Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 21.6.Torstai  (Luettu 658 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: 21.6.Torstai
« Vastaus #45 : 21.06.07 - klo:20:19 »

Kaikille lomalle lähteville oikein hyvää LOMAA! [:-)]

Kivoja kuvia tässä ketjussa. :-))

Sitten hieman säätietoja tältä päivältä. Täällä puolipilvistä ja kovia tuulen puuskia. Oli ihan kylmän tuntuista tuulessa. Mittarilukemat, alin +6,0 ja ylin 17,4 astetta.

Väsyttää ja pipittää, niin on mentävä jo peiton alle.

Mukavaa iltaa kaikille!  [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #46 : 21.06.07 - klo:20:20 »

Edelleen isoja-, keskikokoisia-, pieniä-, yksivärisiä- ja kirjavia autoja jonossa Raumanmeren juhannukseen ...   [:-)]
hurina on melkoista, mutta laulaa viherpeippokin sentään ja sinitintinpojat piipittää .... [:-)]

No nyt on siivoamiset siivottu ja jääkaappi aika tyhjä  [:-(] jos vaikka huomenna aamulla hakisi täydennystä  [:-)]  lipputanko kaadettu  :-O ja uudet lukot ja naru laitettu, Jussi voi tulla  [:-)] ....... muikkuja savustettu  [:-I] ja maisteltu ....   [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 21.06.07 - klo:20:31 »

Leutoo säätä täällä. Ei kuuma ei kylmä, ei sada ei paista, eli mukavaa. Sais vaik pysyä tällaisena.  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #48 : 21.06.07 - klo:20:36 »

Taas orava syömässä, onkin näkynyt nyt sunnuntai illasta lähtien joka päivä ruokailemassa  [:-)] [:-)] [:-)]
Ulkona nyt 18,8 ja urheiluruudun kuuntelun jälkeen eväät mukaan ja ulos syömään  [:20] [:20]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #49 : 21.06.07 - klo:20:44 »

Ja taas muutama tunti rehkimistä pihamaalla. Nyt ruvettiin tekemään vanhoista rappujen laatoista muuria ojan varteen. Lopputulos on loistava! Kuvaa tulee joskus.
Meidän pihasta ei mitään, ei mitään saa viedä pois. Kaikki käytetään hyväksi ja kierrätetään omalla pihalla.

[:-)]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #50 : 21.06.07 - klo:20:56 »

Uutisia ja juhannus säätä kurkittu ja hiukka  urheiluakin  [:-)]  sitten taas ... [:26] [:26]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #51 : 21.06.07 - klo:20:59 »

Juhla ja Juhannus lähestyy uhkaavasti.... tänä vuonna saan viettää aattoillan töissä
huomenna mukava vuoro 15-02 eli ei tarvitse miettiä sen kummemmin mitä tekisi.

Leevin kanssa käytiin Järvenpään koirapuistossa pitkästä aikaa, olipa Leevi innoissaan
kun tapasi kavereita. Poikkesin Prismaan ja oli sielä väkeä, ihan meinas paniikki iskeä
kun ihmiset ajelee täysien ostoskärryjen kanssa ja itsellä korissa vain muutama tavara.
Mutta, tuskin mä kuitenkaan nälkään kuolen juhannuksen aikana,  KaijaPasilan pakaste
täynnä perunapalleroita  [:-DD] ja on tuota vararavintoakin ihan riittävästi kertynyt  [:-(]

Lauantai menee töistä elpyessä, sunnuntaina ajelen Hopoa katsomaan.  [:-)]
Siinä se juhannusloma sitten menikin  :-O
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 21.06.07 - klo:21:14 »

Kylmä tuuli meinas pilata Pikku-juhannuksen vieton.  Nyt on sit niin, niin tyyntä ja korreeta..
Tässä herkkua, kaksi on mun kämppinkiä.  Voi jestas, kun oli hyvää!  [:-P]

Ihana ilta ja seura.  [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #53 : 21.06.07 - klo:21:26 »

Tervehdys Nastolan Kangaslammelta! Tultiin tänne Keravan Karavaanarien omaan paikkaan viettämään Juhannusta. Kun lähdettiin Järvenpäästä, Pasi mietti, että pitäisikö laittaa lisäpeilit. Mä totesin siihen hiukan ylimielisesti, että eiköhän poliisilla ole Juhannuksen menoliikenteessä muutakin puuhaa kuin kytätä karavaanarien peilejä.... Ja ... kuka arvaa... Ai, jokainen arvasi?  [;-)] Joo, niinhän ne sitten pysäytti meidät ja nuhteli Pasin.... Mä näytin viatonta naamaa ja lupasin torua sitä koko loppumatkan. Esittelin poliisisedälle Pasin ajokortin ja molemmat rekisteriotteet ja toivotin hyvää Juhannusta.

Kuka muuten osaa ensin vastata, että miksi poliisiauton rekisterinumero on TM-50?

Pasi on nyt saunassa ja mä olen iloinen, kun mulla on Pönttö seurana!  [:-)] Hiukan sellainen orpo-piru-olo, kun ei tunne täällä oikeastaan ketään ja kaikki muut tuntevat toisensa.
Keittelin just kahvit Marleenan lahjoittamalla kahvinkeittimellä, joka oli menettänyt työnsä Moccamasterin tultua taloon. Kiitokset vaan sinne Ouluun; hyvin toimii keitin ja hyvää on kahvi!  [:-)] [:-)] [:-)]

Vastaaja

• Vieras
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #55 : 21.06.07 - klo:21:33 »

Niin siinä käy kun ei noudata lakia.... paraskin puhuja joka ajoi 2 kk
katsastamattomalla autolla  [:17] eikä jäänyt kiinni, vaikka sai parkkisakotkin
poliisiaseman edessä. No, edes tuossa asiassa oli tuuria  [:-I]

Onko tuohon rekisterikilpikysymykseen tiedossa oikea vastaus,
ettei tässä turhaan arvuutella mitä voisi tarkoittaa?  [:-DD]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #56 : 21.06.07 - klo:21:34 »

Oliks se tuo auto mikä pysäytti? Pääsikö Pasi siihen istumaan??  :-O
Kirjattu

Lehti

• Vieras
« Vastaus #57 : 21.06.07 - klo:21:35 »

Tekniikan Maailma TM-50 [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #58 : 21.06.07 - klo:21:42 »

Mä en saanut tuota linkkiä auki, mutta kyseessä on auto, jonka Tekniikan Maailma on 50-vuotisen taipaleensa kunniaksi lahjoittanut poliisille.  [:-)].
Ei, Pasi ei päässyt istumaan sinne, vaan kiinnitti peilejä sillä välin kun mä hoidin rupattelun ja asiakirjojen esittelyn.  [;-)]
TM-40:n olen myös nähnyt... Olin kerran ajamassa yövuoroon väsyksissä ja just 120km/h, kun joku kaahasi tuhatta ja sataa mun ohi... ja mun edellä ajava auto oli TM-40   :-O Se kaahari taisi saada pikavoiton sunnuntai- ja yövuorolisineen  [:-I]

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 21.06.07 - klo:22:00 »

Tervehys Kaijalle ja Pasille sinne jonnekin!!! Aivan ihana oli teidät tavata!!! Toivottavasti tavataan pian uudelleen! Mukavaa Juhannusta Teille Sinne Johonkin!  Laitteleepi Orvokki ja Marleena   [:-)] [:-)]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sivu luotiin 0.207 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.