Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Manne TV  (Luettu 443 kertaa)

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: Manne TV
« Vastaus #15 : 23.06.07 - klo:23:31 »

Sama juttu on jos imitoidaan tai tehdään tyhmää "sketsiä" mistä hyvänsä. Huumori on erikseen ja sitä näissä asenteellisissa jutskoissa ei ole  [:-(] Enkä tykkää vaikka näyttelijät olisivat kuinka hyviä, mannessa eivät ole sitäkään. Tänään vilkaisin sen verran et tiedän, mistä on kyse [:-(]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Manne TV
« Vastaus #16 : 23.06.07 - klo:23:32 »

olkia lapikkaissa? heiniä nutukkaissa kai tarkoitit  [:-DD], jäi kotiin...joo ja noet pyyhin lähtiissä kodan liepeeseen.

Aina oppii uutta! Siis heiniä nutukkaissa!  :-))
juu, se oli olemassa vasittu kenkäheinä, jokin jängällä kasvava sara,luhtasara eli lapinsara
(Carex Vesicaria). Kasvaa rantaniityillä nimensä mukaisesti luhtaisilla
paikoilla, ojien varsilla, pellon ojissa yms. On varsin yleinen ja
esiintyy koko Suomessa. Heinä liiskattiin, kuivattiin ja laitettiin nutukkaisiin tai kallokkaisiin pehmikkeeksi.
Siis sukan korvikkeeksi. Vois kokeilla vieläkin, laittaa vaelluskenkään kuivattua heinää ja menoksi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: Manne TV
« Vastaus #17 : 10.07.07 - klo:00:51 »

Saa sitten vaikka sanoa huumorintajuttomaksi, mutta en voi sietää ylipäätään tuon tyyppistä sketsiviihdettä. Menee ihan samaan kastiin tämä kuin ne takavuosien lapinirvailutkin. Ihan sama mikä on aihe, ei vaan naurata, tulee lähinnä kiusaantunut olo. Pitäisi vissiin pyytää toisilta, että sanovat sitten missä kohtaa pitää nauraa  [:-(]
« Viimeksi muokattu: 10.07.07 - klo:00:53 kirjoittanut ullu »
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

jatta

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 021
Vs: Manne TV
« Vastaus #18 : 10.07.07 - klo:10:43 »

Ullu ja muutkin sanoivat sen mitä minäkin ajattelen moisesta viihteestä. Yäk
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Manne TV
« Vastaus #19 : 10.07.07 - klo:10:47 »

Noo, tunnustan nauraneeni noille sarjoille, mutta en niinkään sketseille vaan näyttelijöille [:-I] Manne-tv:tä en ole edes nähnyt.
Kirjattu

Pikkusisko

  • Vieras
Vs: Manne TV
« Vastaus #20 : 10.07.07 - klo:10:51 »

Yritin kyllä katsoa manne tv:tä mutta mä en tajunnu missä kohassa ois pitäny nauraa.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Manne TV
« Vastaus #21 : 10.07.07 - klo:11:05 »

Mies kehuu musiikkia, itse en ole suostunut edes vilkaisemaan koko ohjelmaa, jo ne mainospalat ärsyttävät !  [:-(]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Manne TV
« Vastaus #22 : 10.07.07 - klo:11:07 »

Eipä ole tullut katsottua lainkaan ....
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Manne TV
« Vastaus #23 : 10.07.07 - klo:11:19 »

Mies kehuu musiikkia, itse en ole suostunut edes vilkaisemaan koko ohjelmaa, jo ne mainospalat ärsyttävät !  [:-(]

Lai-lai-lai la-la-lai-lai-lai.... Musiikki on mielettömän ihanaa! Hortto Kaalon on täytynyt myös antaa siunauksensa ohjelmalle  [:-I] kun niiden musaa käytetään siinä!
Mä tykkään myös siitä "Ei me myydä villihevosia..."  :-)) hevosnaisen sisko kun olen!

Jokaisessa ohjelmassa on myös "opetus". Kuten esim tietoa, että myös romanit ovat taistelleet itsenäisen Suomen puolesta! Sotakirjallisuudessa eivät ole olleet paljoa esillä; olenkohan yhden sotaromaanin lukenut, jossa oli myös romani rintamalla.

Pätkä keittiökulttuurien eroista puhutteli myös: valkolainen nainen vetää tupakkaa  :-O ruokaa tehdessään ja hiukan huljuttaa likaisia astioita jne, kun sen sijaan romaninainen on joka välissä pesemässä käsiään ihan pesuaineen kanssa. Romanithan ovat tunnetusti hurjan siistejä ja tarkkoja, että syövät puhtaalta lautaselta.

Suurin osa tästä ohjelmasta on ihan roskaa, mutta kyllä se on tällä hetkellä ainoa, mitä seuraan telkkarista. Saan ihan luvan kanssa kuunnella Hortto Kaaloa!

