Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: TV  (Luettu 35890 kertaa)

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: TV
« Vastaus #870 : 13.01.09 - klo:21:46 »

Höök (K15)
YLE FST5 22.00 - 22.58
Ruotsalainen rikossarja, osa 4/10. Autovakooja, osa 2. Epäilykset vahvistuvat, kun poliisi löytää Stellanin tietokoneelta kuvia nuoresta tytöstä ja koeajaja Jörgenistä. Eva Höökiä esittää Cecilia Ljung.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: TV
« Vastaus #871 : 13.01.09 - klo:23:31 »

Edith Piaf  [:37]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: TV
« Vastaus #872 : 14.01.09 - klo:21:08 »

Katsoitteko ykköseltä Vankileirien saaristo-dokkarin?

Ihan hurjaa, miten sen kirjan saivat julkaistua! Mä luin sen jotain-76, vaan en ole ymmärtänyt siitä kyllä hönkäsen pöläystä  [:-(]

Vaan eihän meillä silloin mistään mitään tiedettykään, mitä todellinen elämä siellä oli.

En siis sano, että missä [8-)]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: TV
« Vastaus #873 : 14.01.09 - klo:21:23 »

Katsoitteko ykköseltä Vankileirien saaristo-dokkarin?

Ihan hurjaa, miten sen kirjan saivat julkaistua! Mä luin sen jotain-76, vaan en ole ymmärtänyt siitä kyllä hönkäsen pöläystä  [:-(]

Vaan eihän meillä silloin mistään mitään tiedettykään, mitä todellinen elämä siellä oli.

En siis sano, että missä [8-)]

Katsoin ja istuin hievahtamatta paikaltani.
Oli tuo tosi jännittävää katsoa näin ruudustakin, mitä se on ollutkaan oikeassa elämässä. Käsittämätöntä miten ihmisten luottamus ja usko toisiinsa kesti koettelemukset ja käsikirjoitukset saatiin kirjoitettua, kuljetettua ja julkaistua kirjaksi.

En ole lukenut, varmaan olisi hyvä lukea ja tietää enemmän.
 
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: TV
« Vastaus #874 : 15.01.09 - klo:09:04 »

Kyllä on nämä uudet C.S.I. -sarjan jaksot ihan p.......ä, jos siis vertaa niitä niihin aikaisempiin tuotantokausiin. Eilisen jakson jälkeenkään en oikein tiennyt että mitä siinä oikein tapahtui, ihmettelin vaan että jokos se loppui.  [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: TV
« Vastaus #875 : 15.01.09 - klo:09:07 »

Kyllä on nämä uudet C.S.I. -sarjan jaksot ihan p.......ä, jos siis vertaa niitä niihin aikaisempiin tuotantokausiin. Eilisen jakson jälkeenkään en oikein tiennyt että mitä siinä oikein tapahtui, ihmettelin vaan että jokos se loppui.  [:-/]

Mä katsoin ekan osan tätä uutta tuotantokautta, enkä tykännyt yhtään. Siis kun musta on ollut mielenkiintoista seurata, miten ne tutkii näitä löytämiään "jälkiä" ja langanpätkiä yms ja nyt mun pitikin pelätä, että se yksi tutkija tulee tapetuksi. En mä halua katsella sellaista ennen nukkumaanmenoa!  [:-(]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: TV
« Vastaus #876 : 15.01.09 - klo:09:31 »

Kyllä on nämä uudet C.S.I. -sarjan jaksot ihan p.......ä, jos siis vertaa niitä niihin aikaisempiin tuotantokausiin. Eilisen jakson jälkeenkään en oikein tiennyt että mitä siinä oikein tapahtui, ihmettelin vaan että jokos se loppui.  [:-/]

Mä katsoin ekan osan tätä uutta tuotantokautta, enkä tykännyt yhtään. Siis kun musta on ollut mielenkiintoista seurata, miten ne tutkii näitä löytämiään "jälkiä" ja langanpätkiä yms ja nyt mun pitikin pelätä, että se yksi tutkija tulee tapetuksi. En mä halua katsella sellaista ennen nukkumaanmenoa!  [:-(]

Sama juttu, se on ollut sarjan mielenkiintoisin juttu kun ne tutki niitä rikospaikkoja ja jostain mitättömästä maalihiukkasesta ne selvitti että minkä merkkinen auto on ollut paikalla tai jostain narunpätkästä selvitti että mistä se on ostettu [:-DD]. Ei ehkä ihan uskottavaa mutta hauskaa ja mielenkiintoista.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: TV
« Vastaus #877 : 19.01.09 - klo:17:43 »

