Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hirveitä !  (Luettu 202 kertaa)

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Hirveitä !
« : 07.05.07 - klo:20:21 »

Olin tavanomaisella iltakuljeskelullani liiterin takuisessa metsikössä. Kamerakin kainalossa, vaikka kuvia en saanut.
Mutta näin sitäkin enemmän. Ensin pikku pupu loikkasi aivan edestäni karkuun. Kiersin pienen kuusikon takaa pienelle aukeamalle. Ja yhtäkkiä katseeni kohtasi ison hirveen kanssa ja perässä toinen, pikkuinen. Nostin äkkiä kamerani kainalostani, mutta myöhästyin. Sinne loikkivat,  suolle. Niin  että pusikko ryskyi. Luulivat kai , että ammun. Hui ! Kyllä  olimme lähellä toisiamme. Onneksi en ollut vasan ja emon välissä. Olipa komea kohtaaminen.
Läksin pihaa kohden ja kuulin rasahduksen risukasasta. Pyy !
Oli kiva iltalenkki. Nyt voin mennä suihkuun ja nukkumaan kisujen viereen.
Kirjattu

Mustarastas

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Hirveitä !
« Vastaus #1 : 07.05.07 - klo:20:27 »

:-)) Eli kyseessä oli hirviemo ja hänen lapsukaisensa - well ja pupu. No onneksi hirviemo ei katsonut sinun olevan niin iso uhka eikä jäänyt varmuuden vuoksi uhittelemaan sinulle. [:-)]
Vaikka ensin minä luulin että näit hevosmuuraisia jotka pötkivät pakoon - mulla on näet nyt jotenkin tämä hevosmuurahaispelko aktivoitunut aika vahvasti ja "näen niitä joka paikassa" [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2 : 07.05.07 - klo:20:29 »

Mukava iltaretki  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #3 : 08.05.07 - klo:07:21 »

Mukavia havaintoja Ikalla taas ollut! [:-)] [:-)]
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #4 : 08.05.07 - klo:08:05 »

Hieno iltatapaaminen.  [:-)]

Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 13.05.07 - klo:13:45 »

Olin äsken takapihalla taas ja yhtäkkiä näin koivikon takana kulkevalla kylätiellä, että hevosia ja poneja tulee. Mutta ei ! Hirviemo kahden vasansa kanssa. Matkaa n. 30 m. Olihan minulla kamera kädessä ja jotain yritin kuvata, mutta taisi tulla pelkkiä sotkukuvia, kun puiden lomitse yritin napsia.
Soitin heti serkkupojalle toispuolellmäkkee, että varoittaa mopoiässä olevia poikiaan, että vähän katsovat  ja varovat metsästä loikkivia luontokappaleita.  - Komea oli näky taas. Huh !
Kirjattu

Sivu luotiin 0.2 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.