Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TV  (Luettu 35715 kertaa)

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: TV
« Vastaus #2205 : 05.06.12 - klo:18:54 »

Tänään tulee 2 osa Taivaan pilareista, vielä hetki aikaa areenasta katsoa 1 osa. Suosittelen  [:-)] Taivaallisen hyvä, ainakin kirjana  :-))

Katsoin juuri tuon ekan osan. Kirjaa olen lukenut suunnilleen tähän asti, kenties hiukan enemmän. Jäi kesken koska iltalukemisena sängyssä on hiukan "painavaa tekstiä".   :-))
Nyt katson sarjan ja luen kirjan. Todella kiinnostavalta tuntuu.  [:-)]
Tiina jo keväällä suosittelikin tuolla" kirjaketjussa". 
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: TV
« Vastaus #2206 : 05.06.12 - klo:19:02 »

Tänään tulee 2 osa Taivaan pilareista, vielä hetki aikaa areenasta katsoa 1 osa. Suosittelen  [:-)] Taivaallisen hyvä, ainakin kirjana  :-))

Katsoin juuri tuon ekan osan. Kirjaa olen lukenut suunnilleen tähän asti, kenties hiukan enemmän. Jäi kesken koska iltalukemisena sängyssä on hiukan "painavaa tekstiä".   :-))
Nyt katson sarjan ja luen kirjan. Todella kiinnostavalta tuntuu.  [:-)]
Tiina jo keväällä suosittelikin tuolla" kirjaketjussa". 

Eihän nuo koskaan nuo televisiosarjat tai elokuvat ole kirjan veroisia, mutta katsoin kyllä tuon ekan jakson tv-sarjasta ja aion katsoa loputkin. Oli ihan viihdyttävä juttu.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: TV
« Vastaus #2207 : 05.06.12 - klo:19:24 »

Tänään tulee 2 osa Taivaan pilareista, vielä hetki aikaa areenasta katsoa 1 osa. Suosittelen  [:-)] Taivaallisen hyvä, ainakin kirjana  :-))

Katsoin juuri tuon ekan osan. Kirjaa olen lukenut suunnilleen tähän asti, kenties hiukan enemmän. Jäi kesken koska iltalukemisena sängyssä on hiukan "painavaa tekstiä".   :-))
Nyt katson sarjan ja luen kirjan. Todella kiinnostavalta tuntuu.  [:-)]
Tiina jo keväällä suosittelikin tuolla" kirjaketjussa". 

Eihän nuo koskaan nuo televisiosarjat tai elokuvat ole kirjan veroisia, mutta katsoin kyllä tuon ekan jakson tv-sarjasta ja aion katsoa loputkin. Oli ihan viihdyttävä juttu.

Mietinkin, alanko lainkaan katsomaan tuota sarjaa, kirja on odottamassa lukemista, tai siis jatkamista siitä mihin jäin. Päätin kuitenkin katsoa ja hyvältä tuntuu. Totta maar kirjassa on paljon sellaista jota ei sarjassa näy. Runko juonesta kuitenkin.  Ja olihan siinä tuttuja näyttelijöitä, osa ihan silmänruokaakin.  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: TV
« Vastaus #2208 : 05.06.12 - klo:19:56 »

Just Annulix, se Tom Rakentaja [:36] on mun makuun :-)).

En tiedä näyttelijän nimeä joka näyttelee tuossa sitä piispaa (tai jotain sellaista) mutta tykkäsin hänestä kun hän oli siinä yhdessä sarjassa joka kertoi antiikkikauppiaasta (en saa sarjan nimeä päähäni). Mutta kovasti hän on vanhentunut ja kasvot uurtuneet. [:-)]

Muoks. helppo teidän on varmaan tietää mitä tarkoitan, kun en muista näyttelijän enkä sarjan nimeä [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: TV
« Vastaus #2209 : 05.06.12 - klo:20:12 »

No niin, nyt tuli kiireesti katsottua tuo ensimmäinen osa. Tuskin olisin muuten katsonut kun nuo ovat niin ahdistavia katsottavia.
Hassua kun sitten katson noita NCSI ja muita joissa tapetaan liukuhihnalla eivätkä ne tunnu missään. Ne ovat kuin satuja minulle. Sitten tuollainen keskiaikainen juttu saa ahdistumaan  :-O
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: TV
« Vastaus #2210 : 05.06.12 - klo:20:17 »

Just Annulix, se Tom Rakentaja [:36] on mun makuun :-)).

