Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstaina 28.6.  (Luettu 1399 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstaina 28.6.
« Vastaus #75 : 28.06.07 - klo:19:23 »

Sateessa ajellaan välillä hiljaa ja välillä lujaa ja vaikka yrittäisi pisaroita väistellä lopputulos on aina sama, sade kastelee  [:-)]

Mukavaa että Leevikin sai nettiyhteyden toimimaan lopultakin, kone vain päiväksi aika niin ei tiedä mitä Leevi oppii  [:-)] [:24]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #76 : 28.06.07 - klo:19:37 »

Tultiin Leevin kanssa Kaijapasilaan "hakemaan mattoja" (lue: syömään)
Matkalla alitettiin rautatie ja sielä sillan alla tepasteli sorsaäiti poikineen
Just ehdin väistää niitä kun viime hetkellä huomasin eikä ketään tullut vastaan
t.Taina

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 28.06.07 - klo:19:40 »

Paljonko KaijaPasilasta on matkaa Tainalle, kun nuin kätsysti toi "mattojen haku" käy?  [:-I] [:-DD] :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 28.06.07 - klo:19:44 »

Paljonko KaijaPasilasta on matkaa Tainalle, kun nuin kätsysti toi "mattojen haku" käy?  [:-I] [:-DD] :-))

Oliskohan tämä jotain 6-7 km eli melkein kävelymatka  [:-I]
t.Taina

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #79 : 28.06.07 - klo:20:02 »

Hitsi kun olikin kiva käydä pitkästä aikaa shoppailemassa. Ikea koluttiin tyttären kanssa.
Ja tulihan sieltä mukaan kaikenlaista kivaa ja tarpeellista. Siis sellaista, mistä olen aina haaveillut, mutta en tiennytkään, että sellaisia on olemassakin! Ja nyt mulla sitten on! [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 28.06.07 - klo:20:12 »

Tänään ei sitten mikään futaa [:-/] Tuumin jotta kokeilenpa katsoa leffaa netin kautta ja tilasin sellaisen. Nyt sitten ohjelma ilmoitti että pitää ladata joku päivitys, kaiketi Media Playeriin. Media Playerini on viimeisin versio! Tässä sitten kokeilen ladata sitä sun tätä jotta saisin katsottavaksi leffan jos ta JO maksoin 5 €uroa [:-//] Mulla on 23 vuokratuntia aikaa osata ladata se jokin päivitys [HOT]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #81 : 28.06.07 - klo:20:23 »

toivotaan että onnistuu ajoissa elokuvan näkeminen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Matkijalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #82 : 28.06.07 - klo:20:25 »

Marle, ongelma on edessäsi. Se kone. Lähde vaikka ulos. Videoita voi kävellen hakea vuokraamosta.

Me aina joskus matkoilla haksahdetaan ostamaan halpoja DVDitä, katsotaan kai kerran kannettavalla koneella, vaikka hotellihuoneessa.

Kirja on vielä helpompaa tekniikkaa.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #83 : 28.06.07 - klo:20:35 »

Kannatti tulla hakemaan matot (joo, muistin jopa kantaa ne näön vuoksi autoon)
oli todella herkullista lasagnea  [:5] [:20] [:16] [:45]
Kohta sitten kotiin köllöttelemään mahan viereen [KIPPIS]
-taina-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #84 : 28.06.07 - klo:20:40 »

ONNISTUI!!! Nyt katsotaan Dejavuuta [:-)]
Tämä oli siis testi [8-)] Heteken mielijohde kun eksyin MTVkolmosen sivulle. Videovuokraamo, onhan noitakin.
« Viimeksi muokattu: 28.06.07 - klo:20:43 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #85 : 28.06.07 - klo:21:01 »

Mesikseltä jäi harmonikkakisat näkemättä ja kävin katsomassa ylen areenalta olisiko se tullut sinne, ei valitettavasti.
Laitan tämän linkin tänne, siellä voipi kuunnella ja katsella monia ylen ohjelmia jälkijäteen.
http://areena.yle.fi/
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #86 : 28.06.07 - klo:21:40 »

Olipa ihanaa taas tehdä ehtoosta kunnon kävelylenkki koirulin kanssa metsässä, sateen jälkeen ilma oli niin raikasta ja
isot sekä pienet linnut lauleli ja liikkui iloisesti puissa ........ [:-)] [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #87 : 28.06.07 - klo:22:21 »

Viimeinen työvuoro alkanut. Tulikin sutina ilta, kun Pasi (Petturi-Kokki) soitti just ennen seiskaa, ettei pääsekään töistä mihinkään ja pyysi mua työmatkalla viemään sille ruokaa... Haloo, mä siis odottelin nälkäisenä ja väsyneenä, että yövuorolaista hemmoteltaisiin.  [:-I]
Soitin sitten paniikissa Tainalle, että mitä mä teen, mä kuolen varmasti nälkään  :-O [:´((]
Taina ystävällisesti muistutti mun vararavinnosta, että ei ole ihan akuuttia vaaraa nälkäkuolemasta  [:-DD]
No, hetken käsien vääntelyn jälkeen tein inventaarion ja pistin lasagnea tulemaan. VINKKI VINKKI: laitoin siihen yhden kerroksen tomaattiviipaleita väliin! Oli muuten hyvää!  [:20] [:20]

Pasi sai matkalla oman lasagne-annoksensa työpaikalle toimitettuna.  [:-P]
Sitten piti vielä kiireesti saada auton tankkiin 75 litraa naftaa. "Kortti viallinen"... kolmannella yrittämällä sain kortin syötettyä masiinaan. Ja kuinka ollakaan: naftaa ei tullut.  [:-/] Eikun kiireesti ajamaan viereiselle mittarille, joka onneksi toimi moitteettomasti ja kerkisin jopa töihin!

Nyt sitten loppui kiireet: iltahommat vielä pahasti kesken. Ja mä pääsen vasta myöhemmin aloittamaan "omat" hommat.... Tylsää, viimeisenä yönä haluaisi saada nopeasti kurjat hommat pois tieltä! Mutta aamukuudelta joka tapauksessa pääsee kotiin... sama se kai on, mitä yön tekee!  :-))

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #88 : 28.06.07 - klo:22:22 »

Ihan hyvä leffahan tuo oli, ihan 5 €uron arvoinen. Kaikkea se tekniikka tettää [:-)] Vuokrausaikaa vielä jäljellä 20 tuntia [:-)]  No, tuskinpa toista kertaa [:-I]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #89 : 28.06.07 - klo:22:29 »

Johan oli Kaijalla sutinaa!  [:-)]
Hyvinhän kaikki kuitenkin meni. [KIPPIS]
Seuraavalla kerralla kun tavataan, tilaan teidän tekemää lasangea.  Ite en ole sitä koskaan tehnyt, enkä ole kovin usein tietääkseni sitä syönyt.
Joskus tyttö on tuonut maistiaisia - kirpun verran, maisteleppa sitä sit!  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.137 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.