Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 22. elokuuta  (Luettu 1688 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Tiistai 22. elokuuta
« Vastaus #45 : 22.08.06 - klo:11:25 »

Hehhee Veketin!

Täs on ainoo ropleemi se, että seuraavia Meripäiviä saa oottaa 11 kuukautta...
 [:´((]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #46 : 22.08.06 - klo:11:27 »

Tais tulla Kotkasta aurinkoiset meille Hämeeseen...ulkona paistaa  [:45]

Taidan lähteä tiirailee tipuja  [:-)]
Kirjattu

Veke

• Vieras
« Vastaus #47 : 22.08.06 - klo:11:28 »

Ai halvattu, jok ne meni. Kui ne mult pääs tolle livahtaa. Yleesä olen siä käyny kastumas! Hui hitsi!   :-O
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #48 : 22.08.06 - klo:11:45 »

Kiitos sydämeni pohjasta teille lohdun sanoista.Kyllä on niin suuri pala tuossa rinnan alla ja olo on todella pahoinvoiva.Liian kova ahdistus sisimmässä vaikka pystyn sitä ulospäinkin purkamaan...Tuossa vieressä se minun loppuillaan oleva koirani pisti omansa ja kaverin vinkulelut päreeksi,että elämässä näköjään kiinni vielä kaikesta vaivasta huolimatta....ainakin kovaa yritystä ja muistan jostain lukeneeni ettei eläin osaa näytellä...tiedä sitten...
ps.Katsoiko kukaan teistä eilen Oprahia neloselta,missä oli perhe ottanut koiranpennun jolta puuttuivat etutassut kokonaan ja koira oli opetettu kahdella jalalla kulkemaan,siis ihmismäisesti...en tiedä olisiko minusta ihan sellaiseen elämään...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 22.08.06 - klo:11:46 »

Voi Telkkinen, on sulla kovat ajat edessä. Hengessä mukana. Oikein pelottaa kun meilläkin yhden koiran kanssa se on lähempänä kuin kauempana. On jo 11 vuotias eurasier, sairastellut aikalailla. Oletettavasti viimeistä vuotta eletään sen kanssa.
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 22.08.06 - klo:11:48 »

Telkkiselle voimia päätöksen tekoon. Minulla itselläni ei ole koskaan ollut omaa koiraa mutta olen aina haaveillut että joskus vielä saisin. Kissa on ollut aina ja tiedän mitä lemmikin menettäminen on. Aina se tuntuu yhtä pahalta.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #51 : 22.08.06 - klo:11:55 »

Minulla on ollut aina koiria ja kissoja.Lapsuuden kodissani olen jo monesta joutunut luopumaan ja itkuni itkemään.Ja tässä aikuisessa elämässänikin kaksi koiraa olen koirien taivaaseen lähettänyt ja aina olen päätöksen tehnyt,että enään en itke yhtään koiraa,niin koville se ottaa.Ja tässä sitä ollaan toinen on mistä olen kertonut ja toisella maksavika eli odottavalla kannalla hänenkin kanssa.Ehkä sitä surutyötä kun tekee näin kaikella mahdollisella tavalla saa sitä voimaa mitä tässä luopumisessa tarvitaan ja senkin jälkeen omaan selviämiseen.Kiitos......
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

peippo

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • bääää
« Vastaus #52 : 22.08.06 - klo:12:11 »

Elä sie Sussia menetä ihan kokonaan toivoo. Ja lohdutukseks - ei oo vettä tullunna täälläkään. Aurinko senkun läkättää pilvettömältä taivaalta päivästä toiseen. Ei vaan, olihan noita pilviä sittenkin eilen ja toissapäivänä, vaan ei vettä. Hiostavaa on. Muttei tässä viitti tätä kesäistä ilmaa kiukutellakaan, kyl mie kuitenkin tykkään, että on aurinkoista ja lämmintä. Kerkee tuota synkkyyttä vielä tulemaan ihan riittävästi.
Kirjattu
~peippo~

Sus

• Vieras
« Vastaus #53 : 22.08.06 - klo:12:21 »

Mä tätä vesiasiaa täsä vaahtoan syystä, että elän kaivoveden varassa. Nyt on kaivo tyhjä. En voi laittaa pyykkikonetta pyörimään, enkä astianpesukonetta. Saan vettä naapurilta, letkulla täytellään mun saaveja, koska heille tulee "kesävesi", eli vesijohtovesi tulee kesän ajan kaupungin verkostosta. Itsekin olisin sen voinut hankkia, mutta en ottanut kun en ole aiemmin tarvinnut. Näin kesän lopussa siihen ei kannata liittyä koska se maksaa mansikoita, joutuisin maksamaan "koko kesän edestä" vaikka kesä on lopuillaan.

