Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suvipäivä 7.6.07, torstai  (Luettu 768 kertaa)

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Suvipäivä 7.6.07, torstai
« Vastaus #30 : 07.06.07 - klo:18:55 »

aamuisesta sorsapoikas kuvasta, et Oulussa ne on melko kesyjä jos emot jo valmiiksi kesyjä ja kerjäävät, sitä poikaset perässä  [:-)]

Tuulinen päivä, aurinkoinen, lämpötila +16-+18 ylimmillään, kiva että merituuli viilentää hieman, jo yli viikon satamatta, sais jo sataa silleen tasaisesti..

Mukavaa Loppuiltaa Kaikille!  [:-)]

p.s: Uusinta säätietoa, laitan sivujen ylläpitäjän luvalla erillisen aloituksen
tulevasta säästä... Olkaa kuulolla!!  :-))
Kirjattu
#Jani#

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 07.06.07 - klo:20:27 »

Hirveetä kun ei ole töllöä! Mutta eihän sieltä mitään katseltavaa tulekaan [:-I] Jos laittaisi musiikkia soimaan [:-)]

Jaa mutta, onhan se netti-TV.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #32 : 07.06.07 - klo:21:02 »

No missäs Marlen telkku on?
Suloisia sorsanpoikasia ja pikkukurre, hyvä kun pääsi takasin oman äidin hoiviin.
Sekopäiset päikkärit meni TV:tä katsellen, kummastakaan ei tullut oikein mitään, ihan sekainen olo ja paleltaa 

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 07.06.07 - klo:21:17 »

Suloisia sorsanpoikasia ja pikkukurre, hyvä kun pääsi takasin oman äidin hoiviin.
Sekopäiset päikkärit meni TV:tä katsellen, kummastakaan ei tullut oikein mitään, ihan sekainen olo ja paleltaa 

Pistin  TV:n kesäteloille aina lokakuuhun asti [:-)]  Kes'loma kun alkaa niin ulkonahan se aika menee -ellei sada. Ja jos sataa, DVD:t käyttöön [:-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #34 : 07.06.07 - klo:21:21 »

Lainaus

Pistin  TV:n kesäteloille aina lokakuuhun asti [:-)]  Kes'loma kun alkaa niin ulkonahan se aika menee -ellei sada. Ja jos sataa, DVD:t käyttöön [:-)]

Oho...mä luulin että vaihoit siihen opiskaan... [:-)] [:-I]
Ei onnistuis meillä...isäntä menee joskus saunaankin kapula kädessä  :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #35 : 07.06.07 - klo:21:23 »

Johan teit radikaalin tempun   [KIPPIS]    turhaahan tuo telkkari nytkin pöpöttää.
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 07.06.07 - klo:21:25 »

Lainaus

Oho...mä luulin että vaihoit siihen opiskaan... [:-)] [:-I]
Ei onnistuis meillä...isäntä menee joskus saunaankin kapula kädessä  :-))

Mulla on jo ollut monena kesänä tapana luopua ½-vuodeksi TV:stä, tänä vuonna tosin se jää 4 kuukauteen. Säästääpä siinäkin pikkuisen takaisin noita "kipurahoja" :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #37 : 07.06.07 - klo:21:31 »

Ulkona ihana kesäehtoo, tyyntä ja lämpöä vielä +19,9.  [:-)]

Kauniista ilmasta nautittu ja viihdytty melkein kokopäivä ulkona, välillä käyty sisällä vähän tankkaamassa keskivartaloa..... [:-I]
TV saisi kyllä olla kesäteloilla, ei sieltäpaljon mitään tule katsottua jos on kauniita ilmoja niin viihtyy melkein kokoajan ulkona ja
jos on sisällä niin kurkkii pöntölle .... :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 07.06.07 - klo:22:24 »

Heip ilmoittautuu yksi joka on täysin pihalla ja pudonnut pöntöstä.  [:-I] Tarkoittaa, että heti putoo, kun ei vähään aikaan ole lueskellut ketjuja läpi.

Mä en edelleenkään ole ihan päässyt tästä taudista, siis nyt en puhu pönttöriippuvuudesta  [:-)], vaan tästä kurjasta taudista. Noh, silti olen pihalla ollut rästitöitä tekemässä. Kauhian kaunista joka paikassa, iha hirvittää.

Sadetta sadetta jo toivon ma! Jani ennusta jo meille "VARMAA SADETTA"! Pliiz!  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #39 : 07.06.07 - klo:22:27 »

Ai niin unohin mainita, että tuo mun allekirjoituksessa oleva "kohta pitäis..." on TEHTY.

Lisäksi oon saannut vahingossa iha ilmatteeks kaurapellon, perunamaan, mansikkamaan ja kummia auringonkukan taimia puskee... Näitä ei mulla ole aikaisemmin ollut... Mystistä...  [8-)] [:-P] [8-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 07.06.07 - klo:22:36 »

Niinpä, sadetta olisi hyvä taas saada. Ei muuten varmaan mene kauaa, kun pilvet ilmestyvät. Nimittäin, pesin tänään parvekelasit.  [:-I] [:-DD]

Kiva juttu Sus, että tulit sieltä pihalta takaisin pöntölle.  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 07.06.07 - klo:22:43 »

Kiva juttu Sus, että tulit sieltä pihalta takaisin pöntölle.  :-))

Kiitos Pyris.  [:-)] Se on niin, että oon mennä hurahtanut tuolla pihalla ihan pönttö sekaisin.  [NUT] Siellä on liikaa ihmeteltävää, ja ehkä vähä liikaa rästitöitäkin. Ja kaikki nuo "ilmestykset"...  [8-)] Heh, arvatkaas ekaks miten saahaan kaurapelto ja auringonkukat "tekemättä mitään"? Tää on helppo.  :-))

Perunamaa ja mansikkamaa voi olla vaikeempia...  [8-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 07.06.07 - klo:22:50 »

Heh, arvatkaas ekaks miten saahaan kaurapelto ja auringonkukat "tekemättä mitään"? Tää on helppo.  :-))

Perunamaa ja mansikkamaa voi olla vaikeempia...  [8-)]

Helppo tarkoittaa varmaan sitä, että lintujen ruokintapaikka on siivoamatta.  [:-I] :-))

Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #43 : 07.06.07 - klo:22:50 »

Kaura-ja auringonkukkapelto liittyy varmaan lintujen ruokintaan...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 07.06.07 - klo:22:57 »

Oikea vastaus Pyris ja Hilu.  :-)) PAITSI, että kyllä mä ne siivosin ja haravoin ja kalkitsinkin, mutta aina niitä jää maahan siemeniä, ellei yksitellen nouki pois. Mulla on kaksi ruokintapaikkaa ja aattelin jo keväällä, että saas nähdä kasvatanko kesällä kauraa.  [:-I] Heh. Kukkapenkkiä kitkiessä huomasin, että sieltä tulee auringonkukkaa. En kitkeny kaikkia pois. Näppärää.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.145 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.