Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nyt on jo lauantai  (Luettu 1879 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #15 : 31.03.07 - klo:09:54 »

Jänniä nuo teidän herättelijäkissat. Miun kissat noudattaa mun rytmiä ihan täysin. Nukkuu siihen asti kuin minä ja heti kun nousen yleensä tulevat keittiöön perään, että ans ruokaa mullekii. Koskaa ne ei mua herätä.
 [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #16 : 31.03.07 - klo:09:55 »

Mua surettaa  [:´((] yksi meidän pihan talitintti. Kirjoitinkin jo aikaisemmin, että sen toinen poski on yhtä paisetta ja nyt sen niskakin alkaa olla turvoksissa. Käy kuitenkin vielä syömässä pähkinöitä. Jos meillä olisi ilmakivääri, me päästettäisiin se päiviltä... sillä on edessä tuskallisen hidas loppu. Saako toivoa, että varpushaukka nopeuttaisi sen loppua?  [:´((] [:´((] [:´((]

Lähdin nyt sitten kuitenkin Pasin mukana töihin... toivottavasti en pelota asiakkaita pois  [:-I]
Kahvi on varmaan tippunut; sillähän se työpäivä alkaa!

Jaska

  • Vieras
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #17 : 31.03.07 - klo:09:55 »

Jänniä nuo teidän herättelijäkissat. Miun kissat noudattaa mun rytmiä ihan täysin. Nukkuu siihen asti kuin minä ja heti kun nousen yleensä tulevat keittiöön perään, että ans ruokaa mullekii. Koskaa ne ei mua herätä.
 [:-)] [:-)] [:-)]

Ole onnellinen, Sus !  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #18 : 31.03.07 - klo:09:58 »

Jänniä nuo teidän herättelijäkissat. Miun kissat noudattaa mun rytmiä ihan täysin. Nukkuu siihen asti kuin minä ja heti kun nousen yleensä tulevat keittiöön perään, että ans ruokaa mullekii. Koskaa ne ei mua herätä.
 [:-)] [:-)] [:-)]

Ole onnellinen, Sus !  [:-)]

Pitää vissiin olla. Sen verran teidän kisuista lukenut täällä, että oon ymmärtänyt, että homma voi olla toisinkin.  :-))
Kirjattu

Ansku

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 478
  • Tält pualt jokke
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #19 : 31.03.07 - klo:09:59 »

Hei Zirnix! Tässä jotakin ohjeita mitkä mua on auttaneet:

Pyöräytä virustorjunta ja muu haittaohjelmahaku kertaalleen läpi. Usein kone hidastelee sikksi että sillä on kiire lähettää roskapostia. Lavasoftilla on semmoinen kuin Ad-Aware joka poistaa tuommoiset, ja sen saa ladata ilmaiseksi netistä.

Toinen on levyn eheytys. Siihen tarvitsee administraattorin valtuudet, eli kirjaudut sisään koneelle administrator ja sen salasana. Sitten haet aloitusvalikosta muistaakseni ohjelmat ja sieltä levyn eheytys. Se raksuttaa jonkun aikaa ja sitten sanoo että valmis, ja sitten pitäisi kulkea taas liukkaammin.

Nämä on vaan tällaisia mitä mä muistelen minua neuvotun, koska nuo kaksi on ne mitkä yleisimmin konetta vaivaa...
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #20 : 31.03.07 - klo:10:04 »

Tähän koneeseen lisättiin toissapäivänä tehoa, niin asiat kulkee vähän liukkaammin.
Eheytys ois kyllä paikallaan! [:-)]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #21 : 31.03.07 - klo:10:36 »

 [:45] Aamupäivää!  Taas on Pöntössä paljon innostavaa luettavaa, jospa illalla ehtisi..    [:-I]  [:-)] [:-I]

Pientä palautumista on tapahtunut Jyväskylän reissun jälkeen.
Kohta jälkipolvet viilettävät                                       Rattoisaa Kevätpäivää  [:57]
                                                                 



Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #22 : 31.03.07 - klo:10:41 »

Aurinkoista aamupäivää täältäkin. [:45]
Oli ihan pakko lähteä heti aamukahvin jälkeen lenkille, oli niin ihana aamu. Ei tietoakaan takatalvesta. Yöllä pakasti sen saman pari astetta kuin viimeaikoina on ollut vakio, nyt jo varjossa + 5 astetta. Täällä ei tuule ainakaan vielä ja se usvaisuus on myöskin haihtunut, aurinko paistaa aivan selkeältä taivaalta.
Peipposet ovat ryhtyneet oikein innolla laulamaan, teerien soidinta kuuntelin myöskin lenkillä käydessäni.
Jos näin kirkkaana säilyy, iltapäivällä voi odottaa perhosiakin näkyvän.
Mukavaa lauantaita taas kaikille. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 865
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #23 : 31.03.07 - klo:10:50 »

Aamua, nyt ei väsytä ainakaan paljoa, mutta nenä tuntuu tukkoisalta. Jos vaikka teetä laittaisi, ulkona nyt +1,8
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #24 : 31.03.07 - klo:10:51 »

Apuaaaa!  Kuin mä saan pienemmäksi tään mun osion??? :-O :-O :-O [:-I]
Oisin lisännyt kuvan allekirjoitukseen.  Siihen tulikin näkyville pelkkä linkki! [:-(]

Mitäs mä ny teen???
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #25 : 31.03.07 - klo:10:55 »

Kaarin  [:-DD]

Jätä tuollaseks.  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #26 : 31.03.07 - klo:10:57 »

Siihen linkin eteen täytyy laittaa itse nämä [ img ]  <--- tuo osoitteen eteen ja [ / img ]  <--- tuo osoitteen perään. Muista kenoviiva. Ja kaikki nuo ILMAN välilyöntejä.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #27 : 31.03.07 - klo:10:58 »

Elä viitti!!!
Sus kiltti, mitä mun pittää tehä, et toi mä palaudun entiselleni??? [:-(] [:-DDD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #28 : 31.03.07 - klo:11:01 »

Elä viitti!!!
Sus kiltti, mitä mun pittää tehä, et toi mä palaudun entiselleni??? [:-(] [:-DDD]

Ehdin just kirjoittaa, huomasikko ed. viestini...  :-))
Kirjattu

Vilukko

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 374
Vs: Nyt on jo lauantai
« Vastaus #29 : 31.03.07 - klo:11:02 »

Aamulla aurinko kyllä nousi ja paistoikin täällä Koillismaalla, mutta nyt näyttää pilviä kertyvän, mittarissa +1,5 eli ei enää alkuviikon lukemia. Hätistelin oravan pois lintujen syöttöpaikalta, tulisivat sitten vaikka viherpeipot ja muut mukavat mutustelijat. Olli-orava söi monen linnun eväät, mukava sitäkin katsella..
Nyt taas orava talipallon kimpussa, mutta talitintti uskaltautui aivan viereen murkinalle..

Mukavaa maaliskuun viimeistä päivää!! Varokaa huomista, apr....  [:-)]

Yrittäkää nyt jotenkin selviytyä entisellenne!!  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.303 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.