Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lappimuisteloa..  (Luettu 514 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lappimuisteloa..
« Vastaus #30 : 07.06.07 - klo:09:30 »

Tukkilautta :-O
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #31 : 07.06.07 - klo:11:47 »

>>>>
Niin...mulle Lappi alkaa vasta Sodankylän Vuotsosta  [:-DD]

Mese, olen ihan samaa mieltä.  :-))
Muistuu mieleen eräs nuori tyttö Sodankylästä joskus vuonna -78. Hän oli meillä töissä Helsingissä. Pääsiäisen aikaan hän kävi kotona lomalla. Loman jälkeen kysyin, että mitäs teit loman aikana. Hän sanoi: "Ajettiin kavereiden kanssa Lappiin".  [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #32 : 07.06.07 - klo:13:32 »

Ihana ketju lueskella Lappimuisteloita  [:-)]  kun ei ole koskaan siellä käynyt ja toivottavasti vielä joskus sinne pääsisi vaeltelemaan .... [:-)] [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #33 : 07.06.07 - klo:13:53 »

On tosiaan mielenkiintoinen ketju. Itse olen käväissyt "melkein Lapissa" Rukalla Kuusamossa kun olin ihan vehreä.Taisi olla vuosi -66 .
Ystäväpariskunnan kanssa ajeltiin Austin Minillä (hyvin mahduttiin  [:-DD] )ja yövyttiin teltassa.
Silloinkin oli juhannus ja räkkää oli niin paljon että teekin piti juoda teltassa. Muuten olisi saanut nauttia "lihasoppaa". Eikä juttu ole vitsi. Kuvat sieltä ovat sellaisia neliskulmaisia, laatikkokameralla otettuja.
Silloin sain vuosia kestäneen kammon Lappia kohtaan.
Onneksi nyt on haihtunut.
Vähän tosin mietityttää onko Inarinkin korkeudella jo paljon noita "etelänmiehen" kiusaajia  [?]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #34 : 07.06.07 - klo:14:23 »

murulle tiedoksi, että sääsket ja muut öttiäiset on muuttaneet etelään, ei enää ole niin sääskisiä kesiä kuin ennen...no en kuitenkaan ole tästä kesästä varma, kun jo eka kipeet sääskenpuremat on jo saatu! Mutta sanotaan 4 viimeistä kesää on ollut ihan mukavia sääskettömiä.
..ja niitä "lihavoileipiä" on syöty eräänkin kerran! Mutta...se yötön yö...se on jotain mitä etelässä ei ole.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #35 : 08.06.07 - klo:23:23 »

Hyvä, toivotaan että ovat ainakin tämän tulevan juhannuksen täälläpäin, vaikkapa Kotkassa [:-DD]
Ja sitä yötöntä yötähän tullaan ihailemaan. Toivossa vielä että olisi edes hetken pilvetöntä  [:5] [:46]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.096 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.