Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 5.5. Lauantai ja ihan koko päivän  (Luettu 1552 kertaa)

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 5.5. Lauantai ja ihan koko päivän
« Vastaus #90 : 05.05.07 - klo:23:02 »

Iltayötä!

Kohta tulee 20 tuntia valvomista täyteen, pitäsköhän käydä nukkumaan  [:56]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #91 : 05.05.07 - klo:23:09 »

Mä en ala!
En minä saanut tuota Barbershoppia näkymään tai kuulumaan millään lailla!
Yritin kaikki mahdolliset konstit, mutta kun ei, niin ei.
Missä lienee vika?
Koneeni kyllä hidastelee nykyisin silloin tällöin, mutta nyt ei ollut kyse siitäkään.
Voihan rähmä.
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Evis

• Vieras
« Vastaus #92 : 05.05.07 - klo:23:12 »

Alkuyön huomenet
Hyvin nukutun päivän jälkeen taas jaksaa yön vahtailla täällä töissä ja tietysti myös pöntöllä.  Vähillä unilla tulevat Sus ja Zirni toimeen minä koisailin tuonne lähemmäs viittä eli illansuuhun saakka. Ilta oli kaunis ja tuntui jo alkukesäiseltä. Yön jatkoa!!! [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #93 : 05.05.07 - klo:23:17 »

Tervetuloo töihin, Evis!  [:-DD]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #94 : 05.05.07 - klo:23:22 »

Kiitos töihintulotoivotuksesta Sus!!
Kyllä pukkaa varmaan kiirettä välillä, kun kahta työtä on tehtävä koko yön ja palkkaa saa vain toisesta!!!    [:-DD]  [?] [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #95 : 05.05.07 - klo:23:35 »

[:-)] Saunomiset saunottu ja ulkona jäähdytelty ja olipa siellä viileä tuuli hrrrrrrrr .....+4,7 mittarissa. Vielä vähäksi aikaa tänne ....[:32][:32]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #96 : 05.05.07 - klo:23:51 »

Alkuyön huomenet
Hyvin nukutun päivän jälkeen taas jaksaa yön vahtailla täällä töissä ja tietysti myös pöntöllä.  Vähillä unilla tulevat Sus ja Zirni toimeen minä koisailin tuonne lähemmäs viittä eli illansuuhun saakka. Ilta oli kaunis ja tuntui jo alkukesäiseltä. Yön jatkoa!!! [:-)]

Kuules Evis! Ei mulla yleensä riitä tuo neljän tunnin yöuni, ei sitten mitenkään! - Ja nyt en nukkunut edes iltapäivällä! Huhhh. Mutta tällaiset univelathan kostautuvat sitten aina parin päivän sisällä. Ja tein viime yönä kai ennätykseni pöntöllä roikkumisessa. Kuten roikkumisessa yhtä soittoa ylipäätäänkin... Eilen ja tänään...

Vaan... Aikas paha nakki, kun sinäkin vielä siihen tupsahdit. Ihan kuin ei riittäisi, ettei täältä nyt millään muutenkaan poiskaan meinaa päästä...  :-))
No, kai sitä nukkumaan ehtii hiukan myöhemminkin...  [NUT]
Ja pieni piristyspaussi nyt - ja asiaan - hmmmm - kohta taas...  :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Evis

• Vieras
« Vastaus #97 : 05.05.07 - klo:23:59 »

Ruokatauko ja jälkkäriks pihalle ilmaa tuoksuttelemaan... palaillaan... [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #98 : 06.05.07 - klo:13:58 »

Susille ja Zirnille tiedoksi, että ihan täällä ollaan oltu... Hyvin harvakseltaan ollaan luettu ja vielä harvaksemmaltaan kirjoitettu, kun ei oikein ole ollut tuota asiaakaan... Ja meillä se raja menee siinä hännässä... Gerbiileillä on häntä, vaan hamstereilla vaan sellainen töpö. Meidän kaikki viisi ovat olleet töpöhäntiä. Hyvä niin, ettei jää pinnojen väliin...  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #99 : 06.05.07 - klo:14:17 »

Kiva aina kuulla sinusta, Marleena.  [:-)]

Usottava se sitten on tosiaan, jos kerran Orvokillakin on töpö.  :-)) Mullakin näitä gerbiilejä, ensin oli kaksi (Tiuhti ja Viuhti) ja nyt on nämä kolme veijaria, eli = viisi. Oon niin tottunut gerbbuihin - ja häntiin - että mulle oli iso yllätys, että hamsterit on töpöhäntiä.

