Viimeinen työvuoro alkanut. Tulikin sutina ilta, kun Pasi (Petturi-Kokki) soitti just ennen seiskaa, ettei pääsekään töistä mihinkään ja pyysi mua työmatkalla viemään sille ruokaa... Haloo, mä siis odottelin nälkäisenä ja väsyneenä, että yövuorolaista hemmoteltaisiin.
Soitin sitten paniikissa Tainalle, että mitä mä teen, mä kuolen varmasti nälkään
Taina ystävällisesti muistutti mun vararavinnosta, että ei ole ihan akuuttia vaaraa nälkäkuolemasta
No, hetken käsien vääntelyn jälkeen tein inventaarion ja pistin lasagnea tulemaan.
VINKKI VINKKI: laitoin siihen yhden kerroksen tomaattiviipaleita väliin! Oli muuten hyvää!
Pasi sai matkalla oman lasagne-annoksensa työpaikalle toimitettuna.
Sitten piti vielä kiireesti saada auton tankkiin 75 litraa naftaa. "Kortti viallinen"... kolmannella yrittämällä sain kortin syötettyä masiinaan. Ja kuinka ollakaan: naftaa ei tullut.
Eikun kiireesti ajamaan viereiselle mittarille, joka onneksi toimi moitteettomasti ja kerkisin jopa töihin!
Nyt sitten loppui kiireet: iltahommat vielä pahasti kesken. Ja mä pääsen vasta myöhemmin aloittamaan "omat" hommat.... Tylsää, viimeisenä yönä haluaisi saada nopeasti kurjat hommat pois tieltä! Mutta aamukuudelta joka tapauksessa pääsee kotiin... sama se kai on, mitä yön tekee!