Jep. Kosken rannalla ennätin ottaa kameran esille ja yritin kuvaa, mutta mitäpä jos puita on siellä täällä niin eihän automaattitarkennuksella hämärässä saa minkäänlaista kuvaa. Toivottavasti nään ja uskonkin että tällä tuurilla nään hyvissä olosuhteissa kuvauksellisesti karhun vielä tänä syksynä. Toivottavasti en nää niin lähellä että sen vuoksi jää kuva nappaamatta. Eilen ei ollut mitään mahdollisuutta ottaa kuvaa. Mutta oli se hienoa katsella kun pikkunen karhu katseli välillä meitä ja juoksi metsän siimekseen päin kuono maassa ja pylly pystyssä. - Voi juku että oli hienoa! Se että jos joku ei kertomuksiani usko, ei liikuta minua tippaakaan. Olen aina sanonut epäileville ihmisille.. Yksin jumala tietää, puhunko totta. Nyt vain on niin että rakas vaimoni oli aivan otettu näistä karhujen näkemisistä. Hän kun on nähnyt karhuja minua enempi. Toissa keväänä kaksi ruskeaa aikuista karhua 50m päässä ja minä oli kumpareen takana aivan tiedoton hienosta karhujen näkemisestä, paitsi että vaimo soitti läkähtyneenä.. Helekutin kiireesti autolle ja äkkiä! Että tällätapaa juttua lentää ilman kuvia, vielä.