Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Se on perjantai 23.3.  (Luettu 859 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #90 : 24.03.07 - klo:10:51 »

Mä en tiedä, mikä hetkellinen mielenhäiriö sai mut ehdottamaan, että tehdään siihen wanhaan kaappiin itse hyllyt, kun siinä on vain yksi tanko ylhäällä. Tajusin hävetä ehdotusta jo ennenkuin Pasi mulkaisi mua todella  [:-/] järkyttyneenä.
Todennäköisesti laitetaan sinne joku IRTONAINEN korihässäkkä, että saadaan kaikki nuo pitkin kämppää lojuvat retkivarusteet pois lattioilta.

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #91 : 24.03.07 - klo:10:53 »

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä ja kaappikauppiaallakin vain vanhoja kaappeja.  :-))

Puhumattakaan optikoista ja niitten risoista prilleistä... [:-I] [:17] [:-I]

Maksaa niin hirveesti... viimevuonna ostin mut ne hajos...  [:7]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #92 : 24.03.07 - klo:10:54 »

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä ja kaappikauppiaallakin vain vanhoja kaappeja.  :-))

Puhumattakaan optikoista ja niitten risoista prilleistä... [:-I] [:17] [:-I]

Maksaa niin hirveesti... viimevuonna ostin mut ne hajos...  [:7]

Sus, vahvalla pikaliimalla....  :-))

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #93 : 24.03.07 - klo:10:57 »

Minä käytän teippiä, hyvin on linssi pysynyt paikallaan.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #94 : 24.03.07 - klo:10:58 »

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä ja kaappikauppiaallakin vain vanhoja kaappeja.  :-))

Puhumattakaan optikoista ja niitten risoista prilleistä... [:-I] [:17] [:-I]

Maksaa niin hirveesti... viimevuonna ostin mut ne hajos...  [:7]

Sus, vahvalla pikaliimalla....  :-))



 :-))
Mut ei kyl ikävä kyllä onnistu. Ei piä liima metallia ei. Ainakaan silmälaseissa. Ja NIIN ohut kohta siinä mistä katkes, ettei se pysy hopeajuotoksellakaan.  [:-/] Se sanka on katkenneesta kohdasta varmaan millimetrin vahvuinen. Siks ne oliki niin ihanat, kun ne oli niin KEVYET, mut ei oikee tuommonen kestä sitä, ku ovi kolahtaa prillin nurkkaan. [:-/]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #95 : 24.03.07 - klo:11:01 »

Minä käytän teippiä, hyvin on linssi pysynyt paikallaan.  [:-DD]

 [:-DD]

Teippi on ihan hyvä. Mä käytin näitä rikkoontuneita teipattuna, mut sit niistä vielä halkesi linssi! Oikeet epäonnen lasit! Linssi halkesi lämpötilan muutoksen takia, siis ittestään, ihan totta. Kun saunoessa rillit oli saunan pukuhuoneessa -20 asteen pakkasessa.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #96 : 24.03.07 - klo:11:05 »

Pikaliimalla pilasin yhet lasit, kun olivat muovia ne linssit, niin sehän söi se liima ne linssit, tuli kerralla entiset.
Tuolta netistä olen halvalla laseja ostellu...www.favoptik.com...lukulasit 40€ pokineen. Optikolla vastaavat 375€. Niitä ei raski käyttääkään...niin samalla reseptillä molemmat.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #97 : 24.03.07 - klo:11:06 »

Kaija, mikä se autojuttu oli, josta mainitsit?  Teille tapahtuu nykyisin niin paljon, ettei meinaa perässä pysyä. :-))
Nyt vielä se KaijaPasin-burgeri pystyyn, niin saadaan juhlistaa teidän uusia hankintoja! [:5]

Pönttöläisten burkeri KaijaPasilassa!! [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Se on perjantai 23.3.
« Vastaus #98 : 24.03.07 - klo:11:08 »

Pikaliimalla pilasin yhet lasit, kun olivat muovia ne linssit, niin sehän söi se liima ne linssit, tuli kerralla entiset.
Tuolta netistä olen halvalla laseja ostellu...www.favoptik.com...lukulasit 40€ pokineen. Optikolla vastaavat 375€. Niitä ei raski käyttääkään...niin samalla reseptillä molemmat.

Ensi talvena sitten Goaan "reseptit" mukaan. Sieltä saa kuulemma kaksiteholasejakin paljon Suomen hintoja halvemmalla!
 

Sivu luotiin 0.275 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.