Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: OULUN II PÖNTTÖKOKOONTUMISAJO NALLIKARISSA LA 2.6.07  (Luettu 1391 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: OULUN II PÖNTTÖKOKOONTUMISAJO NALLIKARISSA LA 2.6.07
« Vastaus #30 : 02.06.07 - klo:21:19 »

Näläkähän tässä tuli. [:-)]
Mittee työ nyt siellä touhuatte? [:-I]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #31 : 02.06.07 - klo:21:41 »

Kivoja kuvia ja hienon näköistä on siellä Nallikarin keittotiloissa sekä tietenkin mukava tapaaminen ollut! [KIPPIS] [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Santsu

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • "Carlö"
« Vastaus #32 : 02.06.07 - klo:22:46 »

[:-)] Kiva nähdä "pönttöjä" ihan livenäkin. Maistuvat murkinat oli ja Vekkulikin jaksoi olla nätisti.
Kunnon kesäkeli hemmotteli tapaamista.

Rankka reissu vaan kun lautta oli molempiin suuntiin puoli tuntia myöhässä eilisen törmäilyn takia, keulaportit mutkalla niin että piti peruuttaa pois lautasta puolikasta ramppia pitkin... :-O
mut Vekkuli rauhoittui tuossa äsken yöunille ja saunassa on jo käyty... Kohta koisimaan, ihan poikki!  [KIPPIS]
Kirjattu
Mikä ei tapa, vahvistaa.

Pasi

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Fc Kippis / JÄRVENPÄÄ
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #33 : 02.06.07 - klo:23:00 »

Saattelin Marleenan just portin pieleen, josta mukavan tuntuinen taksikuski tuli Marleenan hakemaan. Saattaa kestää matkassa hetken verran!  :-))
Kohta on varmaan aika kömpiä peiton alle täälläkin! Mukava päivä on ollut, kuten aina Pönttökavereiden kanssa! Kiitokset!  [:-)]

t.kaija
Kirjattu
Runoilija en ole, eikä minusta runoilijaa tule! (lue kirjoitan vähän, mutta asiaa) -Pasi Järvenpäästä-  
kuvia linnuista: www.lintukuvia.net

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 02.06.07 - klo:23:31 »

Höh Kaija, eläpäs, eläpäs...  [:-DD] Liian nuori oli hän. Mites te sen kans muuten niin kauan möyritte siellä mersun takapaksissa...  :-O [:-DD]

Minä oon onnellisesti kotona. Kiitokset Kaija-Pasilan väelle hyvistä tarjoiluista. Ja mukavasta seurasta kaikille! Kuukkeli ja Haamunsa... Santsu ja Vekkuli... Oli mukava nähdä ekaa kertaa myös Ynnelin "kotiväkeä". Ilma oli just sopiva. Suunniteltiin vähän, että vielä nähtäisiin ennenkuin Kaija ja Pasi jatkavat matkaansa rannikkoa alaspäin.

Kaarinin kysymykseen vastaus, että just sillon, me ruokittiin kääretorttusorsia...  [:-DD] Ei meillä mitään pullasorsia siellä seurana ollu... Vieläkin on sorsapariskunnan nokat kermavaahdossa...  [:-DD] Mukava ja virkistävä reissu oli. Tämähän alkaa tulla jo tavaksi, eli ens vuonna on III Nallikarin Pönttökokoontumisajot suunnitteilla.
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #35 : 03.06.07 - klo:10:10 »

Kiitos runsaan kääretorttutarjoilun  [:-DD] tuossa vaunun ympärillä pyörii just nyt 5 sorsaa  [NUT]

Täällä alkoi illalla klo 23 melkoinen meteli, kun koulusta vapautunut nuoriso kömpi esiin noista vanhoista, pienistä leirintämökeistä. Meteliä oli sekä rannalla että tässä leirintäalueella. Ennen yhtä sitten alkoivat rauhoittua. Mä kerkisin peiton alla unta odottaessa selata Hailuodon ja Pohjanmaan esitteet. Hiukan oli kelju olo, kun mietti, että mitähän hullua saavat päähänsä.  [:-I]

Tänään lähdetään varmaan pyörähtämään Liminganlahdella. Jos vaikka vähän linturetkeilyä hauskanpidon lomassa.  [:-)] Illalla voi sitten taas hyvillä mielin grillata  [:25] [:20] [KIPPIS]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 04.06.07 - klo:13:19 »

Vielä ollaan Nallikarissa, mutta leiriä on jo alettu purkaa... Jo eilen illalla alkoi veri vetää tien päälle. Ollaan nyt ilmeisesti lähdössä Hailuotoon ja vaunu lähtee mukaan, eli ensi yö siellä. Jos sitten huomenna takaisin mantereelle ja Orvokkia moikkaamaan ja sitten nokka kohti etelää  [:-)]
Pasi vannotti mua torstaina, kun tänne tultiin, että MÄ en sitten saa alkaa jo sunnuntaina puhua matkan jatkamisesta, kun alun perin suunniteltiin viikkoa Oulun seudulla. No, se olikin Pasi itse, joka alkoi suunnitella  [:-DD]

En mitenkään vaikuttanut asioihin kertomalla Porin seudulla nähdyistä linnuista. En tietenkään. Miten te sellaista edes kuvittelette?  [:-DDD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 04.06.07 - klo:16:12 »

No voihan vitsi... hailuoto jää väliin tällä kertaa. Toinen lautta korjattavana ja kun paikallisilla... myös rekoilla... etuajo-oikeus lautalle alkoi tilanne näyttää toivottomalta ja yhden lautan mentyä nenän edestä vedettiin u-käännös (seuraavaan lauttaan menee klo 16 töistä pääsevät!) ja lähdetttiin kohti Kalajokea. Menee iltaan, ennen kuin ollaan perillä.
Marleenaa ja Orvokkia tarkoitus poiketa moikkaamassa ihan pikaisesti.

