Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 24.3.  (Luettu 1493 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #60 : 24.03.07 - klo:11:46 »

Mitä, onko täällä aikuisia...

Juu, ei... :-))
Tai kun tulee tiettyyn ikään, niin...Taidan olla itse ikuinen murkku, kun en vieläkään ole saanut peruskoulua läpi... [:-DD]
Ihan oikeasti, kerran lausahdin näin, joku oppilas kysyi silmät ymmyrkäisinä " eksä ole saanut peruskoulun päästötodistusta", en todellakaan, kävin oppikoulua vaan.

Jaska, neuvottelepa rehtorin kanssa, jos voisit tenttiä peruskoulun oppimäärän ja saada päästötodistuksen!  [:-DD]

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #61 : 24.03.07 - klo:11:48 »

Mitä, onko täällä aikuisia...

Juu, ei... :-))
Tai kun tulee tiettyyn ikään, niin...Taidan olla itse ikuinen murkku, kun en vieläkään ole saanut peruskoulua läpi... [:-DD]
Ihan oikeasti, kerran lausahdin näin, joku oppilas kysyi silmät ymmyrkäisinä " eksä ole saanut peruskoulun päästötodistusta", en todellakaan, kävin oppikoulua vaan.



Jaska, neuvottelepa rehtorin kanssa, jos voisit tenttiä peruskoulun oppimäärän ja saada päästötodistuksen!  [:-DD]

Siellä on semmosia aineita, etten pärjäis: fysiikka-kemia ja historiaa on tullut paljon senjälkeen kun sitä luin.. [:-DD]
« Viimeksi muokattu: 24.03.07 - klo:11:50 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #62 : 24.03.07 - klo:11:49 »

Nyt on pakko laittaa pönttö kiinni ja aloittaa pian siivouksen jatkaminen.Pyykkikin odottaa kuivumaan viemistä ulos ja ikkunat huutaa pesua   ja pölynimurikin täytyy ottaa siivouskomerosta hommiin.Ja ruokaakin pitää laittaa.
Jotenka aurnkoista päivän jatkoa kaikille pönttökamuille
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #63 : 24.03.07 - klo:11:50 »

Nyt on pakko laittaa pönttö kiinni ja aloittaa pian siivouksen jatkaminen.Pyykkikin odottaa kuivumaan viemistä ulos ja ikkunat huutaa pesua   ja pölynimurikin täytyy ottaa siivouskomerosta hommiin.Ja ruokaakin pitää laittaa.
Jotenka aurnkoista päivän jatkoa kaikille pönttökamuille

Huh, mä hengästyin jo tämän lukemisesta!  [:-DD]

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #64 : 24.03.07 - klo:11:52 »

Juu juu Kaija,hitaampaa jo hengästyttää listan lukeminen  [:-DD] mutta ei auta itku markkinoilla.Jos en tee noita hommia,niin kukas sen kissanhännän nostaa,jos ei kissa itse  [:-DDD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #65 : 24.03.07 - klo:11:52 »

Samoin, Kaija ! Mä pyörittelen vähän aikaa näitä papereita ja sitten teen jotain tuosta Käenpiian listasta.  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #66 : 24.03.07 - klo:11:59 »

Ainaskin ikkunat saavat huutaa pesua vielä jonkin aikaa. En halua räntäsadetta pilaamaan tätä viikonloppua. Ja sehän tulee, mikäli pesen ikkunoita... [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #67 : 24.03.07 - klo:12:04 »

Ainaskin ikkunat saavat huutaa pesua vielä jonkin aikaa. En halua räntäsadetta pilaamaan tätä viikonloppua. Ja sehän tulee, mikäli pesen ikkunoita... [:-I] [:-DD]
Ja mä en voi pestä, kun aurinko paistaa ikkunoihin. ( muuhun suuntaan oleviin ei paista eikä lika näy...) :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #68 : 24.03.07 - klo:12:09 »

Auringon paistaminen ikkunoihin on erittäin hyvä syy olla pesemättä niitä.  [:-DD]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #69 : 24.03.07 - klo:12:11 »

No niin, nyt se on tehty ja onpa todella hyvä mieli! Miehet kävivät hommiin käsiksi ja neljä linnunpönttöä siirrettiin uuteen paikkaan.
Siinä kun seisoskeltiin ja juteltiin, niin eikös vaan - joo-o
Heti olivat linnut pönttöjen kimpussa! Niitä tutkittiin niin sisältä kuin ulkoakin. Katto tutkittiin, vesitiiviiksi havaittiin, samoin pohja tarkasteltiin, kyllä pohja pitää, kiinnityskin oli hyvin tehty.
Taisi heti ensimmäinen pönttö jo mennä!
Olen ihan onnellinen, näin vähällä se on päivä pelastettu!
Kiitos meidän talon miehille! [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #70 : 24.03.07 - klo:12:13 »

Auringon paistaminen ikkunoihin on erittäin hyvä syy olla pesemättä niitä.  [:-DD]

Mä luulin oikeesti, että aurinko on vain tekosyy. No, en kokeile toista kertaa pestä suorassa auringonpaisteessa!

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #71 : 24.03.07 - klo:12:14 »

Auringon paistaminen ikkunoihin on erittäin hyvä syy olla pesemättä niitä.  [:-DD]

Mä luulin oikeesti, että aurinko on vain tekosyy. No, en kokeile toista kertaa pestä suorassa auringonpaisteessa!

Voihan sitä käyttää tietty myös tekosyynä.  [:-DD] Mutta oikeasti jos pesee ikkunoita auringonpaisteessa, kuivuvat liian nopeaan ja jäävät läikikkäiksi.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #72 : 24.03.07 - klo:12:16 »

Oletteko huomanneet, eilen on tullut kävijäennätys. 46 käyttäjää yhtäaikaa... [KIPPIS]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #73 : 24.03.07 - klo:12:19 »

Kevättä pukkaa oikein urakalla.

Nyt muihin hommiin, päivän jatkoja kaikille.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 867
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 24.3.
« Vastaus #74 : 24.03.07 - klo:13:01 »

 [:-)] [:-)] aamun päivän kierros  [:42] [:9] [:9] [:9] ...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.