Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on perjantai 23.3.  (Luettu 873 kertaa)

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #30 : 23.03.07 - klo:11:14 »

Tänään otankin kameran mukaan töihin, siellä on hyllyssä niin kuvaukselliset vanhat saappaat että niistä on pakko saada kuva. Ovat niin elämää nähneen näköiset. [:-)]

Varo vain, etteivät lähde mukaan... [:-DD] [:-DD] ne saappaat meinaan.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

talitintti

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #31 : 23.03.07 - klo:11:17 »

En mä sellasia vanhoja miesten ruojia! :-))
Mutta kuvaukselliset ne kyllä on.
Kirjattu

Evis

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #32 : 23.03.07 - klo:11:19 »

Kyllä se on vaan lähdettävä työn ääreen. Aurinkokin alkaa sopivasti paistamaan ja on niin keväistä.... Päivänjatkoa kaikille!
 [:45] [BYE]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #33 : 23.03.07 - klo:11:23 »

Moikkelis!                  Pilvistä toistaiseksi,  lupaili kaunista ja lämmintä  [:-)]

Kaarinilla suloinen Tipu.

Kohta en uskalla mennä liiteriin  enkä katsoa ikkunasta. Liiterin seinustalla on se vanha puupönttö ja Sinitiaispariskunta selvittää edelleen otetaanko se kodiksi vai ei.  Ikkunan takana männyssä on Kirjosieponpönttö ja siellä toinen Sinitiaispariskunta on samoissa aikeissa.

Kohtahan se on Palmusunnuntai ja Virpojat ilmestyy toivottelemaan tuoreeks, terveeks..... joten eiköhän se siitä taas..

Elämä käsissäkin päättyi nii  surullisesti, tuleekohan siihen joskus jatkoa  [:-I]

Korkeapaine tulollaan  ja päässäni paine lisääntyy, luulen ehtiväni tehdä kaiken mitä mieleen juolahtaa  [:-DDD]

                                                            Riehakasta päivää
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #34 : 23.03.07 - klo:11:35 »

Kaarin aloitti Pääsiäisvalmistelut avataresta. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #35 : 23.03.07 - klo:11:41 »

Tilannetiedoitus:
Plussaa kuusi, mäntyjä kymmenen, aurinkoa nolla, kissoja kaksi, ihmisiä yksi, gerbiilejä kolme.

Mitäs tässä meikäläinen muuta.  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #36 : 23.03.07 - klo:11:45 »

Korkeapaine tulollaan  ja päässäni paine lisääntyy, luulen ehtiväni tehdä kaiken mitä mieleen juolahtaa  [:-DDD]


Tuo on niin tuttu tunne!  :-)) Aah-hah-haa! Ja sinnehän juolahtaa... ja kaikkea aloitan, ja paine kasvaa. Sitten kaikki aloitetut ovat näkösällä ja huusholli on kuin hävityksen kauhistus. Mä tarttisin yhden ylimääräisen huoneen. Sen nimi ois "aloitushuone". Aloittaisin aina siellä ja siellä sais kaikki olla siististi levällään.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #37 : 23.03.07 - klo:11:47 »

Tänään otankin kameran mukaan töihin, siellä on hyllyssä niin kuvaukselliset vanhat saappaat että niistä on pakko saada kuva. Ovat niin elämää nähneen näköiset. [:-)]


Kuva tänne sitten! Mä rakastan kaikkea "elämää nähneen näköistä". Paitsi mun oman naaman ei tarttis näyttää siltä...  [:-I] [:-DD] [:-I]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #38 : 23.03.07 - klo:11:59 »

Korkeapaine tulollaan  ja päässäni paine lisääntyy, luulen ehtiväni tehdä kaiken mitä mieleen juolahtaa  [:-DDD]


Tuo on niin tuttu tunne!  :-)) Aah-hah-haa! Ja sinnehän juolahtaa... ja kaikkea aloitan, ja paine kasvaa. Sitten kaikki aloitetut ovat näkösällä ja huusholli on kuin hävityksen kauhistus. Mä tarttisin yhden ylimääräisen huoneen. Sen nimi ois "aloitushuone". Aloittaisin aina siellä ja siellä sais kaikki olla siististi levällään.  [:-DD]

  Sama ongelma täällä, tarttis oikein suuren   ja isot käytävät 

                                                                                                                             Kaffepaussi ja menoksi      [:26]    [:42]
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:12:07 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #39 : 23.03.07 - klo:12:08 »

Korkeapaine tulollaan  ja päässäni paine lisääntyy, luulen ehtiväni tehdä kaiken mitä mieleen juolahtaa  [:-DDD]


Tuo on niin tuttu tunne!  :-)) Aah-hah-haa! Ja sinnehän juolahtaa... ja kaikkea aloitan, ja paine kasvaa. Sitten kaikki aloitetut ovat näkösällä ja huusholli on kuin hävityksen kauhistus. Mä tarttisin yhden ylimääräisen huoneen. Sen nimi ois "aloitushuone". Aloittaisin aina siellä ja siellä sais kaikki olla siististi levällään.  [:-DD]

  Sama ongelma täällä, tarttis oikein suuren   ja isot käytävät 

Ja hyvä ovi, joka varmasti pysyy kiinni, ainakin, jos tulee "korkea-arvoisia vieraita"! (Presidenttejä ja sellaisia. Mun tutut on jo tottuneet...)