Istun autossa kannettava sylissä. Kuoppainen tie, siitä nuo kirjoitusvirheet.

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 04.06.07 - klo:16:41 »

Huh huh! Ei oo kyllä kukaan vielä käyny meillä noin liukkaasti!!! Orvokillakin pyllykarvat vaan pölähti...  [:67] Nyt minä tiiän mitä pikavisiitti tarkottaa...  [:-DDD] Kaikkine esittelyineen korkeintaan 5 minuuttia Kaija ja Pasi meillä viipy. Heillä oli meinaan asuntovaunu ja auto bussin päätepysäkillä. Toivottavasti kerkesivät jatkamaan matkaa ennen poliiseja...Bussit käy kaksin kappalein n. 15 minuutin välein siinä kääntymässä.  :-O

Orvokki sai kaks silitystä ja minä kaks halausta. Kiitokset Hangon kekseistä ymsta! Orvokki saa ne keksit ja minä ne muut. Mukavaa ja turvallista matkaa etelään päin. Olis meillä saanu pysähtyä vähän pitemmäksikin aikaa.  [:44] [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 04.06.07 - klo:17:23 »

Huh huh! Ei oo kyllä kukaan vielä käyny meillä noin liukkaasti!!! Orvokillakin pyllykarvat vaan pölähti...  kirjoitti Marleena.   :-)) :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 04.06.07 - klo:19:33 »

. Heillä oli meinaan asuntovaunu ja auto bussin päätepysäkillä. Toivottavasti kerkesivät jatkamaan matkaa ennen poliiseja...Bussit käy kaksin kappalein n. 15 minuutin välein siinä kääntymässä.  :-O

Orvokki sai kaks silitystä ja minä kaks halausta.

Ehdittiin hyvin ennen kiukkuisia bussikuskeja ja virkaintoisia poliiseja. Me oltiin niin tyytyväisiä, kun löydettiin loistavan tilava parkkipaikka meidän yhdistelmälle, mutta Marleena sitten kertoi, ettei paikkaa ollutkaan tarkoitettu meitä varten...  :-O

Mä sain halauksen ja pienen, terävähampaisen suukon sormenpäähän.... arvaatte varmaan keltä?  [:-DD]
Orvokki oli ihan yhtä kauniin kiiltävä pallero kuin viime vuonnakin. Söpö pikkuinen hunajanvärinen hamsteri!  :-))

Nyt ollaan Kalajoella ja mä sain alta aikayksikön ekan ILMAISEN pyykkikoneellisen pyörimään vanhasta muistista.  [:-DD] Saan tänä iltana hoidettua kaikki reilussa viikossa kertyneet pyykit. Hienoa!  :-))

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 04.06.07 - klo:19:53 »

Voi mahoton! Olisinpa lukenut viikolla näitä juttuja: Kaija-Pasi-yhdistelmä ollut Kylmäluomalla, johon minulta matkaa ihan pikkusen (menittekö 5 vai 20 tietä? 20-nen menee tuosta sadan metrin päästä. Nallikarin jutun luin ja olisin sinnekin voinut vaikka tulla, mutta kun on kuitenkin mentävä nyt keskiviikkona oys:iin tutkimuksiin, mieli ei kovin korkealla, tietämättömyyden tuskaa vielä..
On ollut hieno tapaaminen Nallikarissa, se on myös ollut minun opiskeluaikainen kiikarointipaikka..
Pasi-yhdistelmä ei tarkoita sitä mitä äsken tv:ssä näytettiin lippujuhlan paraatissa!!  :-))  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #42 : 04.06.07 - klo:19:54 »

Mukavaa on ollut Oulun suunnallakin  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 04.06.07 - klo:20:02 »

Voi mahoton! Olisinpa lukenut viikolla näitä juttuja: Kaija-Pasi-yhdistelmä ollut Kylmäluomalla, johon minulta matkaa ihan pikkusen (menittekö 5 vai 20 tietä? 20-nen menee tuosta sadan metrin päästä. 

Mä siellä Päätalon maisemissa Pasille juttelin, että asuukohan se Vilukko näillä kulmilla.... Yhtään Pönttölän ketjua ei ilmeisesti kannata jättää lukematta  [:-I]
Meillä jäi aika Kuusamossa niin lyhyeksi, että ollaan puhuttu, että jos vaikka sinne alkusyksystä, kun meille jää vielä viikko kesälomasta pitämättä. Kuukkeliakaan ei löydetty, kun ovat tähän aikaan kesästä metsässä hissunkissun pesimässä.  [:´((]
Tultiin Taivalkoskelle Kajaanista. Olisko ollut se vitostie? Oli se!

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #44 : 04.06.07 - klo:20:07 »

Jos kuukkeleita haluu nähä niin ehottomasti Saariselälle! Tai ennemminkin Kutturan tien maisemiin, on kuukkelia niin maan mahottomasti.

Syysmiittinki Saariselälle!?
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.068 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.