Iltalehden innoittamana katsoin ykkösen lauantaisen aamu-tvn:

http://areena.yle.fi/toista?id=1786657

Tyynysota osion ja mykistyin  :-O
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: TV
« Vastaus #878 : 19.01.09 - klo:18:09 »

Iltalehden innoittamana katsoin ykkösen lauantaisen aamu-tvn:

http://areena.yle.fi/toista?id=1786657

Tyynysota osion ja mykistyin  :-O

Niin mykistyin minäkin. Nainen puhui kyllä asiaa, mutta käyttäytymissäännöistä hänellä ei ollut mitään hajua.  :-O
Ei antanut toiselle suunvuoroa, vaan pälätti koko ajan toisen puheen päälle.  [:-/]
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: TV
« Vastaus #879 : 19.01.09 - klo:19:05 »

Niin mykistyin minäkin. Nainen puhui kyllä asiaa, mutta käyttäytymissäännöistä hänellä ei ollut mitään hajua.  :-O
Ei antanut toiselle suunvuoroa, vaan pälätti koko ajan toisen puheen päälle.  [:-/]

Vahvat mielipiteet on, mutta ihmekös se kun tietää hänen miehensä T.T.T.T.T.T.A:n  [:-DD]
Eikä yhtään ymmärrä sitä, että kaikki ei todellakaan voi jäädä kotiin hoitamaan lapsia.  [:-I]
Kyllä esim. asuntovelat vaatii molempien tulot useimmiten.
Eikä koti välttämättä ole aina paras paikka lapselle,
eiköhän aika usein sosiaalisin perustein työttömätkin saa lapset hoitoon vaikka ovat itse kotona.
Ei tämäkään asia ole ihan mustavalkoinen.



Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: TV
« Vastaus #880 : 19.01.09 - klo:20:19 »

Iltalehden innoittamana katsoin ykkösen lauantaisen aamu-tvn:
http://areena.yle.fi/toista?id=1786657
Tyynysota osion ja mykistyin  :-O

Niin mykistyi (tai mykistettiin) se toinenkin "keskustelija".  [:-I] Käsittämätöntä käytöstapojen puutetta. Kyse ei tosiaankaan ollut mistään mielipiteiden vaihdosta, kun pääasiallisesti vain toinen oli äänessä.  [:7] Ohjelma on herättänyt runsaasti keskustelua muuallakin.
Kirjattu

Motteri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 897
Vs: TV
« Vastaus #881 : 19.01.09 - klo:20:38 »

Jäi huvittamaan että hän sanoi lasten korvien olevan vaarassa tarhassa äänten takia... 
Ei tarvi mennä tarhaan asti, näköjään riittää kun menee "keskustelemaan" tyynysotaan  [:-I]

Nuo ruotsin lausahdukset oli myös melko kamalia: se oli nollatutkimus ja ruotsissa ei lisäänny muut kuin maahanmuuttajat, se on sammuva yhteiskunta.  :-O

Kasvattaako kotihoito itsekkäitä ...minä minä... ihmisiä kuten Nina Mikkosen?
No eiiii tietenkään, mutta vaara näköjään on.
Mikkosen mukaan tarhassa lapset joutuu turhaan jonottamaan ja odottamaan vuoroaan.
Noo ehkä ne lapset osaa antaa toisellekin puheenvuoron  [:-DD]



Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: TV
« Vastaus #882 : 19.01.09 - klo:21:02 »

Mikkosen mukaan tarhassa lapset joutuu turhaan jonottamaan ja odottamaan vuoroaan.

Ja aikuisena joutuu joskus odottamaan ja jonottamaan muuallakin, joten eikös se ole syytä oppia jo nuorella iällä... [:-DD]

Menee nyt , joten en tämän enempää enää kommentoi. [:-)]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: TV
« Vastaus #883 : 25.01.09 - klo:16:50 »

Amazing Race alkaa taas. MTV3 kello 21.00.  :-)) :-)) :-))
Nyt on se 10. tuotantokausi, jolloin tulevat Suomeen!  :-))

KLETTERMUS

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 415
Vs: TV
« Vastaus #884 : 25.01.09 - klo:16:52 »

Illalla tulee filmi sairaaksi jalostetut koirarodut.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.239 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.