Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uusi kone  (Luettu 562 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Uusi kone
« Vastaus #15 : 24.08.06 - klo:18:37 »

Mulla ikivanhassa läppärissä oli vain 4 giganen kovalevy ja muistiakin vain olikohan ..en muista mutta ihan vähäsen vain. Tuplattiin se ja kuvien käsittely onnistui paremmin. Kone siis käytti muistia kovalevyn sijaan. Tulikohan oikein [:-I] Nyt mulla on 40 gigaa joka sekään ei ole paljon nykyisiin verrattuna ja keskusmuistia RAM tuo 512mb:tä. Tarttis lisää!

Joku tosi-nörtti voi oikaista [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Uusi kone
« Vastaus #16 : 24.08.06 - klo:18:41 »

Minun koneessani 80 gigan kiintolevy, RAM-muistia 256 mt. Kone kolme vuotta vanha, nyt vasta levytila alkanut täyttyä pikku hiljaa, kun tuli hankittua se digikamera.  :-)) Vieläkin on tilaa yli 80%, joten uuden koneen hankkimista en vielä suunnittele.


 

Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Uusi kone
« Vastaus #17 : 24.08.06 - klo:18:50 »

Ja minulla on vuoden vanha kone,uuden ostin elokuussa viime vuonna.Minä en niitä muistitiloja sun muita muista   [?-/] mutta tukihenkilöni joka on atk-alan ammattilainen sanoi tämän koneen olevan hyvä ja sitä muistiakin kuulemma on hurjan paljon.
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Uusi kone
« Vastaus #18 : 24.08.06 - klo:19:10 »

mulla pari vuotta vanha kone, jossa 80gigaa ja välimuistiä 512mt,pitäisi olla enemmänkin, lisäksi on ulkoinen lisäkovalevy, sinne mahtuu tavaraa.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.149 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.