Kauhea pelko on, että jos syksykin on kuiva, joudun olemaan ilman vettä KOKO TALVEN. Näin kävi kerran, 5 vuotta sitten. Silloin oli sadan vuoden ennätyskuiva kesä + ennätyskuiva syksy. Koko talven ajan rahdattiin kanistereilla KAIKKI vedet, siis jopa pesuvedet saunaan... 4 kuukautta...

Ja nolottaa vaivata naapuriakin... vaikka ovat hurjan kivoja ja auttavaisia.
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #54 : 22.08.06 - klo:12:25 »

Sus ...

Toivon Totisesti Että Toi Teidän Vesi asia Korjaantuu Vielä Tässä Syksyn Aikana  :-O :-O  [?] [?]  [:72] [:72]
Ettei Käy Niin Hassusti Ton Veden Kanssa Jotta Loppuis  [:-)]
Kirjattu

peippo

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • bääää
« Vastaus #55 : 22.08.06 - klo:12:28 »

Juu Sus, uskon kyllä ja samaa pelkoa on täälläkin. Omasta kaivosta vesi meillekin tulee ja kerran jo tänä kesänä loppunut, kun erehdyin pesemään useemman koneellisen pyykkiä ja vielä tiskitkin samana päivänä. Saunassa sitten loppuikin vesi. Onneksi heinäkuu oltiin melkein kokonaan mökillä, niin ehti vähän kertymään vettä kaivoon. Pitäis varmaan käydä tarkistamassa tilanne.

Jokunen vuosi sitten, oliskohan just tuo viis vuotta sitten tehtiin "keinopohjavettä" kaivoon pumppaamalla läheisestä ojasta vettä maahan kaivon yläpuolelle. Siinä se sai lorottaa monta päivää ja kaivoon saatiin vettä. Laatu ei varmaankaan ollut ihan priimaa, mutta sillä sitten selvittiin.
Kirjattu
~peippo~

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 22.08.06 - klo:12:32 »

Peipolle ...

Myös Vesi Varaston Täydennys Toivomus  [:72] [:72] [:72]  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #57 : 22.08.06 - klo:12:34 »

Samoja ongelmia peipollakin siis. Me ollaan naapurin kanssa tehty niin, että heitin kesävesiletkusta lorotetaan mun kaivoon koko yö... illalla kun sen laittaa valumaan, niin melki heti voin alkaa pestä pyykkiä ja laittaa astianpesukoneen pyörimään, eli sitten pesen urakalla. Vesi ei ihan heti katoa kaivosta senkään jälkeen, kun hana pistetään kiinni, että mulla on niinkö vuorokausi aikaa käyttää sitä. Pikkuhiljaahan se vesi imeytyy takaisin pohjavesiin sitten. Tälleen täällä, mutta ois kyl mukavaa ettei tarttis muita immeisiä rasittaa.

Vaan ei se mittää! Hjuumorilla etiäpäin! Onneks oon tottunu tälläsiin juttuihin.  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #58 : 22.08.06 - klo:12:35 »

Toivotaan että Sus ja Peippo saavat vettä...

Täällä taivas edelleen vaalean harmaa ja mittarissa 17,4. Ja nyt kauppa/kirjastokierrokselle lähdössä jos vaikka selviäisi kuivana takaisin kotiin ja kierroksen aikana olisi mukavaa jos vaikka jokunen tai edes yksikin perhonen näkyisi.

Edellinen kotipäivä jolloin ei perhosia ole näkynyt on pikaisen kalenteri selailun jälkeen kesäkuun 8 päivä...

Hetki sitten sain pienen tökkimisen jälkeen matkakertomuksen kolmannen päivän tehtyä valmiiksi asti, hitaasti edistyy...

Ja nyt ulos
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 22.08.06 - klo:12:43 »

Nyt Tammisaaressa On Sadepilviä Harmaana Taivaalla Ja Olin Kuulevani Ukkosen Jyrähdelleen  :-O :-O  [:-)] [:-)]
Pitää Olla Kuulolla Mikäli Tulee Kohdalle Niin Suljen Tietokoneen siksi Aikaa Et Menee Ohi  [:-)]
Lämpömittarissa Edelleen Mukavat +21 Astetta  [:-)]

Nyt Tulee Sadetta Kuin Esterin P.......ä  ....  [:15] < ----- (sanonta)  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Jo On Sade Loppunut  [:-)]
Tulihan Sitä Kerrakseen  [:5]
3 Tinttiäkin Oli parvekkeella Sadetta Pitämässä  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 22.08.06 - klo:14:10 kirjoittanut Jenna »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.625 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.