilla en osta netistä mitään [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.184 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.