Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Onko kotanasi siirrytty jo digiaikaan?

Kyllä
Ei

Kirjoittaja Aihe: Digiaika tikittää!  (Luettu 1562 kertaa)

vieras

  • Vieras
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #90 : 02.09.07 - klo:15:19 »

Ahaa, nyt alkoi jo sitten dikiboksin etujen takaisin veto.  :-O
Aikuisviihde muuttui maksulliseksi. Vaikka eihän me pönttöläiset siitä
niin kiinnostuneita oltukaan. Me pönttöillään vaan.  [:-I]
Kirjattu

Talvikki

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 237
  • Pohjois-Karjala
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #91 : 02.09.07 - klo:15:48 »

Kylläpä täytyy sanoa, että kuvan laatu parani huomattavasti digiboxin avulla entiseen verrattuna.  [KIPPIS]

Mulla on sellainen pieni vahvistimella varustettu pöytäantenni käytössä ja ennen sitä täytyi siirrellä joka kanavalle eri asentoon, että jotain sai näkyviin, siis tyytyväinen olen. Tekstityksetkin ovat pelanneet sen mitä nyt olen ehtinyt vilkuilla.

Ainoa huono puoli on, että tuo muutaman vuoden vanha Nokialainen tallentava korttipaikallinen boxi on niin  KOVAÄÄNINEN, että suorastaan ärsyttää. Joku laitetta jäähdyttävä tuuletin siinä hurisee todella kuluvasti.  [:-(]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #92 : 02.09.07 - klo:15:58 »

On jo toinen boxi.  Digitelkkarista en pidä, kun vääristää kuvan.  Jos mielii kunnon kuvaa katsoa, sais aina olla säätökapula kädessä kanavia vaihdellessa.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #93 : 02.09.07 - klo:17:16 »

Sama täällä, kuvakokoa TV:ssä muutettava kapulan kautta kun AUTO ei näytä skulaavan automaattisesti [:-(] Mulla mekkalaa pitää DVD/Video-soitin [:-/]
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #94 : 04.09.07 - klo:14:39 »

[:-I]  Kaikesta vastustuksestani huolimatta ostin kaksi halpaa karvalakkimallia. Toisella voin nauhoittaa, jos samaan aikaan tulee jotain kiintoisaa siirryn toisen telkun ääreen. Kani söi matkatelkusta johdon poikki kertapuraisulla, joten se siitä.
Nyt olen tehnyt "tieteellistä testausta", miksi täällä ei suomennoksia näy videolla ja välillä näkyy.
No se on nyt sitten täällä testattu ja tulos on näin, jottein Ylen kanavien suomennokset näy, muut näkyy.

Saapa nähdä millaisen vastauksen saan, senhän jo melkein arvaa, jotta on vanhat yhteensopimattomat laitteet. Soitin koko viime viikon sinne DigiTVinfoon saamatta vastausta, automaatti vain kehoitti ottamaan yhteyttä netin kautta.  [:7]

Radiota tulee täälläkin kuunneltua enemmän kuin katseltua telkkua.

Katsotaan nyt sitten miten jatkuu, vienkö karvalakit takaisin  [:21]

No nyt tuli vastaus sieltä digiTv:ltä, keti yli kolme viikkoa.

Nyt kysyivät vuorostaan minulta mikä ohjelmistoversio on käytössä. No opinpahan senkin, kun aloin selvittelemään vastausta.
Näkyy päivittävän yöllä klo 04.00. kappas vaan ihan automaattisesti, joku räplää mun digiä yöllä  :-O

En ole nauhoitellutkaan tässä välillä Ylen ohjelmia, otti niin jakeluun.

Kokeilin taas nauhoittaa Ylenkanavien tekstien näkyvyyttä ja kas kummaa nyt teksti näkyy   [KIPPIS]  Helppo nakki   [:-DD]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #95 : 04.09.07 - klo:14:53 »

Meillähän ei siis ole digiboxia kotona vaan talossa on kaapeli-tv jonka kautta ohjelmat näkyy edelleen. Mutta nyt on jo useamman kerran käynyt niin, että kuva rupeaa pätkimään, ääni häviää ja ruutu pimenee paitsi oikeaan yläkulmaan tulee teksti "disturbance signal". Hetken päästä kuva tulee takaisin ja ohjelma jatkuu normaalisti. Ja tätä tapahtuu kaikilla kanavilla, ei pelkästään Ylen kanavilla, myös kolmosella ja nelosella ainakin. Ja eilen Sydämen asialla-sarjassa alussa teksti tuli liian aikaisin ruutuun, vähän niinkuin ennakoiden mitä henkilö tulee sanomaan.  [:-)] Jotta tällaista pikku digiprobleemaa on mutta ei haittaa.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #96 : 04.09.07 - klo:15:54 »

Kuka tämän digiin siirtyminen oikein keksi [:-I] Kauppamaailma ainakin rahastaa sillä [:-/] Saattaa olla että vaikka boxi onkin niin, koska tv-ohjelmisto onhuonoa minun mielestä, sanon jolloinkin luvan irti ja boxi kirpparille.
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Digiaika tikittää!
« Vastaus #97 : 04.09.07 - klo:21:58 »

Tässäpä onkin oikein Ympäristön saasteteko,  kansa kantaa yltiöpäissään toimivia vehkeitä kaatopaikoille. Hullun hommia  [:7]  muka talteen kerätään hyötykäyttöön suurin osa.
Kehitysmaihin rahdataan länsimaista laivalasteittain elektroniikkaromua   [:7]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´
 

Sivu luotiin 0.181 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.