Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.3.Keskiviikko  (Luettu 844 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #45 : 28.03.07 - klo:18:36 »

Selvisinpä pitkästä työpäivästä palavereineen, vaikka tiukille otti ! Palaveri pidettiinkin paikallisessa Rossossa, jossa nautin vuoden ensimmäisen jäätelöannoksen, semmosen hienon ! Oli niinku vähän juhlavampaa.Nyt alkaa silmäluomet lupsua, jos pitäis niitä vähän aikaa ihan kiinni... [:56]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #46 : 28.03.07 - klo:18:46 »

Tervehdys Kaikille! Täällä edelleenkin samanlaista selkeää, aurinkoista ja tuuletonta. Tänään päivän ylin lämpötila on samalla kevään lämpöisin, +14,4 astetta. Aamulla oli pakkasta noin -3 astetta. (Mittarista katosi alin lukema, joten noin lukema nyt vain.) Nytkin vielä lämmintä +12,2 astetta.

Mukavaa keskiviikko iltaa!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #47 : 28.03.07 - klo:18:49 »

Tervehdys työpaikalta!
Aamupäivällä tuli äkkilähtö, kun Pasi soitti menevänsä Olariin mitoille (lue: tavataan Otaniemen lintutornissa)  [:-DD]
Otaniemen jälkeen mä pyörähdin vielä Villa Elfvikin tornissa. Ja sitten meinasikin tulla kiire töihin!

Tapasin Pyryharakankin tuolla Espoon puolella...  :-))


Ollaan taas menty peräkanaa, olin itse Maarin tornissa 8-10.15 ja Villa Elfvikissä tunnin sen jälkeen [:-)] Oli vietettävä aikaa töiden ja työnohjauksen välillä.
Kirjattu

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #48 : 28.03.07 - klo:19:03 »

Oulussa edelleen aurinkoinen päivä, nyt sitä paistetta on jo viikon tässä saatu
lämpötila +6-+7 ylimmillään, mereltä kylmää huokuu...

Joutsenia on lennellyt, sekä eilen Hanhiakin jo, Lumijoen,Tyrnävän pellot alkaa olla paljaat ja ovatkin jo, pieniä lumiläikkiä lukuunottamatta, oli jo kaksi viikkoa sitten Joutsenia pelloilla...

Toivoitaan että kovin ei säät kylmene, ensi viikosta jotain tuossa jo sanottiin ett
reilusti viileämpi kuin tämä viikko ? mutta katsotaan nyt miten käy..Mutta oishan se ihme jos jatkus tälläinen sää ainakin etelä-keskisuomessa jossa päivittäin  nyt ollut +11-+16 astetta, eli noin 10 astetta norm lämpimämpää..

Mukavaa Loppuiltaa Kaikille!  [:-)]
Kirjattu
#Jani#

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #49 : 28.03.07 - klo:19:42 »

Edelleen ulkona hieno ilma ja vielä +9,2 lämpöä. [:-)]
Mukava kävelylenkki metsässä tehty ja paaaaaljon oli uusia lintuja tullut metsään laulelemaan ja
juuri vähänaikaa sitten katselin ikkunasta ja piti mennä oikein kaukoputkella ulos katselemaan,kun lähipellolla oli 22 merihanhea  [:-)]

On siellä ulkona paljon katseltavaa ja kuuneltavaa,kun ei tahdo lainkaan sisälle ehtiä ........ [:-)] [:-)]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #50 : 28.03.07 - klo:19:59 »

Takapihan pienessä kukkapenkissä oli melkein aukinainen krookus tänään, siis oli
koska Leevi kävi tutkimassa sitä lähemmin ja varsi poikki  [:-/]

Jätin Leevin ulos leikkimään ja olin itse sisällä, menin hetken päästä katsomaan niin tuo
perhanan possu oli kaivanut lähes kaikki kukkasipulit kukanalkuineen ylös mullasta ja levitellyt
pitkin pihaa  [:-//] [:-//]

ja sitten se vielä kehtasi pyyhkiä multaiset tassunsa vaaleansiniseen mattoon....  [:´((]

Mistähän hän on oppinut nuo horttonoomitaitonsa?
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 584
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #51 : 28.03.07 - klo:20:34 »

