Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.5.Perjantai  (Luettu 1471 kertaa)

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 4.5.Perjantai
« Vastaus #75 : 05.05.07 - klo:00:26 »

Kuulkaas nyt on jo lauantai - mars oikeaan ketjuun ... [:-DD]

Ja kuulkaas Hilu siellä.  :-))
Mä olen pitkästä aikaa tänään hypelly niin monessa ketjussa, etten kohta edes muista missä kaikissa, jotta ei vielä ihan joka paikkaan nenäänsä arvaa työntää. Kohta kyllä.

Mulla muuten on sellainen tunne, että lauantain ketjusta tuleekin sitten piiiiiiiitkä ketju!
Jahka me taas täällä oikein repäisemään päästään...  :-))
Jotta älä huoli, Hilu! Tullaan, tullaan! [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #76 : 05.05.07 - klo:00:28 »

Vaan onnea iloisen perhetapahtuman johdosta vielä kerran! Onnea Onnista!

*miettii, kukahan ja minkähän mittainen Onnin iskä mahtaa olla...*

[:-DD]
Kiitos  onnitteluista!

Juu, mä näin Onnin iskän, Onni on selvästi aika paljon iskänsä näkönen. Pyörällä kotiin Onnin kanssa ajellessa (oli pienii hangaluuksii sen kanssa) aattelin, että sen iskän kuljetukseen ois tarttettu tandemi!  [:-DDD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #77 : 05.05.07 - klo:00:30 »

Piti vielä lisäämäni että muistaa sitten syksyllä ajoissa ottaa Onnin sisäruokintaan, ettei Onni säry pakkasessa.

Kiitti muistutuksesta! Jos viittisyt syksyllä vielä muistuttaa ainakin kerran, pliiiiis.  :-))

Missä sitä sadevettä sisällä mitataan?  :-)) Kauhee, toivottavast ei tuu tarvetta.  :-O

Jos vaikka suihkussa...  [:-DD]

Hyvä idis!  [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]

Apua!

Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 05.05.07 - klo:00:34 »

Pitkät iskät ja tandemit ja suihkut... Mä repeen kohta!  [:-DD]

Että sentäs NÄIT Onnin iskän...? Nooo, hyvä kai että vilaukselta edes...  [:-DD]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #79 : 05.05.07 - klo:00:36 »

Että sentäs NÄIT Onnin iskän...? Nooo, hyvä kai että vilaukselta edes...  [:-DD]

Oli se ihan hyvän näkönen. Pitkä komee mies.  [:-DD]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 05.05.07 - klo:01:00 »

Oli se ihan hyvän näkönen. Pitkä komee mies.  [:-DD]

No et kai sä nyt minkä näköistä isää tahansa olisi huolinutkaan...
Ja pääasia, jotta piiitkä oli. Isäl... Isä siis. :-))
Onniko siis pysyy aina saman mittaisena... ja ikää vain tulee enemmän...?

Meen muuten vasta nyt pesulle, mutta hetkeksi kohta tulen vielä tänne vilkuilemaan...  [:-)]

Jos vaikka löis tonnin rikki tän yön aikana... Kun on hiljaista kai... Mä kun yleensä en noita viestien määriä välitä laskeskella; ovat mielestäni sellainen suhteellinen käsite... Jotta jos täällä kuitenkin kaikessa hiljaisuudessa kaikkiin mahdollisiin ketjuihin jotain kommentoisi tässä yön aikana...  :-))

Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sus

• Vieras
« Vastaus #81 : 05.05.07 - klo:01:27 »

Onniko siis pysyy aina saman mittaisena... ja ikää vain tulee enemmän...?

