Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 22. elokuuta  (Luettu 1582 kertaa)

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Tiistai 22. elokuuta
« Vastaus #30 : 22.08.06 - klo:10:06 »

Veke  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 22.08.06 - klo:10:17 »

Huomenta ja toiveikasta tiistaita elellään.Harmaa on aamu,ehkä sitä vettäkin taas satelee jossain vaiheessa.Koirani edelleen meidän seurassamme.Voimia odottelen ratkaisun tekoon.Tämä on kyllä sellaista aaltoliikettä koko yhteinen loppuaika.Sitä kun joutuu toisen elämän lopusta päättämään,niin minulle henkilökohtaisesti se on todella vaikeaa.No nyt on näin.....
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #32 : 22.08.06 - klo:10:23 »

Telkkinen, minulla oli tuo edessä viime keväänä. Tiedän, kuinka raskasta aikaa nyt elät! Joka hetki suuri suru rinnassa ja kuienkin jossain pieni toivonkipinä, jonka kuitenkin jollain lailla tietää turhaksi. Odottaa ja odottaa, kunnes joutuu ratkaisun tekemään.
Jaksamista sinulle, olet ajatuksissa ja suru myös minulla puolestasi!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #33 : 22.08.06 - klo:10:24 »

HUomenta  :-))
Aamupuurot syöty ja kaffeet juotu. Tänä aamuna saikin nukkua pidempään, kun ei tartte enää siellä sairaalassa ravata.
Pilvistä on ulkona + 15 lämmintä ja savunhaju melkoinen. Taitaa muuten just alkaa kirkastua ulkona meinaan.

Telkkiselle toivon voimia edessä olevaan ...itse jouduin saman eteen kesäkuussa ja vaikeaa oli. Kauniisti kaikki kuitenkin sujui. Ikävä on koko ajan kova ja kaikkia koiria on pakko päästä paijaamaan mitä vaan vastaan tulee.

Kännyköistä sen verran, että meillä isäntä on hankkinut kahdelle vanhimmalle lapsenlapselleen, kun menivät kouluun...aikamoisia laskuja tuli alkuun, mutta sitten vanhemmat hankkivat saldorajoituksia, niin homma on pysynyt hanskassa.

Rattoisiaa Tiistaita  [:44]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #34 : 22.08.06 - klo:10:27 »

Harmaa aamu jatkuu täällä edelleen,välillä pientä tihmua eikä mittarissakaan kuin 16,8 taitaa aurinko pysyä piilossa tänään
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 22.08.06 - klo:10:44 »

Hoimenta!

Aarinko loimuaa taivahalla, välillä ohuen ohut pilvi sitä himmentää, sitten se taas loimuaa taivahalla.

Se ompi niin kivaa, kun ompi ihminen NIIN onnekas että saapi poutapäivistä nauttia. Saapi nauttia kaaaauniista turvallisen ruskeasta heinikosta, puista joiden ei enää tarvitse kantaa lehtikuormaa, kukkasista, joiden juuret eivät mätäne veden paljoudesta ja kaivosta jonka ei aina tartte pihannurkassa läpimärkänä loikoa vaan saapi joskus ihanan kuivasta olosta nauttia. jne.

Toista se on muilla. Vettä on tullut eilen sekä idässä, että lännessä ja pohjoisessa (esim. Kouvola), vaan EI OO MEIJJÄN KOTKALAISTEN TARVINNUT KÄRSIÄ!!!!

[XX] Missä se vesi viipyy!!!!!!!

Tänään sää vaikuttaa aivan yhtä ihanalta. Lämpömittarissa on +22 ja ei kun kohoaa.

Lämmöllä
Sussia
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #36 : 22.08.06 - klo:10:51 »

No mutta mites ne pilvet nyt sillee sitä Kotkaa kiertää?  Täällä tuli vettä eilen ukkoskuuron aikana niin, että piha oli hetken järvenä.
Mielelläni sulle täältä lähettelisin vähän kosteutta sinne aavikolle Sussia[:-)]
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 22.08.06 - klo:10:53 »

Yritän Saada Hyppimällä Sadepilviä Kotkaan Suntaan Jos Vaikka Rupeis Satamaan  [?] [?] [?]  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

[HOT] [:3] [HOT] [:3] [HOT] [:3] [HOT] [:3] [HOT] [:3] [HOT] [:3] [HOT] [:3] [HOT] [:3]
Jokohan Lähti  [?] [?] [?]  [:72]  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 22.08.06 - klo:11:08 kirjoittanut Jenna »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 22.08.06 - klo:11:04 »

Kiitos Jenna, katotaas tepsiikö. Yöllä on joku pikkutihuutus ollu koska kottikärryssä rännin alla oli piskuinen lätäkkö, heh, siis tosi pieni lätäkkö. Että kiitti vaan. Maa on rutikuiva.

Luulen, että sade kiertää Kotkan ihan vaan siksi, kun olen peittänyt halkokasat muovilla, vienyt puutarhakalusteiden pehmusteet sateensuojaan ja laittanut rännien alle vesitynnyrit veden keräämiseksi.

Pitää vissiin mennä ottaan ne kaikki pois.

:-))

Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 22.08.06 - klo:11:08 »

On Se Kiva Yrittää Auttaa Muita Ton Sateen Kanssa  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 22.08.06 - klo:11:09 »

Telkkiselle toivotan edelleen voimia.
Mä olin tuossa tilanteessa viime jouluna, siitä pöntöllä kerroinkin. Ei ole vaikeaa tietää mikä olo on sinulla telkkinen tällä hetkellä...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 22.08.06 - klo:11:10 »

Mutta YHDESTÄ asiasta olen iloinen! Siitä, että:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veken kännykässä ei ole saldorajaa!

[:-DD] [KIPPIS] [:-DD]
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 22.08.06 - klo:11:11 »

Telkkiselle Voimia Päätöksen Tekoon  [:-(]   [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #43 : 22.08.06 - klo:11:19 »

Mukavaa harmaan tiistai aamupäivän jatkoja kaikille (17,2)
Telkkiselle jaksamista koira asian kanssa ja kaikille muillekin mahdollisimman mukavaa päivää
Ja kotkaan ja pohjoiseen vähän sateita
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Veke

• Vieras
« Vastaus #44 : 22.08.06 - klo:11:21 »

Luulen, että sade kiertää Kotkan ihan vaan siksi, kun olen peittänyt halkokasat muovilla, vienyt puutarhakalusteiden pehmusteet sateensuojaan ja laittanut rännien alle vesitynnyrit veden keräämiseksi.

Pitää vissiin mennä ottaan ne kaikki pois.

:-))

Hei Sussu, turhaa hätäilet, ekkönä tieä koska Kotkas sataa vettä? Miä tieän, Sun pitää vaa ootella, ku alkaa ne meripäivät, kyl sillo riittää. Varo vaa ettes viä huku!   :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.156 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.