Mä oon tässä asiassa ihan oikeesti toivottoman toivoton... Yks kauheimmista kauhistuksistani on... yllätysvieraat...  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #40 : 23.03.07 - klo:12:11 »

Kaarinilla uusi ihana avatar. Aamulla ihmettelinkin kun ei ollut muuta kun punainen ruksi tullut se hyppivän oinaan tilalle.  :-))

Kaarin kun ei oikeesti tiiä onks hää oinas vai kala, ni hää päätti olla lintu.  :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #41 : 23.03.07 - klo:12:30 »


[/quote]

Tuo on niin tuttu tunne!  :-)) Aah-hah-haa! Ja sinnehän juolahtaa... ja kaikkea aloitan, ja paine kasvaa. Sitten kaikki aloitetut ovat näkösällä ja huusholli on kuin hävityksen kauhistus. Mä tarttisin yhden ylimääräisen huoneen. Sen nimi ois "aloitushuone". Aloittaisin aina siellä ja siellä sais kaikki olla siististi levällään.  [:-DD]
[/quote]

Heh, heh, mulla on aloitushuone ja kaksikin! Ja kyökkikin on sellainen aloituskyökki! [:-DD] Kaikki on aina levällään ja ovea en avaa koskaan kenellekään! Ehkä se presidentti kuitenkin ilmoittaa etukäteen tulostaan, että kerkii siivota! [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #42 : 23.03.07 - klo:12:38 »

Tänään otankin kameran mukaan töihin, siellä on hyllyssä niin kuvaukselliset vanhat saappaat että niistä on pakko saada kuva. Ovat niin elämää nähneen näköiset. [:-)]


Kuva tänne sitten! Mä rakastan kaikkea "elämää nähneen näköistä". Paitsi mun oman naaman ei tarttis näyttää siltä...  [:-I] [:-DD] [:-I]

Hankin hiljattain uuden kasvin huusholliini. Sen nimi on uurremuori. Jos se vähän tasaisi suhteita, etten olisi ainoa ryppyinen täällä.

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #43 : 23.03.07 - klo:12:49 »


Heh, heh, mulla on aloitushuone ja kaksikin! Ja kyökkikin on sellainen aloituskyökki! [:-DD] Kaikki on aina levällään ja ovea en avaa koskaan kenellekään! Ehkä se presidentti kuitenkin ilmoittaa etukäteen tulostaan, että kerkii siivota! [:-DD]

Nii... mulla on täällä tasan kaksi huonetta ja niistäkin toinen on keittiö. Aloitushuoneiksi ovat joutuneet molemmat.

Ja mulla kävi kerran "melkein presidentti", joka ilmoitti tulostaan kohteliaasti etukäteen. VIISI MINUUTTIA etukäteen! Siis hyvä etten pyörtynyt! Kyseessä oli mun pikkukirjani kustantaja, joka toikin tilaamani kirjat HENKILÖKOHTAISESTI yllätyksenä, kun sattui olla tulossa tänne päin muutenkin.  :-O :-O :-O :-O :-O

ONNEKSI hän (ja siskonsa) ilmoittivat mulle heti pihalla, että eivät ehdi jäämään kahville. [:-DD] [NUT] :-)) [:-I] [NUT] [:-DD] Arvatkaa pääsikö helpotuksen huokaisu. Kiertelimme siis vain hiukan pihamaata. Mun kauhistukseen on ehkä vaikea eläytyä, kun ei ole nähnyt miltä täällä silloin todella näytti... Multa on ihan oikeesti kerran yks ihminen kysynyt: "Ooksä muuttamassa?"  [:-DD]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #44 : 23.03.07 - klo:12:57 »

Tänään otankin kameran mukaan töihin, siellä on hyllyssä niin kuvaukselliset vanhat saappaat että niistä on pakko saada kuva. Ovat niin elämää nähneen näköiset. [:-)]


Kuva tänne sitten! Mä rakastan kaikkea "elämää nähneen näköistä". Paitsi mun oman naaman ei tarttis näyttää siltä...  [:-I] [:-DD] [:-I]

Hankin hiljattain uuden kasvin huusholliini. Sen nimi on uurremuori. Jos se vähän tasaisi suhteita, etten olisi ainoa ryppyinen täällä.



Itseironiaa parhaimmillaan!  [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.126 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.