Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Zirnixin koiruus manipulaatio  (Luettu 957 kertaa)

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Zirnixin koiruus manipulaatio
« Vastaus #45 : 26.04.07 - klo:14:02 »

Laitetaas tästä myös iänestys. Jos Risto numeroisi kuvat.....  [:-DD] (vaihteeks)

Tämän ketjun kuvia Risto ei näköjään ollutkaan jaksanut tai viitsinyt tai välittänyt tai halunnut numeroida...  [:-(]

Vaan... Jos halua riittää, pystyyhän tässäkin äänestämään, kun mielessään numeroi kuvat - ja ottaa huomioon, että kakkoskuva on se lähtökohta... Mielessäänhän kuvia voi lisäksi nimetäkin. Kaikki nuo kyllä aivan mahtavia ovat!
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #46 : 26.04.07 - klo:22:29 »

Jaaaa... Mie luulin, jot nää ketjut on jääny jo unholaan...  :-))

Tulostin muuten ketjun itselleni, ja jostain syystä monista kuvista jäi oikeasta reunasta osa pois...
Vaan sittenpä myös tallensin kuvat erikseen. Ja tulostin sitten myös pelkät kuvat. Hauskoja ovat kuvat!
Kiitosta vain kaikille taitaville manipuloijille!  [:-)]

Mä tulostin kans kaikki pläjäykset omasta satsista! Ikimuistettavan hauskoja! :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 27.04.07 - klo:11:01 »

Ristolla on varmaan menny tää vaan ohi. Vaan ei se mittää. Mä laitan äänestyksen niin, että laitan kuvan tekijän nimen ja kuvallekin nimen. Monissahan jotain tekstiä onkin.  [:-)] Se on vaan vähän työläämpää, mutta teen silleen.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 27.04.07 - klo:11:29 »

Äänestys alkanut täällä:

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=5372.new#new

Kaikki kantamaan käämensä kekoon.   :-)) Kaks päivää aikaa.
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #49 : 27.04.07 - klo:17:16 »

Laitetaas tästä myös iänestys. Jos Risto numeroisi kuvat.....  [:-DD] (vaihteeks)

Tämän ketjun kuvia Risto ei näköjään ollutkaan jaksanut tai viitsinyt tai välittänyt tai halunnut numeroida...  [:-(]

Vaan... Jos halua riittää, pystyyhän tässäkin äänestämään, kun mielessään numeroi kuvat - ja ottaa huomioon, että kakkoskuva on se lähtökohta... Mielessäänhän kuvia voi lisäksi nimetäkin. Kaikki nuo kyllä aivan mahtavia ovat!

Anteeksi vaan, mutta minä en ollut hokassut. Olisin kyllä muuten laittanut numerot.

Jos haluatte minun varmaksi huomaavan jonkin viestin, niin laittakaa yksityisviesti tai sähköposti, niin sitten varmasti huomaan.

Kyllä minä aika paljon luen viestejä, mutta en kuitenkaan kaikkia, on niitä niin paljon.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 27.04.07 - klo:19:57 »

Anteeksi vaan, mutta minä en ollut hokassut. Olisin kyllä muuten laittanut numerot.

Jos haluatte minun varmaksi huomaavan jonkin viestin, niin laittakaa yksityisviesti tai sähköposti, niin sitten varmasti huomaan.

Kyllä minä aika paljon luen viestejä, mutta en kuitenkaan kaikkia, on niitä niin paljon.

Tajusin kyllä heti, että et ollut vaan huomannut, vaan sujuuhan tämä näinkin.  [:-)]  [:-)]  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 29.04.07 - klo:14:09 »

Pistänpä äänestystuloksia tähän ketjuun, jossa kuvatkin ovat, eli äänestys päättyi ja kävi näin:

Eka sija
PUPPU - Herranjestas, teidän kanssanne menee hermot... 9 p. [KIPPIS]

Toka sija
PYRYHARAKKA - Hei haloo... se on KISSANruokaa! 8 p.[KIPPIS]

Kolmas sija
MESE - Aah miten kaunis oonkaan! 7p.  [KIPPIS]

Aikas tasaista siis oli, kuudella pisteellä seuraavat perässä vielä Marle ja Puppu. Jne.

Onnea voittajille ja kiitos osallistujille!!!

p.s. tuo Puppun herranjestas-kuva sai mut kyl pärskähtämään joka kerta ihan perusteellisesti.  [:-DD] Ja kaikki kuvat oli ihania!  :-))

Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #52 : 29.04.07 - klo:14:49 »

Pupun herranjestas oli hyvä, nauraa hykertelin sitä pitkään ja joka kerta kun katon sen kuvan alkaa aina uudestaan naurattamaan  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #53 : 29.04.07 - klo:14:52 »

No se on kyllä ihan mielettömän hauska. Mä kans nauran ihan joka kerta kun katon sitä, edelleenkin.  [:-DD]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 29.04.07 - klo:21:49 »

No minun täytyy kertoa että kun keksin tän idean ja aloin liittämään aina uuden ja uuden pikkukoiran kuvaan niin minuakin nauratti. Joskus sitä onnistuu  :-))
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #55 : 29.04.07 - klo:23:35 »

:-)) :-))

Kaikki joo ihania manipulaatioita, mut se puppun Herranjestas mullakin meni kyllä täydestä kuin väärä raha! :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.143 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.