Käykö ruusuille (pensasruusut) rhodolannoite?
Kävi vain niin, että pyysin isäntää tuomaan lannoitetta ruusuille ja toi juuri tuota rhodolannoitetta
Lainaus käyttäjältä: kati - 07.07.07 - klo:11:44Kävi vain niin, että pyysin isäntää tuomaan lannoitetta ruusuille ja toi juuri tuota rhodolannoitetta Laita isäntä asialle, mene itse perässä. Mä kerran pyysin Ilkkaa tuomaan kaupasta punajuuria. Siis ihan syötäväksi vaan etikkapunajuuria. Neuvoin sitä vielä, että ota siitä missä on niitä "irtopunajuuria" (josta saa itte lappaa muovipussiin). No hää kaupassa löytänyt mitään "irtopunajuuria". Pyysi myyjältä apua, ja sai apua, ja toi mulle ison muovipussillisen raakoja punajuuria.
Lainaus käyttäjältä: Sus - 07.07.07 - klo:11:51Lainaus käyttäjältä: kati - 07.07.07 - klo:11:44Kävi vain niin, että pyysin isäntää tuomaan lannoitetta ruusuille ja toi juuri tuota rhodolannoitetta Laita isäntä asialle, mene itse perässä. Mä kerran pyysin Ilkkaa tuomaan kaupasta punajuuria. Siis ihan syötäväksi vaan etikkapunajuuria. Neuvoin sitä vielä, että ota siitä missä on niitä "irtopunajuuria" (josta saa itte lappaa muovipussiin). No hää kaupassa löytänyt mitään "irtopunajuuria". Pyysi myyjältä apua, ja sai apua, ja toi mulle ison muovipussillisen raakoja punajuuria. No, niistähän sinä sitten näpsäkkänä tyttönä laitoit etikkapunajuuria...vai..?
Mutta taitaa olla niin että ne kasvit jotka tarvitsevat kalkkia kasvuunsa eivät pysty käyttämään muitakaan aineita hyödykseen, jos kalkkia puuttuu. Itse käyttäisin ja käytän rhodolannoitetta vain happaman maan kasveille.
Minä en tykkää punajuurista missään muodossa...