Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kurkkaa omalla vastuulla !! - KUVA  (Luettu 2073 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Kurkkaa omalla vastuulla !! - KUVA
« Vastaus #45 : 06.05.07 - klo:00:50 »

Poistin sen toisen kuvan, se oli niin ruma.  :-))
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 06.05.07 - klo:01:02 »

Hah. Ja huh.

Meillä mies oli yrittänyt tiirata ja tiirata, mutta ei ollut löytänyt.
Vaan hänhän ei käynytkään kuin yhdessä kaupassa.
Jotta maistamatta on vielä kyseinen herkku.

Muuten... Muistattekos, kun salmiakkikossu aikoinaan tuli markkinoille...?
Meillä kun noita väkeviä ei ylipäätään harrasteta, niin miespä hoksasi vasta sitten kun se kiellettin, jotta hyväähän se olisi voinutkin olla... Ja katui, ettei ollut edes maistanut. Ja osti sitten pullon ilman salmaria, haki siihen salmariuutetta - ja haukkui maun maasta taivaaseen.  :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #47 : 06.05.07 - klo:01:04 »

Ajattelinkin Sus kun katsoin sitä toista kuvaa [:-I]  ettei ollut ihme jos ne oli sitkeitä ja kuivia   :-)) :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #48 : 06.05.07 - klo:01:17 »

Hei, oonkin unohtanut sanoa. Mulla on pullo sitä salmiakkiaromia. Se on nannaa! Se kyl ON hyvää. Siis ilman kossuja.  :-)) Salmiakkiholistilla pitää aina olla tällainen piilopullo jemmassa. :-)) Mä itseasiassa olen unohtanut sen tonne kaappiin. Taisin saada sen joululahjaksi. Äitiltä. Hää nääs tiätää mun salmiakkihimon. Lähetti mulle aina jenkkeihinkin salmiakkia silloin vuonna yks ja kaks.

Hyvin varustetuista elintarvikeliikkeistä löytyy.
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 06.05.07 - klo:01:38 »

Mitenkäs sä Sus sitä salmariaromias sitten oikein maistat, maistelet, siitä nautiskelet, sillä herkuttelet?

Sellaisenaanko pahimman salmiakkihimon yllättäessä...?  [NUT]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #50 : 06.05.07 - klo:01:41 »

Mitenkäs sä Sus sitä salmariaromias sitten oikein maistat, maistelet, siitä nautiskelet, sillä herkuttelet?

Sellaisenaanko pahimman salmiakkihimon yllättäessä...?  [NUT]

Kaadan korkkiin puoli korkillista ja tempasen suuhun.  [:-DD] Se on ihan älyttömän hyvää. Niitäkin tietysti on erilaisia, eri valmistajilla.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 06.05.07 - klo:01:46 »

Tää on tämmönen tapaus:

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #52 : 06.05.07 - klo:01:50 »

Tuo pullo on puoli litraa. Valmistaja Kotigastronomi. www-osoitekin etiketissä. Siis olen mä sitä kossun sekaankin laittanut! Toimii se sielläkin.  :-)) Salmiakkihan mun mielestä peittää alkoholin maun täydellisesti. On ku karkkia jois. Siksi se kai kiellettiinkin. Mutta nythän niitä taas on myytävänä, salmiakkijuomia Alkossa meinaan.
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 06.05.07 - klo:02:28 »

Mielenkiintoista olisi joskus testailla tuota salmiakkiesanssia, mikstuuraa, aromia...
Edes se puoli korkillista...  :-))

Meillä taitaa olla lohtunamme - ja ilonammekinko? - ettemme erikoisemmin kumpikaan salmiakista välitä.
Mutta suklaata juomiin! Suklaata, vaadin minä. Vaatisi mieskin, tiedän, jos vain hereillä olisi.
Ja kookosta! Slurps. 

Juu, ja tiedän jot nykyisin taas myydään salmarikossua, vaan enpä maistanutkaan ole.  [:-P] :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #54 : 06.05.07 - klo:02:45 »

Mielenkiintoista olisi joskus testailla tuota salmiakkiesanssia, mikstuuraa, aromia...
Edes se puoli korkillista...  :-))

Mää tosa kevättalvella tarjosin siitä paukut kummitytölleni ja sen äitille ja molemmilla pyöri heti silmät päässä, että nam!
Kirjattu

kuukkeli

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 06.05.07 - klo:17:43 »

Jarmon alkuperäiseen, en ollut moisesta kuullutkaan, ja heti piti käydä ostamassa. Ja SLURP, varmaan parhaimpia suklaita, mitä on.  [:49](hampurilaisen tilalle salmiakkisuklaa)  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 06.05.07 - klo:19:02 »

Onneksi tuli varoitus teksti otsikkoon, arvelin että joka paikasta ei löydy ja saattaa loppua kesken
 [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #57 : 06.05.07 - klo:20:29 »

Toinen levy tuli juuri herkuteltua loppuun  [:73] [:73]   yksi levy vielä jäljellä odottamassa sopivaa hetkeä.... [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #58 : 09.05.07 - klo:00:37 »

Meijjän kaupassa oli sitä!!! Kiitos vaan vinkistä ja kehumisista kaikillen, on just niin hyvää kuin odotinkin. Ihan kamalan hyvää! ja muutenkin näppärää, kun menee samalla kärpäslätkällä sekä suklaanhimo, salmiakinhimo, että yleinen makeanhimo. Ainoa vika tuossa on... se, että siihen tulee himo! melkein syöty on levy yheltä seisomalta.  :-))

Muutes, ne Suklaasalmiakkilevyt oli just siinä kohdassa, missä viimeksi karkkihyllyssä oli tyhjä kolo. Eli ne oli loppu. Näköjään tilapäisesti onneksi. Taitaa tehdä kauppansa!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #59 : 09.05.07 - klo:00:43 »

Mutta nyt se on sit alkanut. Olin ihan silmät pyöreenä kaupassa. Nostalgia-kausi alkanut. No n. 30 vuotta siihen menikin.

Ovat alkaneet tekemään uudestaan niitä kaikkia 70-luvun vanhoja, ja ihan näköispakkauksissa. Voi ihania! Niin tuttuja näkyjä (makuja en oo vielä testannut, mut ostin melkein jokaista uutuutta eli "vanhuutta" yhen kipaleen, pakkohan ne on koemaistaa.) Sitähän melkein vaipuu kyyneliin. Eka johon osui silmät oli Pax-aski. Ja sitte mitämitämitä: Suffeli, Jim, Da-Capo, fami. Fazer on alottanu oikein rysäyksellä nyt!

Eiks Marianne-karkitkin olleet jossain vaiheessa niinku lopetettu...? Ainoa johon odotin iskeväni silmät ois ollut Pectus-pastillit. Niitä ei ollut, lieneekö edes Fazerin...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.175 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.