Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: maanantai on Toivonpäivä 4.6  (Luettu 568 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: maanantai on Toivonpäivä 4.6
« Vastaus #15 : 04.06.07 - klo:10:09 »

[:32] Aah, ei tarvitse lähteä kouluun! [:5]

Minunpa tarvitsee, just pakkailen toluja ja wettexejä kassiini. Toivottavasti ei tarvitse kauheasti touhuta, verenpaine edelleen vähän koholla, ei se niin helposti tokene... [:-I]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #16 : 04.06.07 - klo:10:24 »

Huomenet Lapista! Lämmintä pukkaa...kesäköhän se sieltä tuloo? Toivonpäivää kaikille ja lomalaisille mukavia kelejä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 04.06.07 - klo:10:54 »

Kesäpä kesä, täälläkin asteet kipittele jo +20. Taidakin pakottaa itseni ulostautumaan muutaman tunnin ajaksi  [:-)]
Jos vaikka ötöjä kulkisi vastaan [:57]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #18 : 04.06.07 - klo:10:57 »

Todella kesäinen huomen ! [:-)]
Aamusta asti tuntuu ihan kesältä. Kiva onkin kun sattui näin mukava sää, kannamme tavatoita veneeseen ja vene lähtee iltapäivästä vesille. Päästään taas vesille.  :-))
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 04.06.07 - klo:11:02 »

Aivan ihana aamu taas. Ihanaa kun on kesä!

Onnea vaan Katin toivollekin  :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 04.06.07 - klo:11:26 »

Moikkelis!  Kaunista on täälläkin. [:-)]

Paistetta sielulle toi Jarmolta saatu kortti.  Aurinkoa, kylmää tuulta ja kaunista on, kirjoitti.  Lähettää kaikille pönttöläisille terveisiä.  Kortti on Pingvellir'tä ja korree on. :-))

Kävin lauantaina hakemassa puutarhalta ison miljoonakellon.   [:´((] En voi pitää sitä, kun on liian iso ja tuoksu tökkii.  Kaikenkukkuraksi sen ympärillä lenteli mulle pelkoa tuottavia pörriäisiä, niin annoin tänään kukan toiseen kotiin. [:-)] [:´(]

Iloista mieltä kaikille ja Onnea Toivoille.  [:-)] [:9] [:45]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 04.06.07 - klo:11:41 »

Huomenenhäivähdys! Korea on keli täälläkin. Ja illemmalla tarkenee taas liian hyvin, kunhan aurinkoinen kääntyy paistelemaan suoraan sisälle  [NUT]

Mekin Orvokin kans saatiin Jarmolta korttiterveiset äsken. Samasta paikasta laitettu, ku Kaarininkin kortti. Hieno koiramerkki oli siinä. Kukahan onneton lie soutanut sen tänne maihin sieltä Islantin saarelta... :-)) Postileimassa oli 29.5.  7 päivää oli matkalla seilannut. Pääasia, että tuli perille. Se perilletulo kun ei likikään aina tunnu olevan itsestäänselvyys...
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #22 : 04.06.07 - klo:12:29 »

"Sommertiden hej, hej sommertiden...."  :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 04.06.07 - klo:12:40 »

Voi nuita ipanoita!!  :-))  Naapurin rouva keinutti kolme vuotiasta tytärtään. 
Vilkas tyttö aika arasti huusi mulle, et H....-tätii., H....-tätii!  :-O
Oletko sinä H....-täti?? :-O
Sanoin et olen.  Edelleen aran puleista keskustelua.  Myöhemmin menin veskiin ja itekkin säikähdin [:67]! Ihan oikeesti tukkani oli ihan hirveen näköinen ja naamavärkki itkusta pöhöllään!!
Ei ihme, jos ei lapsi tunne naapuriaan!!  [:-DDD] [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #24 : 04.06.07 - klo:15:16 »

Kaarin  [:-DD]

Maistoinpa äsken ekankerran salmiakkisuklaata, enkä onneksi
tykänny  :-)) :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #25 : 04.06.07 - klo:16:33 »

Pakko tulla tänne hetkeksi vilvoittelemaan 
Koko päivä on mennyt varjoa etsiessä, ihmetellessä...........+ 25 astetta varjossa, en valita   
Pihahommat ei oo edennyt pätkääkään, eikä oikein mikään. No linnuille sain toisen juoma-astian alle tukevan alustan, ettei enää kaatuisi toista kertaa.

