Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 6.6. Kustaan päivä ja Vanhan kansan perunanistutuspäivä  (Luettu 1407 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa

Kiitti viilentävästä tuuletuksesta  :-))
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa

Oulussa ollut hiukan viileämpi päivä, mikä ihan kiva välillä, tollasta pilvihasoa ja yläpilveä pitkin päivää, ja lämpötila +15-+17 astetta.

Sorsilla jo pieniä poikasia, joillakin jo vähän isompiakin, pian ne kasvaa  [:-)]

Mukavaa Loppupäivää Kaikille! [:43] [:44]
Kirjattu
#Jani#

ötökkä

• Vieras

Tänään on ollut loistopäivä! :-))
Ensiksi sain ilmaiseksi 2 terraariota pikkueläimille, sitten sain kanille ison kuljetuskopan, vesiautomaatin ja ruokakuppeja ym.
Ja nyt mulle sitten tulee vielä 2 uutta marsutyttöä, haen ne kaiketi lauantaina.  [:-)]
Joku on taas aivan onnesta ymmyrskäisenä täällä. [NUT]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa

Onpa Ötökällä ollut tuuria, kun noin paljon tavaraa on saanut, -ja vielä marsuja  tulossa [:36] . En yhtään ihmettele, jos olet onnesta ymmyrskäinen.
Kirjattu

ötökkä

• Vieras

Juu ja sitten sain vielä eteiseen uuden (siis vanhan mutta mulle uusi) räsymaton, valmiiksi pesty ja tuoksuu ihanasti suovalta. Sitten sain keittiöön söpösen maustehyllyn ja ulos puutarhakeinun.
Oon ollut aika ihmeissäni miten paljon ja miten hyvää tavaraa fiksut ihmiset tuo kierrätykseen eivätkä heitä niitä kaatopaikalle.  [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."

ÖtökkäSullon joulu jo tullu...meille vasta 201 yön päästä. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

ötökkä

• Vieras

Juu, mun alitajunta selvästi vaistos tän äkillisen joulun tulon kun eilen laskin montaks yötä vielä on jäljellä. :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia

Hupsis tätä hellettä! En voi sietää, eivätkä meidän pihamaan kasvitkaan tästä tykkää.
Harmittaa, kun ei ollut saatavilla kunnon vanhanaikaista heinäseivästä. Oiskohan kellään lainata? [:-)]
Olivat nimittäin (kiellostani huolimatta) menneet leikkaamaan yhden pienen läntin heinikkoa. Olisinpa nostanut heinäseipäälle kuivumaan, mutta kun ei ole seivästä! [:-DD]

Jos lähti heinä niin lähti multakin karvalakki viimein. Kävin kampaajalla ja paksu karvaturru on nyt huomattavasti lyhyempi. Että jaksaa näitä helteitä kestää.
Kirjattu

ötökkä

• Vieras

Saman mä tein joku päivä tässä. Kävin parturissa ja pitkät hiukset sai kyytiä, nyt on ihan lyhyt niskatukka malli. Ihanan kevyt ja ilmava olo. [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo

[:-)] Onpa ollut ihana päivä olla ulkona vaikka vähän kuumaa +26 oli päivällä lämpöä ja vielä +22,5 .

Pikkupuuhastelua tehty ulkona ja taas yksi puutarhatuolikin käsitelty puuöljyllä.....
Upea näky äsken ulkona kun jokin kiitäjä oli pihalla jota sitten tutkiskelin vähän lähemminkin .... ja piti laitta kysely perhospuolelle...  [:-I]
niinkuin pieni kolibri olisi lennellyt .... kunpa olisi ollut kunnon kamera niin olisi saanut hyvän kuvan.. [:-I]...omalla tuskin onnistui hyvin....

Hetkisenkuluttua teelle ja katsomaan Hovimäkeä...... [:-)] [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS

kamerakauppaan akkia vaan ei koskaan tieda mita loytyy  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia

Mitäs ihmeen asiaa Jarmolla on kamerakauppaan? Ostatkos uuden kameran vai menikö vanha hajalle?

Täällä odotellaan Sinua palavasti palaavaksi! [:-)]

Hitsiläinen, illan suussa pihalla pensaissa Lelliäisen ruokintapaikalla makasi siili. Se oli sellainen litteä, iso, niinkuin lehmänp.....a, hengitteli kun muisti, sitten välillä sätki omituisesti. Ihmettelin ja katselin. Oli kuin olisi ollut viimeisillään raskaana ja vauvat potki mahassa! [:-)]

Jätin sen siihen ja jonkun ajan kuluttua se oli hävinnyt. Minä jo olin aivan varma, että meidän siili on kuollut.
Vein ruokaa ja vettä. Jokaikinen aamu ruokakipot ovat olleet tyhjiä.
Onkohan siellä talon alla nyt siis siili ja Pihakissa Lelliäinen -molemmat?
Kirjattu

Jaska

• Vieras

Huomenna vasta "trimmaus"aika, unohtui siinä toukokuun tohinassa... [:-DD]
Kävin oikein kuluttajaviraston sivuilla tutustumassa aiheeseen ilma- ja muovikuula-aseet, kun naapurin puolelta alkoi ropista sellaisia pieniä sinisiä kuulia:
http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6476&lmf=6518&id=15010&mode=readdoc
Vanhemmat taitavat olla matkoilla, kun pojat saavat temmeltää vapaasti.Jos tämä jatkuu, täytyy puuttua asiaan vaikka sitten kirjallisesti.  [:-/]
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa

Loman kunniaksi jopa pönttölään ja vieläpä kirjautuneena  :-))  [NUT]!

Helle ei täällä kotona kovin haitallinen. Kasveja pitänee kuitenkin kastella. Viime kesänä en vesijohdosta vettä kasveille antanut.
Nytpä kuntoilen. Järvestä kannan (mahtava ylämäki) veden kasveille (toistaiseksi).

Keksin toisenkin, helpomman keinon.  [:-P] Kerään suihkussakäyntiveden saaviin, josta sitten kannan veden kukille ja pensaille.

Siis - seison saavissa suihkun ajan -  :-)) :-)) :-)). Tulee samalla seuratuksi oma vedenkäyttö.  [NUT]

Onkohan muita yhtä hölmöjä? Naapurin Hilkka puhui asian puolesta pari vuotta. Vanhempi on viisaampi! [:-)]
Kirjattu
leila

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa

Kivaa, et leilakin on piiitkästä aikaa pöntöllä.  Oon mie sinnuu aatellunna, et mihin hävisit, kun ei oo näkynyt viesteistä vilaustakaan. [:-I] :-))

Ilma on ihanasti viilentynyt.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.