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Manne TV
« Vastaus #24 : 10.07.07 - klo:11:27 »

Mitä metrossa/asemalla joutuu seuraamaan romaneja niin kuva ei ole kovinkaan hyvä, ainakaan nuorempien romanien antama [:-(] Valitettavasti. Rasisti en ole mutta käyttäytyä pitäisi voida toiset huomioon ottaen, siis KAIKKIEN ihmisten. Viime kesänä oli kesätyöntekijänä yksi mustalaispoika (sanon mustalais, koska mekin ollaan heille valkolaisii) jolla oli hyvin temperamentinen luonne. Laulaa loilotti heidän laulujaan ja oli tosi ulospäin suuntautunut. Hänestä pidin [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Manne TV
« Vastaus #25 : 10.07.07 - klo:14:34 »

En katso. En antais TV-luparahojani siihen käyttää jos minulta kysyttäisiin. [:-//]
Kirjattu

käenpiika

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 739
  • -Jynx torquilla-
Vs: Manne TV
« Vastaus #26 : 10.07.07 - klo:14:53 »

Samoin,en tykkää tuosta Manne-TV:stä.Miksi tuollainen ohjelma on ollenkaan tehty  [?] Siis en katso sitä,ensimmäisen jakson katsoin ja se riitti minulle  [:-/]  [:-//]  [:-/]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Manne TV
« Vastaus #27 : 10.07.07 - klo:15:01 »

Minä onnellinen olen säästynyt siltäkin pahalta, en ole katsonut ainuttakaan ohjelmaa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Manne TV
« Vastaus #28 : 10.07.07 - klo:15:12 »

Viime kesänä oli kesätyöntekijänä yksi mustalaispoika (sanon mustalais, koska mekin ollaan heille valkolaisii) jolla oli hyvin temperamentinen luonne. Laulaa loilotti heidän laulujaan ja oli tosi ulospäin suuntautunut. Hänestä pidin [:-)]

Mä olen tavannut nuorena hevoshommissa tosi mukavia tummia. Yksi kerta on jäänyt elävästi mieleen: oltiin raveissa, minä noin 16-v ja hevosenhoitajana mukana ihan valkolaisella ravimiehellä. Yksi nuori tamma potkaisi mua kipakasti kyynärpäähän ja tämä mies haukkui mut lyttyyn, kun menin liian lähelle hevosen jalkoja. Siis miten suojat otetaan hevosen jaloista, ellei siihen mene viereen, haloo? No, pelkäsi vissiin vahingonkorvausvaatimuksia tms. Mulla oli tosi surkea olo. Tyhmä tyttö, jota hevoset potkii  [:-/] Siihen tuli sitten eräs romani, jonka hevonen meillä oli myös mukana ja huomaavaisesti otti pintelin (ikäänkuin hevosen ideal-side) ja paketoi mun kyynärpään. Olipa kiva saada haukkumisten jälkeen myötätuntoa.
(oli muuten kamala päivä; seuraavaksi siihen tuli tän tamman omistaja, valkolainen ja jäi vahtimaan hevosta, että mä pääsin kahville. Kuulin sitten hänen saaneen pari tuntia myöhemmin sydänkohtauksen siellä raveissa ja kuolleen)

Mutta nyt nämä jutut alkaa mennä jo niille rajoille, että on varmaan parempi lopettaa....  [:-I]

Pasi

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 611
  • Fc Kippis / JÄRVENPÄÄ
    • www.lintukuvia.net
Vs: Manne TV
« Vastaus #29 : 14.07.07 - klo:22:41 »

No huhhuh... saatiinpa sitten sarjalle uusi nimi ROMANO-TV
oikeesti sarja on hyvä, ja on nipotusta romaaniväestöltä, kun vaativat nimen muutosta.
sarjahan pitää pilkkanaan myös valtaväestöä (lue valkolaiset)
kyllä niin on, että kyseisen sarjan sketsit on todellisia (karrikoituna ehkäkin)
ja täytyyhän identiteetti olla todella heikko jos ei kestä tällaista......

Hyvä on ohjelma, ja ennenkaikkea hyvällä maulla tehty!

Pienenä loppuvitsinä.....

EI ME MYYDÄ VILLIHEVOSIA  :-)) :-)) :-))


Huom! (muokkaus)

Jos katsotaan suomalaisia huumoristisarjoja, kuten PP Petelius tai Kalliala on tehnyt, niin ..... jos niistä "suomalaiset" ottaisivat nokkiinsa, ja jotkut ovatkin (nunnuka nunnuka) ym.ym. niin herneet nenässä olisivat kaikilla...... HUUMORIA ihmiset HUUMORIA...kyllä meidän oma arvomme täytyy tietää, eikä loukkaantua satiirista!
« Viimeksi muokattu: 14.07.07 - klo:22:48 kirjoittanut Pasi »
Kirjattu
Runoilija en ole, eikä minusta runoilijaa tule! (lue kirjoitan vähän, mutta asiaa) -Pasi Järvenpäästä-  
kuvia linnuista: www.lintukuvia.net
 

Sivu luotiin 0.211 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.