Joo se on näiden sadevesimittarien tyypillinen lajiominaisuus. Onni oli jo luovutusiässä, siks sen iskä ei lähteny mukaan. Niiden luovutusikä on nolla millimetriä. Eivät kasva enää sen jälkeen.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #82 : 05.05.07 - klo:01:28 »

Jos vaikka löis tonnin rikki tän yön aikana... Kun on hiljaista kai... Mä kun yleensä en noita viestien määriä välitä laskeskella; ovat mielestäni sellainen suhteellinen käsite... Jotta jos täällä kuitenkin kaikessa hiljaisuudessa kaikkiin mahdollisiin ketjuihin jotain kommentoisi tässä yön aikana...  :-))

Mullakin on tonni aika lähellä...  [:-DD]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #83 : 05.05.07 - klo:01:30 »

Teillä on tonnit jo aikas lähellä. Meikäläinen saa tässä pari yötä kirjoitella urakalla saadakseen seuraavan tonnin täyteen!
 [:-)] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #84 : 05.05.07 - klo:01:32 »

Teillä on tonnit jo aikas lähellä. Meikäläinen saa tässä pari yötä kirjoitella urakalla saadakseen seuraavan tonnin täyteen!

Siitä vaan kynä sauhuamaan Evis! Kyllä sitä aina jotain jutunjuurta keksii...  :-))
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #85 : 05.05.07 - klo:01:37 »

Siitä vaan kynä sauhuamaan Evis! Kyllä sitä aina jotain jutunjuurta keksii...  :-))

Hitsi, kun näin aamuyöstä alkaa tuo aivotoiminta entisestään hidastumaan, ettei oikein juttua tahdo irrota. Sit nää hemmetin kirjaimetkin alkaa pikkuhiljaa pomppia ja aina saa korjailla tuhat ja sata kertaa.. [:-DD]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #86 : 05.05.07 - klo:01:59 »

Hitsi, kun näin aamuyöstä alkaa tuo aivotoiminta entisestään hidastumaan, ettei oikein juttua tahdo irrota. Sit nää hemmetin kirjaimetkin alkaa pikkuhiljaa pomppia ja aina saa korjailla tuhat ja sata kertaa.. [:-DD]

Juu; näköjään teilläkin tonnit aika lähellä...  :-))

Ei vaan, ihan oikeasti. Minusta kun tuo on kaksipiippuinen juttu tuo viestien lukumäärä... Itse ainakin PYRIN siihen, että kirjoitan viesteihini aina edes muutamia lauseita, joskaan en kai niinkään enää nykyisin... Aikoinaan ajattelin, jotta mikä viesti laskettavaksi on sellainen, jossa on vain nauruhymiö, mutta toisaalta... eräänlainen viestihän se on sekin. Ainakin sillä osoittaa olevansa jutussa mukana.

Mutta noin ylipäätään... Miksi näitä laskea pitäisi...? Leikkimielellä? OK sitten. Sellaisen hyväksyn, mutta en kilpailua.
Itsellänikin on muutamia viestejä tullut lukuihin mukaan noistakin tavutus-, yhdyssana- ja kysymysleikkiketjuista...
Niissäpä en aikoihin olekaan käynyt, jotta sinneköhän seuraavaksi suunnistaisi...?  :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Evis

• Vieras
« Vastaus #87 : 05.05.07 - klo:02:07 »

Ihan oon sammaa mieltä Zirnix sun kanssa ei oo kilpailua vaan ihan leikkimielellä!
 [:-)] [;-)] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #88 : 05.05.07 - klo:02:10 »

No mut silleenhän ne tonnit just tulee. Älä korjaa muokkaa-komennolla samaa viestiä, vaan kirjoita aina uusi viesti, jossa selität, että tuossa piti lukea niin eikä näin.  Jne. Selitä aina uudessa viestissä.

Näin tulee HELPOSTI tuhat ja sata viestiä!  [:-DDD]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #89 : 05.05.07 - klo:02:13 »

No niinpä tietysti Sus, mikset aiemmin oo antanu vinkkiä kuinka se tapahtuu? [:-)] [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.061 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.