Päivää täältäkin pitkästä aikaa! Ja vieläpä upean aurinkoista sellaista! Kyllä nyt osaa olla ihana, aurinkoinen ilma kun en tänään kai uskalla oikein minnekään liikkuakaan... Eilisten menojen takia pidin hieman siistimpiä lenkkareita jalassani ja nyt on nilkka sitten vietävän kipeä taas! Olin muuten nyt eilen sielläkin verisuonikururgilla tutkittavana... Ja puukkoa sitten loppukesästä tai syksystä jalalle tiedossa. Valivali. Melkoisessa kierteessä olen muuten tuon koipeni kanssa siinäkin suhteessa, että itse haluaisin liikkumalla saada jalkaani kuntoon, vaan kun liikkumaan ei pysty siten kuin itse haluaisi! Peruskuntonikinhan tässä jo huononee... Valivali taas.
Onnea täältäkin Iipan Siniliini-tyttärelle!
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Pertunmaalle menijöille oikein hauskaa, ratkiriemukasta viikonloppua!
Pitäisiköhän meidän kotiin jäävien "tehdä Säkylät" täällä sillä aikaa...? Muistatteko...? Kuinka hiiret hyppivät pöydällä kun kissat olivat poissa...? Eli silloin, kun porukka viimeksi oli Säkylässä, tuli pöntöllä olijoiden määrässä ennätys, joka kesti tuohon 31.3. tulleeseen ennätykseen saakka...