Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.7. Maanantai  (Luettu 972 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 2.7. Maanantai
« Vastaus #15 : 02.07.07 - klo:10:22 »

Huomenta Keravalta! Oltiin yö vielä vaunulla ja aamulla kerättiin kamat kasaan ja tultiin kotiin.
Yritin tuossa soitella Keravan terveyskeskukseen. 10 minuutin jonotuksen jälkeen sain hoitajan puhelimeen, kerroin vaivani ja hän totesi, että antibioottikuuri on tarpeen, mutta lääkärille ei kyllä saa aikaa  [:-/]
En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. No, torstaina löytyy aika, mutta johan se saisi siihen mennessä alkaa antibioottikuuri vaikuttaa???
Työterveyslääkäri on lomalla ja nyt Valion työterveys koittaa järjestää mulle aikaa jonnekin yksityiselle, joiden kanssa Valiolla on sopimus. Joskus herää kysymys, että mihin mun verorahat menee, kun en pääse edes lääkäriin???  [:-I]
Jess, onneksi Valion kautta järjestyi huomisaamuksi aika...

Hieno aurinkoinen päivä, joka menee ihan hukkaan, kun pitää lähteä illaksi töihin.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 02.07.07 - klo:10:39 »

Auringonpaistetta ja suloisen leppeätuuliset terkut teille kaikille.

Mainioita noi koirajutut. [:24] :-))

Mahottoman hyvää päivän kulua.  [:45] [:44] [:46]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #17 : 02.07.07 - klo:10:40 »

Huomenta!                   Trooppinen keli kosteaa ja lämmintä  [:-)]  Kaarinin laineet viilentää   [:-)]

Heinäkuu on mun puuhakuu, vuorotellen / lomitellen matonpesua, ikkunanpesua, mansikoidenpoimintaa yms. ja niitä tekemättömiä raivaustöitä [:-I]
seuraavaksi -->    rullakaihdin on jo pesty, odottelee siellä kuivumistaan ja verhot on pesukoneessa.

Miksi ?
-  seitsemän pientä, kuollutta ampiaista makaa mun makuuhuoneeni lattialla  [:4]
-  tietokoneestani kuuluu jotain rapsahduksia?

Kaijalta hyvä kysymys  --> "että mihin mun verorahat menee, kun en pääse edes lääkäriin??? " 

Koirista / tämä viimeinen Huikka-koirani  s.pystykorva oli kauhea rähinäveikko kaikille uroksille, mutta olipa yksi uros, kultainen noutaja joka oli sen mieleen. Kaukaa tiesi, jotta nyt on asiat hyvin ja elämä hymyilee  [:38] tunne oli uroksilla molemminpuolista, ihmettelin.

Pakko taas mennä                      Rattoisaa päivää kaikille Pöntöille  [:59]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #18 : 02.07.07 - klo:10:41 »

Maanataiaamua Keskuspuiston laidalta.
Tänään onkin tässä huushollissa pyykkipäivä. Toivottavasti sadekuurot pysyvät poissa.

Heräsin puoli neljän maissa yöllä kovaan variksen rääyntään ihan makuuhuoneen avonaisen ikkuna lähellä. Nousin ja kurkkasin verhon raosta ja syy selvisi: kettu! Siinä se mietti pakosuuntaa vajaan metrin päässä ja sitten poistui vasemmalle ja vei variksen rääkynän mukanaan.
Juhannusaattona myöhään oli supikoira ja nyt city-kettu. Saanko pihapinnoja??  [:28]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 02.07.07 - klo:10:43 »

Huomenta! :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 02.07.07 - klo:10:44 »

Mukavaa uutta alkavaa viikkoa...harmaa on keli,että ehkä vettä on odotettavissa..eilen sitä tulikin aivan kaatamalla ja ukkonen jyrähti muutamia kertoja.Ans kattoo mitä tänään tuleman pitää...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #21 : 02.07.07 - klo:10:51 »

Päivee  [:-)]
Asteita 22 ja puolipilvistä. Harakan kakarat pitää karmeeta
metakkaa pihalla  :-))
Kivoja kuvia ketjussa  [:-)]

Pitäkäätten rattoisa päivä  [:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 02.07.07 - klo:11:24 »