En tiedä näyttelijän nimeä joka näyttelee tuossa sitä piispaa (tai jotain sellaista) mutta tykkäsin hänestä kun hän oli siinä yhdessä sarjassa joka kertoi antiikkikauppiaasta (en saa sarjan nimeä päähäni). Mutta kovasti hän on vanhentunut ja kasvot uurtuneet. [:-)]

Muoks. helppo teidän on varmaan tietää mitä tarkoitan, kun en muista näyttelijän enkä sarjan nimeä [:-DD]

Tiina, just nää oli tuttuja ja hyvin ymmärsin tarkoittamasi.  "Antiikkikauppias" on jo itsekin antiikkia mutta sehän vasta onkin hienoa.   :-))
Tom Rakentaja oli joskus myös jossain sarjassa, en myöskään muista missä, väliäkö sillä, silmä lepää.  :-))
Minulle näyttelijöiden nimet on liian vaikeaa muistettavaa, kasvoista joitain...... [:-I]
Kirjattu

Hirsjärvet

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 882
Vs: TV
« Vastaus #2211 : 30.06.12 - klo:21:48 »

Minä kyllä missasin Taivaan pilarit, taidan investoida ja ostaa Anttilasta sen boksin. Aika huonoa ohjelmaa koko kesä, Marplet sun muut piristää. Ja Komisario Lewis on nyt minulla suosikkilistalla. Oi ihana toukokuu oli aikoinaan hyvä, mutta ei jaksa enään kolmatta kiekkaa telkusta katsoa... [NUT]
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: TV
« Vastaus #2212 : 30.06.12 - klo:22:33 »

Minä tuossa juuri katsoin sen viidennen osan Taivaan pilareita. Kumma kun päähenkilö (minun mielestäni) kuolee jo viidennessä kun osia on kahdeksan.
On se vaan NIIN ahdistava. Hyvä kun en elänyt keskiajalla.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: TV
« Vastaus #2213 : 02.08.12 - klo:21:01 »

Housentai!  [:-DD]

Ihan vain pieneksi muistutukseksi... [:-DD]
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: TV
« Vastaus #2214 : 02.08.12 - klo:23:28 »

muistetaan, muistetaan  [:-DD]
Kirjattu

zeener

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 736
  • Vampula
Vs: TV
« Vastaus #2215 : 03.08.12 - klo:06:54 »

Just Annulix, se Tom Rakentaja [:36] on mun makuun :-)).

En tiedä näyttelijän nimeä joka näyttelee tuossa sitä piispaa (tai jotain sellaista) mutta tykkäsin hänestä kun hän oli siinä yhdessä sarjassa joka kertoi antiikkikauppiaasta (en saa sarjan nimeä päähäni). Mutta kovasti hän on vanhentunut ja kasvot uurtuneet. [:-)]

Muoks. helppo teidän on varmaan tietää mitä tarkoitan, kun en muista näyttelijän enkä sarjan nimeä [:-DD]

Lovejoy  :-))
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: TV
« Vastaus #2216 : 03.08.12 - klo:08:23 »

Kiitti Zeener! :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 305
Vs: TV
« Vastaus #2217 : 09.08.12 - klo:19:58 »

Se on tyttäret taas Housentai klo 21 kolomosella.  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: TV
« Vastaus #2218 : 09.08.12 - klo:21:01 »

Se on tyttäret taas Housentai klo 21 kolomosella.  :-))

 [:-)]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: TV
« Vastaus #2219 : 23.08.12 - klo:13:20 »

Ja mikäs se alkaakaan taas 6.9. uusintoina ihan alusta asti, no Sydämen asialla tietysti. Kiva juttu, vaikka nuo on jo niin monesti nähtykin.

http://yle.fi/ohjelmat/1641826
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.205 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.