Mutta nyt se on sit alkanut. Olin ihan silmät pyöreenä kaupassa. Nostalgia-kausi alkanut. No n. 30 vuotta siihen menikin.
Ovat alkaneet tekemään uudestaan niitä kaikkia 70-luvun vanhoja, ja ihan näköispakkauksissa. --Eka johon osui silmät oli Pax-aski. Ja sitte mitämitämitä: Suffeli, Jim, Da-Capo, fami. Fazer on alottanu oikein rysäyksellä nyt!
Eiks Marianne-karkitkin olleet jossain vaiheessa niinku lopetettu...? Ainoa johon odotin iskeväni silmät ois ollut Pectus-pastillit. Niitä ei ollut, lieneekö edes Fazerin...
Hmh...? Pax- karkkeja oli ainakin minun lapsuudessa, eli siis 80-luvulla vielä, sillä muistan sen askin.
Ja Suffeleita, Jim:ejä ja Da-Capo:ja on aina ollutkin,eikai ne ole olleet missään välissä edes poissa? Ja Pectus-pastilleja juuri liottelin kuumaan veteen talvella viime flunssan kourissa, kuten aina ennenkin, eli kyllä niitäkin on, ja on ollutkin. Mariannien lopettamisestakaan ei ole kuullut mitään.
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Famit puolestaan oli mulle uusi tuttavuus.
Omasta lapsuudesta kaipaan ainakin Känkkä-Ränkkä -pastilleja.