Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kurkkaa omalla vastuulla !! - KUVA  (Luettu 2125 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Kurkkaa omalla vastuulla !! - KUVA
« Vastaus #30 : 04.05.07 - klo:23:36 »

Mä UNOHIN eilen Prismasta katsoa!  [:-/] Kerrankin, kun kävin kaupassa! [:7]

Mut HUOMENNA! Huomenna, jos meen, aattelin mennä, nyt heti kirjoittamaan ylös muistilappuun... nyt on kirjoitettu. Tuo miun kauppa on kauhian hyvä kauppa, ihme jos ei löydy. Jos ei löydy, teen kirjallisen valituksen!
 :-))
Mä rrrrrrrrrakastan salminakkia!
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #31 : 04.05.07 - klo:23:42 »

Namnamnamnam....hyvää on tai siis oli... [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #32 : 04.05.07 - klo:23:49 »

[:-)]  Yksi syöty  [:73]   kaksi jäljellä .....vielä tänään.... :-O ....huomisesta ei tiedä ......   [:-)] [:-)]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 04.05.07 - klo:23:52 »

Pahus! Täytyykö sitä pyytää huomenna tuomaan...? Noin niin kuin maistiaisiksi...

Mutta suklaata vetäisin joskus kyllä vaikka lähes koko ison levyn kerrallaan. Varsinkin pähkinäsuklaata. En kovin usein, mutta haluaisin että suklaata olisi A-I-N-A jemmassa siltä varalta, että se pari kertaa vuodessa iskevä kauhea suklaanhimo pääsee yllättämään...  [NUT]

Susu ja kirjalliset valitukset...  :-))
Juu, jos ei löydy salmarisuklaata, tee kirjallinen valitus, kolmena kappaleena - ja muista ehdottomasti pyytää kaupan johtajalta allekirjoitus papereihisi!
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 04.05.07 - klo:23:58 »

Juu, jos ei löydy salmarisuklaata, tee kirjallinen valitus, kolmena kappaleena - ja muista ehdottomasti pyytää kaupan johtajalta allekirjoitus papereihisi!

[:-DD] Jos skrivais pari A-nelosellista tekstiä, ens tunnepurkaukset ja moitteet kaupan tilasta, sit perustelut vielä, miks mun TÄYTYY saada sitä. Kun olen tarinani kertonut he jo kyynelehtivät siellä... sit mulle tulis pikalähetys jo seuraavana aamuna suoraan pihaan... Tätä vois harkitakin.  [:-DD]
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #35 : 05.05.07 - klo:00:03 »

Huom. kyseinen herkku saattaa olla suuren kysynnän vuoksi lopussa - meikäkin on ostanut kahdesta paikasta viimeiset levyt!!!  [:-P]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 05.05.07 - klo:00:09 »

[:-DD] Jos skrivais pari A-nelosellista tekstiä, ens tunnepurkaukset ja moitteet kaupan tilasta, sit perustelut vielä, miks mun TÄYTYY saada sitä. Kun olen tarinani kertonut he jo kyynelehtivät siellä... sit mulle tulis pikalähetys jo seuraavana aamuna suoraan pihaan... Tätä vois harkitakin.  [:-DD]

Juu, ja muista lisäksi ne KAUHEAT henkiset kärsimykset!
Ja vatsakivut ja päänsäryt, jotka stressi salmarin puutteessa laukaisi.

Saat pian kuorma-autolavallisen salmiakkisuklaata pihallesi!
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 05.05.07 - klo:00:54 »

Juu, ja muista lisäksi ne KAUHEAT henkiset kärsimykset!
Ja vatsakivut ja päänsäryt, jotka stressi salmarin puutteessa laukaisi.

Saat pian kuorma-autolavallisen salmiakkisuklaata pihallesi!

Just jotenkin tälleen se täytyy muotoilla. Aloitan lapsuuden traumoista. "Kukaan ei välittänyt minusta". Vain salmiakki lohdutti... olin niin yksin, niin yksin, vain minä ja salmiakki.

-tässä vaiheessa heillä jo kiiltää silmänurkissa-

Lopulta ainoa toiveeni enää oli, ainoa toiveeni, enää, oli että siinä... siinä salmiakissa... olisi... olisi ollut suklaakuorrute...

