Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: MISSÄ ON...  (Luettu 628 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
MISSÄ ON...
« : 06.07.07 - klo:10:43 »

...Mrs.

 [:-I] [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #1 : 06.07.07 - klo:10:43 »

Oisko siellä USA:ssa ?  :-O
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #2 : 06.07.07 - klo:10:44 »

niin, Lisahan lähti Texasiin sukuloimaan. En muista kuinka pitkäksi aikaa...  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #3 : 06.07.07 - klo:10:48 »

Aha, no hyvä tietää, vaan eikös Texasissa ole nettiä :-)) Taitaa olla kiirusta, on sen verran suurta se liikkuminen siellä.
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #4 : 06.07.07 - klo:11:12 »

Eikös se ollut se Huitsin Nevada, johon Lisa lähti...näin muistelen.  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #5 : 06.07.07 - klo:11:19 »

Eikös se ollut se Huitsin Nevada, johon Lisa lähti...näin muistelen.  :-))

Juu siis oli. Eikä mikää Texas. Heh, mun serkku asuu Texasissa siks kai sekoitin. Luulin myös Nevadan olevan siinä Texasin lähellä, mutta Nevadahan onkin siellä ihan lännessä.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 855
  • Säkylä ** älykäS
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #6 : 06.07.07 - klo:11:41 »

Vanhoista viesteistä kurkin että oman matkan aikana Lisa ja muut lähtivät ainakin kuukaudeksi... mukava olisi välillä jos joku viesti tulisi pönttölään  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 750
  • Itä-Uusimaa
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #7 : 07.07.07 - klo:12:35 »

Missäs on muutes Risto  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #8 : 07.07.07 - klo:12:36 »

Risto on kalamatkalla pohjoisessa.  [:-)]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 750
  • Itä-Uusimaa
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #9 : 07.07.07 - klo:12:38 »

Kiitos tiedosta  [:-)] Ihmettelin, kun ei ole näkynyt pöntöllä "vartijaa"  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Hilu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 689
  • - moro -
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #10 : 07.07.07 - klo:18:13 »

Missä on Zirnix?
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #11 : 07.07.07 - klo:21:16 »

Monta kunnon pönttöilijää on hukassa. Oiskohan tällä kiivaalla lomakaudella jotain tekemistä sen asian kanssa?
 [:-I]
Kirjattu

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #12 : 10.07.07 - klo:00:53 »

Ohhoh! Onkohan siitä todellakin jo kolmisen kuukautta, kun viimeksi täällä naputtelin...?  :-O

Kerrottakoon heti alkuunsa, ettenhän minä ainakaan teitä ole unohtanut! Tässä on ollut niin paljon kaikenlaista. Aikoinaan juteltuamme musiikkimuisteloista siirryin latailemaan itselleni lisää biisejä (joskaan kaikkea kivaa en vieläkään ole onnistunut löytämään...) ja koska koneeni oli niin vietävän hidas, jouduin aina pysyttelemään "yhdellä osastolla" kerrallaan. Olin paljon siis musiikkipuolella.

Sitten tuli poikani meille pariksi viikoksi laittelemaan konettani täysin uuteen uskoon ja viettämään lomaansa muutenkin. No, ikävä kyllä esimerkiksi kovalevy jouduttiin ensi alkuun tyhjentämään kokonaan ja sinne menivät kuvani, musani, omat tiedostoni, kaikki! Sitten poika hankki tähän uuden emolevyn, kovalevyn, näytönohjaimia sun muuta. Kaikkea mahdollista.

Nyt kone pelittää kuin enkeli; on nopea ja pystyn samaan aikaan aivan hyvin latailemaan musiikkia ja lueskelemaan muita sivuja. Upeaa!

Vaan eilen, juuri kun poika oli lähtenyt kotiinsa naapurikaupunkiin, kuoli meille erittäin läheinen ja rakas omainen. Jos muistatte, olen kertonut täällä joskus tuon koipeni takia hänestä... Häneltähän jouduttiin amputoimaan jalka, kun säärihaava ei ottanut parantukseen. Lisäksi hänellä oli diabetes, sepelvaltimotauti ja kaikkea mahdollista kurjaa. Muutamia päiviä sitten hän sai lievän aivoinfarktin (kuten äitinikin vajaat kaksi vuotta sitten) ja myöhemmin sairaalassa toisen, pahemman. Enää hänen sydämensä ei kestänyt, vaan hän siirtyi rajan taa. Ensi viikolla on sitten matka hautajaisiin Itä-Suomeen. Tässä kaiken muun ohella olen kyttäillyt jo pidemmän aikaa asuntoja sekä äidilleni että meille tältä suunnalta.Tänään minulla lisäksi oli vuorossa raajojen magneettikuvaus ja huomenna kontrollikäynti vastaavasti taas eri poliklinikalla...

Jotta tällaista. Mahdollisimman lyhyesti siis. Eli kaikkea mahdollista. Muuallakaan netissä en liiemmin ole pyörinyt, mutta en tiedä Pönttölänkään tapahtumista mitään: Pari kertaa pikaisesti olen otsikoita vilkuillut, mutta konekin kun on ollut lähes koko ajan varattuna... No, nyt kone olisi vapaa ja nopea, mutta nyt sitten nämä kaikki muut jutut... Lupaan kyllä palailla asiaan - iloisiinkin asioihin - heti, kun aika antaa myöten.

Voikaa te kaikki joka tapauksessa hyvin! Kai tämä elämä täälläkin tästä tasoittuu.  [:-)]

Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

ullu

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 913
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #13 : 10.07.07 - klo:00:57 »

Kiva kuulla sinusta, Zirni! Ikävää sen sijaan on läheisesi poismeno, otan osaa.

Jos suinkin ehdit ja jaksat, niin pyörähdä toki vähän useammin! Olet ollut monesti mielessä!
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

zirnix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 215
Vs: MISSÄ ON...
« Vastaus #14 : 10.07.07 - klo:01:29 »

Kiitos, Ullu, kommentistasi - kuten osanotostasikin. Kyllä minä todellakin Pönttölään - useinkin - olen kaipaillut, mutta olen antanut poikani rauhassa laitella tätä toosaa kuntoon. Itse olen vain välillä vähän koneen ääressä käynyt. Mutta nyt elämme siis erilaista aikaa - koneeni ja minä - jotta jahka näistä ikävistä asioista pääsemme yli, tulen taatusti roikkumaan täällä taas paljonkin!

Ikäviä nuo läheisten poismenot aina ovat, joskin viimeksi olen kokenut mitään tällaista joskus 70-luvulla. Ainoa toiveeni tällä hetkellä lienee, että äidilleni suotaisiin elinaikaa vielä moniakin vuosia; hänhän on toipunut aivoinfarktistaan hyvin lukuunottamatta heikkoa tasapainoa ja lieviä muistikatkoksia. Äitini on minulle erittäin rakas. Kuten oli isänikin aikoinaan.

Alunperin minun piti lähteä nukkumaan kahdentoista, yhden maissa, mutta taitaa venyä kahteen... Onneksi huominen aika TYKSiin on vasta kymmeneltä, joten aikaa jää nukkumiseenkin. Pitäisi yrittää katsoa edes muutamaa ketjua täältä vielä... Kun ei tiedä mistään mitään... Vaikuttaisi, että itse kukin on reissun päällä ollut - tai on nytkin...
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -
 

Sivu luotiin 0.334 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.