Olet, Sus, ihan oikeassa siinä, että koira tuntee olonsa turvalliseksi, kun isäntä/emäntä on remin toisessa päässä. Silloin uskaltaa isotella, ja tilanne muuttuu kuin napista painamalla, kun koira päästetään irti. Onneksi minun (iso) koirani ei räyhää. Siinä olisikin pitelemistä, kun se alkaisi kiskoa remmissä.
Telkkisellä ihana kukka.
Nyt pitää pikapuoliin poistua pöntöltä ja valmistautua työelämään. Viettäkäätten oikein mukava päivä.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #23 : 02.07.07 - klo:13:19 »

Pikku kurkkaus  [:-)]    Aurinkoinen ihanan lämmin ja tyyni ilma +23,5 mittarissa  [:-)]         vähän on kumpupilviä kerääntymässä taivaalle enteilisikö sadetta  [:-I]
Ulkona viihdytty ja sillointällöin muutama "klappi" lennähtänyt liiteriin ..... välillä istuskeltu ja nautittu ihanasta kesäisestä luonnosta kuunnellen ja katsellen ... [:36] ..... pitää varmaa pian mennä mansikoita poimimaan puutarhaan ja  [:-P]

Kaunis kukka-amppeli Telkkisellä  [:-)]

[:45] ihanaa päivänjatkoa  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 02.07.07 - klo:13:38 »

Kaupassa käyty ja iso-ostokset tehty.Heh, kuolisitte kyl nauruun kun näkisitte mun täyteen lastatun polkupyörän... Ja sit se pyöräily, se vaatii akrobaatintaitoja siinä lastissa...  [NUT]

Noh, onneks kerkisin kotiin, kun keskeltä auringonpaistetta ryöpsähytti äsken vettä kuin e.... Vaan ei tuo kestäny kuin muutaman minuutin, sen verran, että ehti kastella mun rutikuivat pyykit.  [:-DD] Nyt taas paistaa.

[:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 02.07.07 - klo:13:54 »

Nyt taas sataa. Tiedoksi.

Mä punnitsin kotiin tullessani huvikseni ne mun ostokset... jotain 23 kg ne painoi.  [NUT]  :-))
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #26 : 02.07.07 - klo:13:55 »

Pikainen kurkistus vielä pöntölle ennen sukulaisten tuloa  [:-)] Vesijuoksureissunkin ehdin tekemään ja nyt sitten tässä hetken aikaa lueskelen ketjuja läpi.
Täällä varjossa +26.3 astetta joten hikeä pukkaa pikkuhiljaa pintaan.Ihanaa kuitenkin että sää viimeinkin muuttui kesäiseksi  [:46] Varjossahan voi olla auringolta suojassa,ettei iho pääse palamaan ja ei ole liian kuumaa.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #27 : 02.07.07 - klo:14:08 »

Nyt taas sataa. Tiedoksi.

Mä punnitsin kotiin tullessani huvikseni ne mun ostokset... jotain 23 kg ne painoi.  [NUT]  :-))

:-)) Piti ostaa aikoinaa uusi pyörä, kun entisellä retkisellaisella sai kuljettaa alle 15 kg, no sehän ei ole mitään. Tillalle tuli miesten maastopyörä, ja se kestää suuriakin lasteja, niin kauan kuin jalka nousee  [:-DD]
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #28 : 02.07.07 - klo:14:19 »

Ja nyt jyrisee ihan päällä  [:6]       Moikkelis Koikkelis    [:6]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 02.07.07 - klo:14:23 »

Just tajusin, että enempikin ois mahtunut pyörän lastiin, mutta oon unohtanut tuon etukorin vanhasta pyörästäni siirtää tähän. Yleensähän mulla on aina ollut sekä etukori, että tarakalla takakori, ne tietysti täynnä ja ohjaustangoissa kassit ja olkalaukku olalla.

Tästä ei puutukaan kuin tarakalla poikittain oleva talikko, jonka joskus kans raahasin, ja saunan lattiaritilöitäki oon kuljettanu.  [:-DD]

Ukkosen tuntua on ilmassa täälläkin, vaan ei jyrähtelyä oo kuulunut ainakaan velä.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.067 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.