-nyt koko sakki jo purskahti itkuun, yks on jo tilaamassa kuorma-autoa! -
 :-))
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 05.05.07 - klo:01:46 »

Hahhahhaaaaaa!  :-)) Just noin!

Ja tuosta Hilun varoituksesta... Täytyypi toivoa, että jostakin Turun kolmesta tai neljästä tai viidestä Lidlistä sitä edes joskus saisi. Kun Raisio ja Naantali ja Parainen sun muutkin ovat vierellä... Meneekin muuten nyt lauantaina Naantaliin, Luonnonmaalle hommiin. Ei, ei Kultarantaan Tarjan hommiin vaan erääseen toiseen kesäpaikkaan...  [:-)]

Mies on sellainen kaupassa käyjä - enpä muista, olenko kertonut aiemmin - että käy mieluiten vain noissa kaupoissa, joista tietää kaiken löytävänsä välittömästi, ulkomuistista, kai mieluiten vaikka sokkona... Useimmiten vieläpä vain yhdessä kaupassa kerrallaan. Itse taas kiertelisin mielelläni kaikissa mahdollisissa marketeissa ja katselisin tarjouksia ja vertailisin hintoja... Ja HAMSTRAISIN! Hamstraisin vaikka kuukauden ruoat kerrallaan. Mies ei myöskään voi sietää kauheita ruuhkia kaupoissa, ja minusta ne taas ovat ihan kivoja!  [NUT] No, onneksi hän sentään joskus tuo kaupasta jotakin uutta ja jännääkin...  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 05.05.07 - klo:23:53 »

Tänään olen sanonut itselleni ettei yhtään palaa  S....T....S ....:ta,  MUTTA KUN sormet ei tottele ......suu ja huulet odottaa ..... [:16] ....
niin pakko oli tänäänkin  [:-I]  muutama pala ...... [:73] [:73]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 06.05.07 - klo:00:00 »

Minä kävin tänään kaupassani eikä siellä ollut sitä!  [HOT]

[:7]    [:7]    [:7]

Mä en nyt, ainakaan ihan vielä, ala väsäämään sitä kirjallista valitusta, kun sieltä löytyi yks laiha lohtu. Tai se lohtu oli laihempi, kuin kuvittelinkaan, kun kotona maistoin. Mutta pakko nyt vaan oli ostaa, kun sellainen silmään sattui...

... vastaus saapuu myöhemmin...  [8-)] :-)) [8-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 06.05.07 - klo:00:14 »

Harmi Sus kun et saanut kaupasta S...T...S:ta, mut hyvää saa aina odottaa  [:73] toivotaan että pian löydät jostain kaupasta tai kioskista
on tämä niin HYVÄÄÄÄÄÄÄ .... [:73] [:73]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #42 : 06.05.07 - klo:00:24 »

Kaupassa oli katseeni osunut karkkipussiin, jossa luki kuin lukikin "suklaapäällysteisiä lakritsi- ja salmiakkimakeisia". No eihän sitä voinut olla ostamatta, kun sama makuyhdistelmäkin, jota etsin!

Kotiin kun pääsin ja maistoin, niin  [:-/] kovaa kuivaa lakritsia sisällä, eikä salmiakki maistunu ollenkaan jne jne.

BULLSHIT sanon minä!

« Viimeksi muokattu: 06.05.07 - klo:00:50 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 06.05.07 - klo:00:27 »

NO, ei ole ihme kyllä moisesta jo tuleekin  [:-//]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 06.05.07 - klo:00:49 »

No, heh, piti mun se oikeesti ostaa makuyhdistelmän takia. Mut muuten en ikinä ostais karkkipussia, jossa on tuollainen kuva.

Ja ajatelkaa mikä kohtalo, mä jouduin, siis j o u d u i n ( [:16] ) syömään niitä kuusi kappaletta ennenkuin osuin salmiakinmakuiseen. Kaikki ekat vaan lakritsia, ja aina vaan joutu - oli se kamalaa - maistamaan lisää ja lisää.  :-)) Ihan bullshitti juttu.  [:-DD]

Ei nuo ny pahojakaan oo, mut tosiaan kauhian sitkoo lakritsia, ihan ku kuivunutta. Sit kun vihdoin osuin salmiakinmakuiseen, se oli kyl vähä pehmeempää sorttii. Mut ei maistu tarpeeksi se salmiakki, tai sit mun makuaistissa on vikaa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.