Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olenko höyryissä?  (Luettu 1381 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Olenko höyryissä?
« Vastaus #30 : 16.08.07 - klo:19:09 »

[:-DD]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #31 : 16.08.07 - klo:19:10 »

Kerran sanoin koiralle, että menen apteekkiin ja sitten meninkin myös muille asioille. Hirveän huono omatunto vaivasi, kunnes pääsin takaisin kotiin korjaamaan asian. [:-DD]
Kirjattu

Luppakorva

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nettimaskotti
    • kennel Goldbird´s
« Vastaus #32 : 16.08.07 - klo:19:43 »

Minä pyydän aina anteeksi itikalta, jonka joudun iholtani lätkäisemään. Ja kun tyttäreni kanssa pelastetaan kaikki hitaasti tietä ylittävät öttiäiset perille tien laitaan, niin kysytään, että toivottavasti olit menossa tähän suuntaan [:-DD].  Voin uskoa, että esim. etana, joka on puoli päivää ollut ylittämässä tietä ja joku luontoaktivisti auttaa sen taas lähtöpisteeseen, että sen aivoissa kiehuu [XX]
Tottakai eläimille puhutaan, sehän on luonnollista.  En sentään puhu öttiäisille, kun tyttäreni kanssa [:-)]
Mutta siitä olen varma, että olen syntymähöyryssä, että tervetuloa kerhoon.
« Viimeksi muokattu: 16.08.07 - klo:19:47 kirjoittanut Luppakorva »
Kirjattu
Entinen Mercinikka
Koirat eivät ehkä lisää vuosia elämääni,mutta varmasti lisäävät elämää vuosiini.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #33 : 16.08.07 - klo:19:46 »

Mummoni puhui pilvillekin , siis taivaan pilville, jos oli pyykit kuivumassa:" Älä tule tänne pilvi, älä ainakaan vettä visko ! "
Ja vastaavasti kuivalla ilmalla, kun oli sadetta tarvis, toisinpäin... [:-DD]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #34 : 16.08.07 - klo:19:56 »

On meitä mukavia höyrypäitä monta.  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 16.08.07 - klo:19:56 »

Aurinko polttaa ruohoa tai sitten se on pilvessä  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 16.08.07 - klo:20:01 »

Jarmolla taas välähti!! [:-DDD]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #37 : 16.08.07 - klo:20:02 »

[:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #38 : 16.08.07 - klo:20:06 »

Aurinko polttaa ruohoa tai sitten se on pilvessä  [:-I]

ei oma idea jostain sekin on tullut luettua
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 16.08.07 - klo:20:08 »

Outo hyypiö täälläkin.  [:-)]
Eilen lammella sellainen pikkuinen söpö lintu taapersi mun ympärilläni.
Arastellen hiljaa sanoin, et kuka te tiinä taapertaa. 
Ei ollut moksiskaan, vaan katseli pää kallellaan taaperrellen.  Sit uskalsin jo ääneen jutella lässyttämättä.
Sorsille tuli kans juteltua.  Tosin sillai ettei huulet paljoo liikkuneet, koska porukkaa oli aika lähellä mua. [:-)] :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #40 : 16.08.07 - klo:20:13 »

Eläimille on helpompaa puhua ajatuksiaan kuin ihmisille, saa höpistä niille ummetlammet ja ne kuuntelee. Perhosille juttelen, ja kerron niille kuinka kauniita ne ovat.
Tänään uloslähtiessäni sanoin kisulle, että tuon tullessani heinää, kissa kun pureskelee mielellään niitä. Keräsin pienen sievän nipun heinäa, ja kotiintullessani sanoin kisulle, että arvaappas mitä mä sulle toin. Kisu sen tietenkin tiesi, koska olin lähtiessäni kertonut. Se odottelikin innolla kassin avaamista. Mutta, kuinka ollakaan, heinänippu unohtui ottaa mukaan, kun jäin puuhailemaan senjälkeen muuta. Harmitti ja oli välttämätön pakko mennä hakemaan kisulle uusi tuore heinätuppu.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #41 : 16.08.07 - klo:21:10 »

Mir, tuo on niin tavallista ! Mä varoittelin jo oppilaitakin, että jos mä vahingossa sanon "äiti tekee nyt sitä tai tätä", se johtuu kesästä ja kissasta,kun kissalle aina puhutaan silleen "äiti antaa ihan heti ruokaa, oota nyt vähän", "koita nyt kestää, kyllä äiti siivoaa sen hiekkalaatikon viiden minuutin päästä" jne... [:-DD] Olen varma, että joku oppilas katsoi vähän hitaasti, mutta osa hymyili ymmärtävästi.  [NUT]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #42 : 16.08.07 - klo:22:04 »

ja jatkuu jatkuu

siis siilitarinakin:
kesken "Ketun" tuli joku käsky jostakin: siilille ruokaa!
Niin sitten laitoin kukkaruukunaluslautaselle (isolle) kissanruokaa, toiselle viiliä ja sitten vettä
menin pihalle
ja kukas siellä odottikaan
siellä jo pyöri "pikkusisko-siili" ja odotti normaalia ilta-ateriaa

sitten siihen ilmestyi jo isovelikin -pyöri ja oli selvästi hiukan varovaisempi kuin pikkusisko - äitiä ei nyt näkynyt lainkaan

no, molemmat tulivat syömään lautaselta ja pikkusisko antoi jopa silittääkin!!!!
Ei ollut aivan yhtä pehmoinen kuin kissan selkä, oli piikit pystyssä ja karkeat, mutta ei kuitenkaan karkuunkaan lähtenyt

Selvästi ovat molemmat oppineet äänen tuntemaan, juttelenhan koko ajan heidän kanssaan

Ja ruoka maistui - äitisiili ei nyt ollut esillä  ehkä hän oli lepäämässä tai katseli telkkaria!
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #43 : 17.08.07 - klo:09:21 »

Jutuista päätellen höyrypäitä koko pönttokansa  [:-DD] [:-DD]

Vaan kyllä minäkin aina entisellä työmatkalla tervehdin ja juttelin tutun västäräkin kanssa. Joskus sain kävelytiellä osakseni kummeksuvia katseita mutta viis siitä. [NUT]
Ja Pertunmaan kaikkien pihalintujen kanssa on tietysti juteltava pitkin kesää, johan ne ihmeissään olisi jos ei olisi tuntevinaan. Ja talvella kans tietty pitää kysyä että "onko pikkuisella kylmä" ja muuta vastaavaa.  [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #44 : 17.08.07 - klo:10:18 »

Täällä ilmoittautuu myös yksi höpöttäjä  :-)) Höpisen eläimille, linnuille
öttiäisille ja kasveille .... ja sitten erityisesti saa toisinaan kuulla kunniansa
tämä tietsikkani  [XX] [XX] [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.078 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.