Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.5.keskiviikko  (Luettu 1454 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 9.5.keskiviikko
« Vastaus #60 : 09.05.07 - klo:13:48 »

Älkääkä noita karkkeja kehuko! pitää pian lähteä tarkistamaan r-kiskan saldo. [:-P]

Unohin hyvin tärkeän asian. Katso onko siellä kiskalla Fazerin Tyrkisk Peber -patukoita. Yhtä hyvää kuin BisBis. Ostin sellaisenkin. (  [:-DD] ) Lakritsipatukka, jonka sisällä pehmeää turkinpippurisalmiakkimössöä. Sitä en tiedä miks tuo patukka puhuu ruotsia.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #61 : 09.05.07 - klo:14:00 »

25 päivää 5 tuntia 14 minuuttia, joka lisääntyy koko ajan! :-)) :-))

Iltapäiväähän nyt mennäänkin jo. Täällä puolipilvistä ja lähes tuuletonta. Mittarin alin lukema ollut +3,5 ja nyt jo hienosti +14,5 astetta.
Tässä olen jo tovin roikkunut, joten varmaan kohta muutakin hommailemaan. [;-)]

Kivaa Keskiviikkoa Kaikille!    [:47]  <- kuvastaa minua itseäni nyt.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #62 : 09.05.07 - klo:14:18 »

:-O Järvenpäässä jyrähtelee ukkonen (tai sitten naapurin työmaalla pidetään mekkalaa), ei vainen, ihan oikeasti jyrähtelee ja mustat pilvet ilmestyivät kuin tyhjästä. Meitsi tykkää  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #63 : 09.05.07 - klo:14:43 »

son mentävä sitte ärrälle! ihan pakko. Onneks on lyhyt matka, tosta vaan kadun yli toiselle puolelle.. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #64 : 09.05.07 - klo:15:02 »

Katso onko siellä kiskalla Fazerin Tyrkisk Peber -patukoita. Yhtä hyvää kuin BisBis. Ostin sellaisenkin. (  [:-DD] ) Lakritsipatukka, jonka sisällä pehmeää turkinpippurisalmiakkimössöä. Sitä en tiedä miks tuo patukka puhuu ruotsia.

Eiköhän se kumminkin ole tanskaa? Mun muistaakseni koko merkki on alun perin tanskalainen... [?]

No kumminkin. Syöty on, pyykit kuivuu iloisesti ja kohta vois keitellä teetä ja haaveilla kauppaanmenosta... ja sitten ostaisi kilon kaikkia niitä karkkeja mitä täällä on mainittu...

Pienenä mä en osannut päättää, kumpi on parempaa, Jim vai Da Capo! Nykyäänkin ne on aina niitä mitä ostan sekaisin kun kaupassa on pikkupatukkatarjous 10 muutamalla eurolla.  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #65 : 09.05.07 - klo:15:18 »

Yäk! Salmiakkisuklaata ostin ja hyi kamala...en osta toista. [:-/] Ei ollu miu mau mukkaa ollenkaa. Hyvä suklaa pilattu salmiakilla ja päinvastoin.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #66 : 09.05.07 - klo:15:22 »

Pienenä mä en osannut päättää, kumpi on parempaa, Jim vai Da Capo! Nykyäänkin ne on aina niitä mitä ostan sekaisin kun kaupassa on pikkupatukkatarjous 10 muutamalla eurolla.  :-))

Pikkupatukoiden paremmuusjärjestys: Da Capo, Pätkis, Jim  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #67 : 09.05.07 - klo:15:27 »

Kilometrejä nyt mittariin kierroksen aikana vain alle 30 illalla vielä lisää. Nyt +13,7 ja muutamia vesipisaroita. Vaikka lenkki lyhentyi taas lopusta vähäsen niin täyden kympin lenkki tuli  [:-)] [:-)] [:-)] Sotilaskodissa käydessä pilvet hävisivät ja kuntotalolla tuli vain pikakäynti ja sitten kierrokselle jonka aikana oli lämmintä kunnes isoja pilviä alkoi tulla lisää taivaalle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #68 : 09.05.07 - klo:15:39 »

Minnille puhallan tässä sen siivousviruksen tulemaan otahan se vastaan,jos se tarttuisi sinuunkin  [:-I]  :-))  [:-I]

Kiitos kovasti yrityksestä, mutta ohi meni......pirskatti sentään [:-DD]
Olo on mulla ihan kuin tällä mun
puutarhatontulla......  " Pitäiskös tässä alkaa jotain tekemään, vai jos vasta huomenna..tai ylihuomen tai...[NUT] "   

[:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #69 : 09.05.07 - klo:15:44 »

Onkos missäpäin ollut ukkosta ? Täällä jyrisi n. tunti sitten ihan
mukavasti  [:67]

Ukkostutkan mukaan on ainakin Hesassa salamoinnut  [:4]
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo:15:47 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 09.05.07 - klo:15:49 »

Aika epäilyttävän näköisiä pilviä pyörii taivaalla, mutta ukkosta ei toistaiseksi ole ollut. Taloyhtiön perinteisiin kuuluu, että pihatalkoopäivänä on aina ollut kaunis ilma. Saa nähdä, miten tänään käy.

Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #71 : 09.05.07 - klo:15:52 »

:-O Järvenpäässä jyrähtelee ukkonen (tai sitten naapurin työmaalla pidetään mekkalaa), ei vainen, ihan oikeasti jyrähtelee ja mustat pilvet ilmestyivät kuin tyhjästä. Meitsi tykkää  :-))

Meitsi ei tykkää !  [:-(] Mulla menee aina pää ihan sekaisin ennen ukkosta ja sen aikana.
Mutta loppuihan se muutaman jyrähdyksen ja sateen ropinan jälkeen, nyt taas paistaa aurinko ! Vaihtelevaa säätä, sanoisin.  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 09.05.07 - klo:15:54 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 09.05.07 - klo:15:54 »

Meitsillä taas jyrisee koneet talon päältä, taitaa olla jokin kiitotie vantaalla korjauksen alla [:-/]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #73 : 09.05.07 - klo:16:04 »

Suffelia sai palasina jossain vaiheessa ja silleen, mut ei ollu tätä näköisversiota, ei ollu!  :-))

Koskahan tulis Jambo?  :-))

Mun mielestä Suffelia on ollut koko ajan. Jambo tuli uudelleen myyntiin viime vuonna, mutta en ole varma, onko edelleen.
(Aika hyvin olen pysytellyt ajan tasalla näissä suklaissa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #74 : 09.05.07 - klo:16:27 »

Pisarointi jäi taas muutamaan pisaraan mutta tuuli puhaltelee vähäsen ja aurinkoa/pilviä näkyvissä. Takaisin ulos polkemaan muutama kilometri jos vaikka veisi kioskille vikinglottoa lisälapun taas kerran voitontunne olemassa...

lämmintä nyt +11,8

[:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.113 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.