Tietty noita veijareita ei voi olla seuraamatta, kuka missäkin oksankolossa nukkuu  [:-)]

Jospa keittelis kahvit  [:26]
« Viimeksi muokattu: 04.06.07 - klo:16:57 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 04.06.07 - klo:17:27 »

Ulkona yritin minäkin olla, mut eihän siellä jaksanut ees hengittää.  Kaunista siellä kuitenkin on!!  :-))
Kahvi maistuu mullekin.  [:26]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #27 : 04.06.07 - klo:17:36 »

Maanantain alkuiltaa joka pöntölle.Minä olen ihan näännyksissä tästä älyttömästä helteestä.Täällä tänään +28 astetta Aamulla vesijuoksemassa  ollessani ei ollut kuuma,vaan ihan sopivan lämmintä vettä ja mukavaa.
Vesijuoksureissun jälkeen lähdin naapurini kanssa kesäkukkien ostosreissulle ja kahteen kertaan jouduimme käymään kukkaostoksilla.Ja vieläkin jäi osa kukista ostamatta.Tänään meni jo 100 euroa kukkiin,mutta ei sen väliä.Haluan pihastani aina kesällä kauniin ja kun on iso pihapiiri,kukkiakin on ostettava runsaasti.
Vaikka onkin monivuotisia kukkia,ei ne yksin riitä.Nyt olen ihan pyörryksissä tästä liian kuumasta säästä ja syömisen aikakin venyi melkein kello neljään.Johan siinä alkoi heikottamaan ravinnon puutteesta.Vettä olen juonut melkein kolme litraa tänä päivänä.Helle kyllä pistää janottamaan ja hyvää ihanan raikas hanavesi onkin.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 04.06.07 - klo:17:41 »

Luultavastieloonjäämisilmoitus. Jään luultavasti eloon. Aamulla meni viimonen antibiootti. Kurkkua koskee. Soitin lääkärille ja hää sanoi, että silloin on kyseessä virus. Eikä auta kuin odotella. Olin pyytämässä kuurille jatkokuuria. Sanoi, että se ei auta mitään muuta kuin että saa vielä vatsataudin. JOS kuume nouselisi korkelle, sitten ois kyseessä eri juttu. Ei nousele kuume, kurkku vaan uuestaan kipee. Vähä jaksanu kantaa mun viidakkoa ulos. Piti kyl saada "nauttia" siitä mut nyt se on pakkopullaa. Mut siis oon ilonen, että luultavasti vielä paranen. Mua alkoi jo pelottaa.

Yhdeksää köynnöstä ja sillee...  [:-I] Mie kyl alan masentuu tästä.
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #29 : 04.06.07 - klo:17:44 »

Työpaikalla vierähti melkein koko päivä, mitä nyt kaupoilla käytiin. Poissaollessani oli mies tehnyt hankinnan, jota jo viime vuonna suunnitteli: suihkulähdealtaan, moottori vielä puuttuu. Löytyi meidän pikku pihaan sopiva pienehkö "amme", joka istui sopivasti jo kaivettuun kuoppaan. Kyllä siitä vielä hyvä tulee, vähän koristesoraa ja muutama vesikasvi on hankinnassa. Huomenna pitää alkaa raivata tätä kotiympäristöä, siivottavaa riittää !  [:-I]
« Viimeksi muokattu: 04.06.07 - klo:18:04 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.177 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.