Erinomaisia kuvia jälleen Marle - oliko sulla molemmat panat - iso ja pieni mukana kun pikkupanasta sait kuvia otettua ja siitä murkusta. Mulla on samanlainen mania kun sulla Marle ja melkolailla samanlaisia kuvauskohteetkin - hassua - mut niin vaan on.
Kuvattavaa löytyy vaikka kuinka paljon, ympärillä on vaikka mitä;kiviä joissa on hauskoja kuvioita ja pintoja, kannoista saa vaikka mitä kuvauskulmaa ja etäisyyttä vaihtamalla jne. Mutta en vieläkään ole saanut aikaiseksi kuvien muokkausta siihen pisteeseen, että ne voisi tänne laittaa tai että ne olisivat edes jollain palvelimella. Äh..olen ihan liian laiska ja sitten - ja miksi pitäiskään kun mielummin katselen Marlen kuvia
Miten on, olen huomannut että pikkupokkarilla (pana) on hankalampaa kuvata kirkkaassa valossa kun ympärillä oleva valo haittaa näkyvyyttä. Summamutikassa olen nyt aurinkoiseen aikaan joutunut näpsimään kuvia. Järkkärillä kuvattaessa sitä katsoo/tähtää pienempään alueeseen ja ympärillä oleva valoisuus ei häiritse katsomista/näkemistä/kohdistamista kun silmä on kiinni siinä "mikä sen nimi nyt onkaan"..
No se..mihin silmä tökätään
. Pikkukameralla sitä katsoo sitä kuvattavaa siitä "näytöstä" ja kun valoa on liikaa ympärillä - sitä ei eroita kohdetta niin tarkasti.
Jotenkin tykkään enemmän kuvata järkkärillä - saan paremman otteen kuvauskohteeseeni - mutta se on niin turhan iso kapistus vietäväksi joka paikkaan.