Lainaus käyttäjältä: Sus - 07.08.07 - klo:14:45Voi ei, nyt mä tiedän, se pyörii kielen päällä (vaikken ookaan syömässä ), sä oot maininnut kai ruokaketjussa syöneesi sitä joskus joku päivä, laitoit vissiin kuvankin ja sen kasvin nimi on............... voi ei, nyt kävi niinkuin eilen sen hyasintin kanssa....................................muoks. ei kyl mä nyt sotken ei se se ole...Mahdoitko lukea mun vastaukseni
Voi ei, nyt mä tiedän, se pyörii kielen päällä (vaikken ookaan syömässä ), sä oot maininnut kai ruokaketjussa syöneesi sitä joskus joku päivä, laitoit vissiin kuvankin ja sen kasvin nimi on............... voi ei, nyt kävi niinkuin eilen sen hyasintin kanssa....................................muoks. ei kyl mä nyt sotken ei se se ole...
Juuriharja - mitäs juuria siinä muuten on?
Lainaus käyttäjältä: Hilu - 07.08.07 - klo:15:04Juuriharja - mitäs juuria siinä muuten on?Ovat muuten riisinjuurta
Lainaus käyttäjältä: Hilu - 07.08.07 - klo:15:54Lainaus käyttäjältä: Hilu - 07.08.07 - klo:15:04Juuriharja - mitäs juuria siinä muuten on?Ovat muuten riisinjuurta Onko? Kiva tietää, kiitos. Vai riisinjuurta se olikin Anjan lautasella. Minkäslainen kasvi se pesusieni on, se merenpohjassa kasvava pesusieni...?
Lainaus käyttäjältä: Sus - 07.08.07 - klo:15:56Lainaus käyttäjältä: Hilu - 07.08.07 - klo:15:54Lainaus käyttäjältä: Hilu - 07.08.07 - klo:15:04Juuriharja - mitäs juuria siinä muuten on?Ovat muuten riisinjuurta Onko? Kiva tietää, kiitos. Vai riisinjuurta se olikin Anjan lautasella. Minkäslainen kasvi se pesusieni on, se merenpohjassa kasvava pesusieni...?Eikös se ole eläin?
Lainaus käyttäjältä: Sus - 07.08.07 - klo:15:56Lainaus käyttäjältä: Hilu - 07.08.07 - klo:15:54Lainaus käyttäjältä: Hilu - 07.08.07 - klo:15:04Juuriharja - mitäs juuria siinä muuten on?Ovat muuten riisinjuurta Onko? Kiva tietää, kiitos. Vai riisinjuurta se olikin Anjan lautasella. Minkäslainen kasvi se pesusieni on, se merenpohjassa kasvava pesusieni...?Häh? Apuwa! En muista mitä söin..ja mitä kuvia laitoin.. No, en juuriharjaa enkä pesusientä kummiskaan..Oliskos se ollut artisokkaa?Sus! Sun kuvassa on mun mielestä eruca sativa, eli sinappikaali.
Sus, maista niitä lehtiä..onko kirpeä voimakas maku? Kun kasvi alkaa kukkia, lehdet alkavat olla aika surkeita..
Merisieni "Spongia marina"http://images.google.fi/images?hl=fi&q=Spongia%20marina&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
Nuo spongiat luetaan eläimiin, mutta kasviperäinen pesusieni saadaan ainakin pesusienikurkusta (Luffa aegyptiaca) http://puutarha.net/index.asp?s=/kauppa/esittelyx.asp?tuote=22444