Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olenko höyryissä?  (Luettu 1400 kertaa)

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Olenko höyryissä?
« Vastaus #15 : 26.05.07 - klo:10:05 »

Hmmm... minusta olisi epäilyttävää, jos joku EI puhuisi hevoselle sellaisen kanssa tekemisissä ollessaan. Jutteleehan se hevonenkin ihmiselle ja olisihan se vallan epäkohteliasta olla vastaamatta. Äitikin jo aikanaan opetti, että kun puhutaan, niin vastataankin.  [;-)]

Kuinkahan hulluksi minut sitten luokitellaan kun sen lisäksi, että puhun päivittäin koirille, niin puhun päivittäin myös koiraa. Ja ne vastaakin!   [:-)]

Höyryistä en tiedä, mutta syntymähumalassa on kätevää olla... tulee halvaksikin.  :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 26.05.07 - klo:10:07 »

Olen kyllä kuullut sanottavan, että ei se mitään jos puhuu esineille, mutta sitten kun ne rupeavat vastaamaan on asiat hullusti...  [:-DD]

[:-DD]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 26.05.07 - klo:10:10 »

Kyllä täälläkin on yx tosi paha höyrypää...
Pari viikkoa sitten kun olin viemässä pikku Pirpanaa kotiin ja tossa oli orapihlaja aidalla yksi varpunen jolla oli kovasti asiaa niin siinä sitten sille juttelin, Pirpana  sitten tokaisi..."Mummi kyllä on sentään kiva kun sinä osaat puhua lintujen kieltä" ja tää pirpanahan täyttää kohta viisi vuotta  :-)) :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 26.05.07 - klo:10:23 »

[:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.05.07 - klo:10:42 »

Kyllä täälläkin on yx tosi paha höyrypää...
Pari viikkoa sitten kun olin viemässä pikku Pirpanaa kotiin ja tossa oli orapihlaja aidalla yksi varpunen jolla oli kovasti asiaa niin siinä sitten sille juttelin, Pirpana  sitten tokaisi..."Mummi kyllä on sentään kiva kun sinä osaat puhua lintujen kieltä" ja tää pirpanahan täyttää kohta viisi vuotta  :-)) :-))

Kielitaitoista porukkaa täällä pöntöllä !  [:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #20 : 26.05.07 - klo:14:28 »

Kivahan se on, että Ozzy-boy edes pöllyssä juttelee eläimille. Selevinpäinhän se varmaan keskustelee ittesä pirun kanssa! [:-P]
Kirjattu

mummeli 2

• Vieras
« Vastaus #21 : 26.05.07 - klo:15:10 »

Höyrypäisten joukkoon ilmottautuu...mie... [NUT]..papparaine oli "pudottaa hampaansa", ku mie sanoin hälle, et pelastin harsokorennon kaljahanasta...se hengitti... :-))..papparaine..ai et oikein hengitti...nii-i..mie puhalsin ja hää oikas siipensä ja köpötti tiskin laitaa pitkin..sanoin hälle vaan, et älä nyt liian humalaan tule...asiakkaat kyl katto sillee pikkase oudosti minnuu... [:-DD]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 26.05.07 - klo:16:00 »

Minullahan on hirmuset keskustelut ja neuvottelut päivittäin tuon hamstelin kans...  [:-DD] Ja muutenkin puhun ihan minkä ja kenen kans vaan... Niinkus tiiätte, ketkä ootte kohalle sattunu... Ei minulle kyllä aina vastata... katotaan vaan silleen hittaasti... :-O   [:16]  [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

leila eik.

• Vieras
« Vastaus #23 : 26.05.07 - klo:16:22 »

Ei täälläkään mitään höyryjä saunan lisäksi tarvita.
Kissan ja koiran puhuminen tavallista arkea. Kissaa osataan paremmin. Koiralle toimii tukiviittomat. Ja rotalle sormimerkit  [:-DD], siis sormien napsautus.
Tänään en päässyt puheväleihin nuoren käpytikan kanssa [:-(]. Ei syntynyt vuorovaikutusta vaikka kuinka yritin matkia. Se tuli vinkaisten aivan kasvojen korkeudelle, siis aika matalalle, metrin päähän männyn rungolle.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #24 : 26.05.07 - klo:20:06 »

Eihän sitä nyt tuppisuuna voi olla pakkohan on koiran ja kissojen kanssa jutella ja vastailla niille kun niillä on aina niin paljon kerrottavaa, :-))
ja koiran kanssa lenkillä ollessä meillä on melkoinen jutustelu käynnissä  [:24][:14] , taitaa joku jos kuulee pitää vähän  [NUT] ja
kyllä sitä kukille, linnulille ja ym. öttiäisille tulee  [:14] [:14]    :-)) :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 27.05.07 - klo:09:06 »

Ihana Kuukkeli. Unohdin sanoa, että myös minä puhun pehmoleluilleni, joita en koskaan voisi huonosti myttyyn laittaa, ettei niitä vaan satu  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #26 : 16.08.07 - klo:18:38 »

Heh heh -tämähän olikin hauska ketju.

Täytyy elvistellä:
meitä oli yhtenä iltana pihalla jonkinlainen joukko ihmisiä. Siinä seisottiin ja juteltiin.
Tulee Olli Orava ja laukkaa hirveää vauhtia, minne lieneekin ollut kova kiire.
Minäpä huusin:
"Olli!"

Ja eikös se rutjake seisahtunut kuin seinään, nousi takajaloilleen, katsoi minua ja tuli muutaman askelen minua kohti!!! [:-DD]

Arvatkaas millainen olo oli eläinten kesyttäjällä!
Kyllä niille siis kannattaa jutella!
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #27 : 16.08.07 - klo:18:47 »

Ja sitten seuraavaksi nimeät ja kesytät ne pikkusiilit :-))
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #28 : 16.08.07 - klo:18:47 »

Täytyy tunnustaa että mä en taida hirveesti eläimille tai kasveillenikaan höpötellä.
Useimmin kai tulee omille eläimille vaan sanottua että menetkös nyt siitä. [:-I]
joskus lintujen kanssa muutaman sanan vaihdan,mutta harvoin.

En kyllä muutenkaan ole mikään hirveä höpöttäjä.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 16.08.07 - klo:19:05 »

Omituinen höpöttäjä oon,niinkus tiiätte... [:-DD] Enkä koskaan anna Orvokille mitään ilman että ilmotan mitä annan. Tietää sitten, ettei tartte turhan takia nousta ylös,jos sattuukin olemaan pahaa ruokaa tarjolla... [:-DD] Minä puhun kaikille eläimille ja tavaroille myös. Kun joka päivä ja monta kertaa pudotan jotain lattialle, niin aina sanon perään: "Ai päätit sitten mennä sinne..." Kyllä on monta kertaa minua katottu hitaasti sen takia.  [:-DDD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sivu luotiin 0.105 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.