Terveisiä Orvokille, hyvää vointii teille molemmillen!  [:-)]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #100 : 06.05.07 - klo:14:21 »

Susille ja Zirnille tiedoksi, että ihan täällä ollaan oltu... Hyvin harvakseltaan ollaan luettu ja vielä harvaksemmaltaan kirjoitettu, kun ei oikein ole ollut tuota asiaakaan... Ja meillä se raja menee siinä hännässä... Gerbiileillä on häntä, vaan hamstereilla vaan sellainen töpö. Meidän kaikki viisi ovat olleet töpöhäntiä. Hyvä niin, ettei jää pinnojen väliin...  [:-DD]

Kivaa joka tapauksessa ainakin välillä kuulla sinustakin. Olen - kuten jo sanoinkin - usein sinua ajatellut; sinulla kun aina on ollut niin hauskoja juttuja!  [:-)]

Vaan tuo roikkuminen pöntöllä... Ihan tuttua on tuo kokemasi minullekin. Joskus kerta kaikkiaan tuntuu, ettei sanottavaa ole... Joskus taas ei meinaa jaksaa... Mulla kyllä menee niinkin, että jos töitten takia on PAKKO olla täältä parikin päivää vallan pois, sitten jonkin aikaa jatkossakin on helpompaa ilman pönttöilyä olla. Ja päinvastoin myös: mitä enemmän täällä kirjoittelee, sitä enemmän tänne tulee vilkuiltuakin - ja sittenpä sitä jääkin herkästi roikkumaan.  [NUT]

Hei kuule, Marleena! Yksi konsti: Jos itseäsi ei meinaa kirjoittelu joskus napata, laita Orvokki asialle!  [:-)]
Kai Orvokille kuuluu ihan hyvää?  [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #101 : 06.05.07 - klo:17:04 »

Sus, minä olen aina suorastaan hullaantunut tuohon hamsterin pieneen töpöhäntään. Se on niiiiin kivan näköinen.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #102 : 06.05.07 - klo:17:11 »

Sus, minä olen aina suorastaan hullaantunut tuohon hamsterin pieneen töpöhäntään. Se on niiiiin kivan näköinen.

Niin se onkii.  [:-)] Näin eläinkaupassa. Mie luulin, että sen häntä on katkennu.  [:-DD] Sit piti alkaa jututtaa myyjää.

Sit siellä oli kaksi gerbiiliä ja yks pupu...  [NUT] Onneks oon tähän mennessä selvinnyt sieltä kotiin, ilman että on joku pahvilaatikko tai häkki kainalossa... Ne on kaikki niin [:36] ettenhän mä meinaa uskaltaa edes mennä sinne. :-))

Siellä on myös akvaarioita ja kaloja, ja liskoja.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #103 : 06.05.07 - klo:17:50 »

Eläinkauppa on ehkä kaikkein ihanin ja mielenkiintoisin kauppa. Ei sieltä malttaisi millään pois lähteä.  [:-)]
Kirjattu

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #104 : 06.05.07 - klo:23:33 »

Osaapas olla vieläkin väsy olo... Vaikka viime yönä nukuin suht normaalit yöunet ja tänään päivälläkin syönnin jälkeen lähes kaksi tuntia, univelat tuntuvat vieläkin painavan päällensä... Kyllä pönttöily - ainakin oikein ahkera sellainen parin päivän tiivis rupeama - taitaa todellakin ottaa voimille...  :-)) Vaan vain hetkeksi nyt tulinkin vilkuilemaan...

Tuosta eläinkauppajutusta... Juu, ne ovat pahoja paikkoja. Miehen likka Tampereella aikoinaan oli eräässä sellaisessa töissä - ja aina siellä käydessäni olin aivan hurmioituneessa mielentilassa. [NUT] Minä nääs ihailin aina kai eniten luppakorvakaneja. Että ne osasivat olla suloisia, lutuisia! Tuo likka muuten nykyisin työkseen on eläinten parissa päivät päästään - ja itsellään kotona lisäksi melkoinen eläintarha, kuten kerran täällä jo kerroinkin. On koiraa, hamstereita, liskoja, kaloja... Ties kuinka monta akvaarioita ja terraarioita... [:-)]
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.