Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: EUROVIISUT  (Luettu 521 kertaa)

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
EUROVIISUT
« : 11.05.07 - klo:14:58 »

Kuinka moni katsoi eilen illalla Euroviisujen semifinaalin televisiosta?Minä jaksoin sinnitellä viiden ensimmäisen esityksen ajan.Sitten uni vei voiton mutta enpä tainnut paljoa hävitä vaikken jaksanutkaan katsoa semifinaalia loppuun asti.
Ainakin ne viisi ensimmäistä laulua  [:41]  ja esitystä ei minua säväyttänyt tippaakaan.Ja se joka minua kiusasi,oli se eri väristen valojen vilkkuminen ja välkkyminen.Minulla otti silmiin niiden valojen välkkyminen ja ajattelin,että kuinkahan siellä Areenalla olleita ihmisiä häiritsi se valojen välkytys ja vilkutus.
Keskustelin ulkona ollessani aiemmin tänään naapurini kanssa asiasta ja hän oli samaa mieltä niistä valojen välkkymisestä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: EUROVIISUT
« Vastaus #1 : 11.05.07 - klo:15:02 »

Olihan siellä välkettä ja hälinää. Mä tykkäsin siitä Bulgarian kappaleesta. Ei me edes ihan kaikkia seurattu katsomosta käsin; melkein käytävällä (lue:kuppilassa) olevasta telkkarista näki paremmin.
Oli kuitenkin ihan hienoa aistia sitä tunnelmaa. Aika paljon siellä oli ulkomaalaisiakin kisavieraita lippuineen.
Suomeahan siellä esiteltiin kappaleiden välissä... sauvakävelyäkin!  [:-I]

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 11.05.07 - klo:15:07 »

Katselin, en katsonut, katselin.... välillä torkkuen. Joten en ossoo sannoo jotta pääsikö parhaat jatkoon. Huomenna pitää torhistautua paremmin euroviisutunnelmaan.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 11.05.07 - klo:15:16 »

Katsoin loppuun.
Samaa mieltä käenpiian kanssa valojen vilkkumisesta.  Mua ahisti tommoinen ja sit se kalpeahko kylmän raaka siniharmaa värisävy, en pitänyt. [:-/]
Sit en pitänyt siitä, kun selostajat suorastaan huusivat puhuessaan. [:-/]  Kapula piti olla kokoajan kädessä, kun sain äänen kanssa pelata.
Jotenkin siedettäviä olivat mielestäni 18, 20, 25 ja viimeinen.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 11.05.07 - klo:15:20 »

Valot ja muut jutut on tätä nykyaikaa, ei koko eurooppaan voi välittää jotain tylsää väritöntä juttuä, meininki ja show pitää olla kansainvälistä luokkaa.  :-))

Mun mielestä (katsoin noin 5 minuuttia) show näytti hienolta!

Kappaleista en sano mitään kun en kuullut enkä nähnyt niitä mutta juuri sen hetken jonka katsoin, silloin oli ainakin ihan karsean törkeä vaate sillä laulajatytöllä. Melkein näkyi PIIP.  :-O
« Viimeksi muokattu: 11.05.07 - klo:15:23 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #5 : 11.05.07 - klo:15:23 »

Esiintyjien vaatteet EIVÄT NÄKYNEET katsomoon asti. Tässäkin lajissa omassa kotona telkkarista näkee parhaiten!  [:-I]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 11.05.07 - klo:15:34 »

Ei tullunna katottua [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #7 : 11.05.07 - klo:15:54 »

Katsoin loppuun asti, ja tykkäsin Unkarin ja Slovenian kappaleista  [:-)]

Siellä oli myös aivan karmeita kyhäelmiä esim. Israelin kappale oli ihan järkky. (mun mielestä)
ja Lordin jalanjäljissä oli jollain maalla joku ihme vamppyyri kappale  :-))

Juontajat selvisivät mielestäni ihan hyvin  [:-)] Niihin välijutskiin olisin kyllä toivonut,
että Suomen kaunista luontoa olisi näytetty vähän enemmän.
« Viimeksi muokattu: 11.05.07 - klo:16:21 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #8 : 11.05.07 - klo:17:35 »

Eipä tullut katsottua.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #9 : 11.05.07 - klo:18:31 »

Katsoin noin tunnin ja loppuosan tallensin. Aion katsoa niitä tänään iltasella, tallenteesta on sikäli kiva katsoa kun voi vähän "vauhdittaa" ellei kiinnosta.
Minusta Jaana Pelkonen ja Mikko Leppilampi olivat ihan oikea valinta. Minä pidin- muutakin mieltä saa vapaasti olla. :-))
Niistä, muistaakseni seitsemästä kappaleesta jotka näin, pidin vain Bulgarian kappaleesta. Israelin esitys olisi minulla joutunut "nopeutettujen" listalle jos olisin tallennetta katsonut. En ole viitsinyt lukea ketkä ovat jatkossa, haluan ensin muodostaa mielipiteeni. Uutisissa asia on mainittu, onneksi en kuule ellei asia kiinnosta. :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 11.05.07 - klo:18:34 »

Minä katoin koko homman alusta loppuun asti ja minusta juontajat ja kaikki muutkin hoitivat hyvin hommansa. Ei todellakaan tarvitse hävetä maailmalla. Mitä nyt ruotsalaiset taas kateuksissaan koettavat panetella...

Orvokki puolestaan kuunteli ja tais pitää kuulemastaan, kun ei eilenillalla muistanut ollenkaan harrastaa häkinjyrsimistoimenpiteitä!!!  :-O Sitä ei ole ihan vähään aikaan sattunutkaan. Saa nähdä onko huomeniltaisella finaalilähetyksellä samanlainen vaikutus Orvokki-neitiin. Toivottavasti.  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 11.05.07 - klo:18:35 »

[:-DD] Orvokille terkkuja
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #12 : 11.05.07 - klo:18:37 »

Kuin myös minulta Orvokille oikein paljon terkkuja  [:59] ja haleja  [:30] ja suukkoja  [:58] Ja myös sinulle Marleena terveisiä ja hyvää vointia  [:30]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #13 : 11.05.07 - klo:18:44 »

Haliterkkupusuja Orvokille ja Marleenalle!
En ole vielä katsonut yhden yhtä euroviisukappaletta. Huomennakos se sitten on se lopullinen?
Olen aika pihalla!
Melkein on sellainen tytinä, että ei Suomi nyt pärjää. Vaikka tiedä häntä, jos se Hanna oikein jyräyttää. Sillä sellaisella sitä kaiketi ainoastaan pärjää.
 [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #14 : 11.05.07 - klo:18:47 »

Ei kestäis Ylen talous toista täysosumaa, niinpä täytyy vaan toivoa,
että tulis vaikka toiseks  :-))

Itse en kauheesti Hannan kappaleesta tykkää, mutta menee se nyt paremman puutteessa  [:-)]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.