Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai 13.5. - Äitienpäivä  (Luettu 1343 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai 13.5. - Äitienpäivä
« Vastaus #60 : 13.05.07 - klo:18:14 »

Elvarilla alkaa olla sanat hallussa! :-)) :-))
Mulla on laskuhumala.  Söin konvehtirasiasta yläkerran yhtäkyytiä.  Kauhee morkkis ja hönö olo!  Kaikkee sitä himouksissaan tekee!! [:-/]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #61 : 13.05.07 - klo:18:15 »

Vui tuota Elvaria. Varsinkin hepoista näköjään tykkää iha kamalasti, ihana tuo takajalan halaus!  :-))
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 13.05.07 - klo:18:29 »

Oulussa aurinkoinen päivä lämpötila +6-+8 astetta... edelleen aurinko paistaa
ihan siniseltä taivaalta ja +7.  [:45] [:45]

Äitille tarjosin Lounaan ja käytiin autolla ajeleen...
Ulkoilin sitten kans, ja lintuja samalla tuli seurattua.

Oulussa tavattu se Mandariini Sorsa www.kaleva.fi ja Oulun uutiset sieltä

Kohta alkaa jännä Suomi-Kanada Peli, peukut pystyyn ja Leijonille tsemppiä
 [:61] [:72] [:72]

Mukavaa jännittävää iltaa kaikille!  [:43]
Kirjattu
#Jani#

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 13.05.07 - klo:18:33 »

Iipan Linda on aivan ihana. Silityksiä hänelle.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #64 : 13.05.07 - klo:18:37 »

Ai milloin se matsi alkaa. Mä lämmitin itelleni saunan (kauniita koivuklapeja), meinaan syöttää Elvarin ja eläimet ja sit rojahtaa soffalle kiljumaan Kanadalle. Vain mies puuttuu! :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #65 : 13.05.07 - klo:18:52 »

Ottelu alkaa TV-2 klo 19.00. Pian valmistautumaan  KULTA kamppailuun ja siinäpä se ehtoo sitten vierähtääkin aika myöhään ..... [:-)] [:-)]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #66 : 13.05.07 - klo:19:00 »

Vanha kerma on ihan hyvää pannarissa, etenkin jos se on pikkuisen hapanta, tai kakussa. Siis kakkutaikinaan, ei päälle.  [:-DD] Mutta jos se on vaan saonnut, niin sen voi käyttää mihin vaan. Mä teen yleensä vähän sakeasta kermasta nekkuja, koska niitä ei sitten tarvitse keittää kahta vuotta kuten tuoreemmasta (ja vetisemmästä) kermasta. Ja nannaa tulee. Yleensäkin kaiken vanhan maidon voi käyttää kuumennettaviin ruokiin, kunhan ei ihan klimppistä tai homeista ole. Sitten tietty yksi muinainen tuttu teki kotijuustoa sillä että avasi punaisen maitopurkin, lorotti nokasta ripauksen suolaa ja jotain maustetta ja sitten vielä jotain juoksutetta ja jätti jääkaappiin muutamaksi päiväksi. Tulos: tuorejuustokökkäre herassa, senkun käyttää...  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #67 : 13.05.07 - klo:19:04 »

Hyvä idis tuo maitotölkkijuusto!

Kerma on nyt mukana mun parsakaaligratiinissa ja uunissa.  :-)) Mulla oli intuitiivisesti kans semmonen olo, että päinvastoin, kuin että se ois piloilla, niin se on varmaan tavallista herkullisempaa.  [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #68 : 13.05.07 - klo:19:16 »

Sieluni silmin näen Elvarin ilmeet ja innostuksen ja rakkauden  [:38] [:35] [:38] osoitukset Salama-hepalle.Pikkuipanat ovat ihania  [NUT] Omat lapsenlapseni ovat jo niin isoja,että se ihanin vaihe on melkein ohi.Paitsi 5-vuotiaalta nuorimmaiselta pojalta,joka on niin IHANA mummin kulta  [:35] Tai kaikki neljä ovat todella rakkaita  [:36] [:36] [:36] [:36] mutta nuorimmainen on vielä sen verran pieni,että siksi hän tuntuu kaikkein rakkaimmalta.
Anopin luona tuli herkuteltua kakkua ja muitakin herkkuja ehkä vähän liikaa,mutta kun hän oli tehnyt kaikki itse niin aika ikävältä hänestä olisi varmasti tuntunut jos olisin jättänyt maistamatta hänen leipomuksiaan.

Täällä iltapäivällä säätila kirkastui aurinkoiseksi ja nyt on täysin kirkas sininen taivas ja aurinko paistaa kirkkaasti niin kauan ennenkuin laskee taivaanrannan taakse nukkumaan.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #69 : 13.05.07 - klo:19:20 »

Hyvä idea tuolla Anskun muinaisella tutulla, kuulostaa ihan taianomaiselta kuin myös tuo hapahkon kerman maukkuus [:-P]  No nyt muistui / maistui  taas mieleen se voin kirnuaminen, ettäs se hapan kerma oli hyvää kuin smetanaa  [:-P] [:-P] [:-P]

Onkos nää jutut väärässä ketjussa  [:21]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #70 : 13.05.07 - klo:19:25 »

Mä voisin syödä Elvarin suihin, koska sillä on niin ihanat pulskat käsivarret ja mulla kannibalismin vikaa :-)). Nyt pojallla on ikävä isäänsä ja kyselee " mun papii", munpapii". Isi tulee huomenna kulta! :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #71 : 13.05.07 - klo:19:29 »

Puhuuks isä muutes Elvarille englantia? Vai oliks tästä jo puhetta...  [:-I] Oon vaan aina niin utelias tämmösissä.  :-))
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #72 : 13.05.07 - klo:19:37 »

En muista onko ollut puhetta. Mutta suomea puhutaan aina kotona, poika oppii pakostakin englantia kun mies innostuessaan höpöttää englantia ja puhelimissa isoisälle ja miehen sukulaisille poika mongertaa englantia. Mutta kakskielinen poitsusta tulee, ei maha mitään. Ja tulevaisuutta varten se on ihan ok. Mut poika ei oppinut eka sanaks "äiti" vaan eka selväkielinen sana oli tosiaan hepalle tai koiralle tarkotettu " kulta". [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #73 : 13.05.07 - klo:19:56 »

Mut poika ei oppinut eka sanaks "äiti" vaan eka selväkielinen sana oli tosiaan hepalle tai koiralle tarkotettu " kulta". [:-)]

[:-)] Täähän tarkoittaa, että sä olet enemmän "hokenut" sanaa 'kulta' kuin sanaa 'äiti'.  [:-)]
Itte oon joskus sanonut, että esim. Kirsikka-kissa varmaan luulee olevansa nimeltään "Kulta". Sattuneesta syystä... :-))
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #74 : 13.05.07 - klo:20:13 »

No joo, meillä käytetään paljon "hellittelynimiä" ja Elvari saattaa tosiaan pitää meitä "vain" rakkaana ja kultana. Mutta kyllä Elvari osaa mua pussata poskelle ja sanoa, että " mami, pus." [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.179 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.