Voi Taina, vähän mua nauratti Leevin touhut, koska meillä oli tänään ihan sama peli. Jätin kanssa koiran vähäksi aikaa ulos, ja kun menin hakemaan sitä sisälle, se oli kaivanut KAUHEAN kuopan sisääntulorappusten alle. Oli siinä santa ja multa lentänyt. Pesulle oli koiruus vietävä.
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #52 : 28.03.07 - klo:20:40 »

Takapihan pienessä kukkapenkissä oli melkein aukinainen krookus tänään, siis oli
koska Leevi kävi tutkimassa sitä lähemmin ja varsi poikki  [:-/]

Jätin Leevin ulos leikkimään ja olin itse sisällä, menin hetken päästä katsomaan niin tuo
perhanan possu oli kaivanut lähes kaikki kukkasipulit kukanalkuineen ylös mullasta ja levitellyt
pitkin pihaa  [:-//] [:-//]

ja sitten se vielä kehtasi pyyhkiä multaiset tassunsa vaaleansiniseen mattoon....  [:´((]

Mistähän hän on oppinut nuo horttonoomitaitonsa?

Jos Leevi muistaa Tainan niitä sipuleita syksyllä maahan piilottaneen ja nyt se ajatteli,että on korkea aika kaivaa ne piilotetut sipulit esille  [:-DD] :-)) [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #53 : 28.03.07 - klo:20:52 »

Ulkona viilentynyt nyt +4,4
Nyt juomaan jotakin lämmintä ja katsomaan Taivaan tulet sekä 10-uutiset..... [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 857
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #54 : 28.03.07 - klo:21:04 »

+3,4 ja nyt teetä ja hetken päästä teen jälkeen saunaan  [:-)] ja saunan jälkeen jotain ruokaakin voisi syödä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #55 : 28.03.07 - klo:21:07 »

Kaivaminen on ilmeisesti kaikkien koirien mielestä mukavaa  [:-I] [:-/] ja se multa
jää oikein hienosti tassuihin kiinni.

Kyllä vain Leevi katseli marraskuussa kun spagettikauhan kanssa kaivoin sipulit
maahan. Ehkä tosiaan on odottanut koko talven että maa sulaisi ja pääsisi katsomaan
mitä herkkupaloja oikein häneltä piilotin.  [:-I] [NUT]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #56 : 28.03.07 - klo:21:31 »

Viitsinkö mä edes kertoa, miksi olen jo kotona?  [:17]
Mun reiteen ilmestyi alkuillasta kuin tyhjästä iso, kohollaan oleva mustelma. En ole mielestäni töissä kaatanut tynnyriäkään sellaisella voimalla syliini, että olisi tuollaista pitänyt tulla. Mun tuli pikkuisen paniikki, että mitä ihmettä ja tein työt pikavauhtia ja soitin terv.keskuksen päivystykseen. Sanoivat heti, että ei se veritulppa ole, mutta ehdottivat kuitenkin, että menen näyttämään.
Kävin sitten esittelemässä mustelmaa... Eivät onneksi nauraneet kippurassa  [:-DDD] [:-DDD]... tai en tiedä, mitä mun lähdön jälkeen tapahtui!  [:-I]

Nyt olen kuitenkin etuajassa kotona  :-)) :-)) :-))
Puoli tuntia vielä työaikaakin jäljellä!  [;-)]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #57 : 28.03.07 - klo:21:36 »

No, onpahan niillä siellä terveyskeskuksessa taas ihmeteltävää kahvitauolla  [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #58 : 28.03.07 - klo:21:42 »

Hitsi, jos mä en olisi näyttänyt tervettä reittä ollenkaan, vaan pitänyt sen lahkeen sisässä, ne olisivat katsoneet, että KOKO REISI paksu ja turvoksissa ja antaneet mulle pari viikkoa sairaslomaa!  [:-DDD]

Miksen mä tajunnut tätä aikaisemmin?  [:´((]

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 28.3.Keskiviikko
« Vastaus #59 : 28.03.07 - klo:21:55 »

Eiköhän ne kuitenkin olisi erottaneet turvotuksen selluliitistä..... [:-I]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.262 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.