Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7524 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #105 : 19.07.07 - klo:14:29 »

Ikimaailmassa en ois uskonut, et tuollainen kiusankappale eksyy tännekin.
Äsken keittiössä touhutessani avasin kraanan ja tarkoitus oli huuhtasta astia.  Eikös se ryötti tönäissyt kraanan täysille, niin vesi siitä astiasta roiskui päälleni!! [:-/]
Sit se luuraa lattialla mangneetin kanssa, ja vetäisee kamoja kädestäni, et saan rasittaa itteni ylimääräisillä kumarruksilla! [:-/]
Nyt pitäis mennä suihkuun.  Toivottavasti antaa siellä mun olla rauhassa! [:-I] [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #106 : 19.07.07 - klo:14:31 »

Joo, niin teenkin, Minni!
Taidankin mennä pihalle puuhastelemaan sanokoon Airi mitä vaan  [:-)]
Sehän voi vaikka itse jatkaa noiden kaappien kanssa.
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #107 : 19.07.07 - klo:15:01 »

Kuulkaa siskot, miten saan sen Airin pois meiltä????
Se kun on alkanut herjaamaan ja komentelemaan minun kilttiä miestäni!  :-O

Hannu ei ikuna ole sille tehnyt mitään kiusaa eikä sanonut pahaa sanaa, niin tämä pahankurinen vieras pitää semmosta kaakatusta, että ei ole muilla suunvuoroa.

Nyt on kyllä joku keino keksittävä ja vähän äkkiä, muuten minulla ei kohta ole miestä  :-))

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 19.07.07 - klo:15:10 »

Vai vielä avioliiton rikkojakin, mokomakin!  [:-//]

Sillä aikaa kun olin suihkussa se oli pienentänyt mun vaatteet, ettei meinanneet mahtua päälle! [:´(]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #109 : 19.07.07 - klo:15:44 »

Kuulkaa siskot, miten saan sen Airin pois meiltä????
Se kun on alkanut herjaamaan ja komentelemaan minun kilttiä miestäni!  :-O

Hannu ei ikuna ole sille tehnyt mitään kiusaa eikä sanonut pahaa sanaa, niin tämä pahankurinen vieras pitää semmosta kaakatusta, että ei ole muilla suunvuoroa.

Nyt on kyllä joku keino keksittävä ja vähän äkkiä, muuten minulla ei kohta ole miestä  :-))

Mun piti myös kertoa, että se nalkuttaa ja natkuttaa Pasille joskus niin inhottavasti, että miesrukkaa käy melkein sääliksi!  [:´((]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #110 : 19.07.07 - klo:15:51 »

Voi pakana, nyt se on tullut meillekin. Me kun ollaan yövuorossa ja nukutaan aamulla, niin eikös tämä ryökäle herättänytkin minut kesken unien ja sanonut, että kello on jo puoli kaksi. Minä tietysti nousin ylös ja tein petini saman tien. Katsoin sitten kelloa, ja se olikin vasta puoli yksitoista. Olin kerinnyt vasta pari tuntia nukkumaan. Manaten menin takaisin pehkuihin.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #111 : 19.07.07 - klo:15:52 »

Meillä se Airin-rotkula tunkee persamuksensa minun ja tämän nöppäimistön väliin... :-O Sitten se surffailee sätissä yökaudet ja päiväkaudet, niin etten meinaa enää tänne pöntölle päästä... [:-//] Tekis mieli potkia sitä persuksille! [:-DD] Tekis ees jotaki hyödyllistä. Vaikka hiukan ees tiskais ja lakasis ja kokkais,kävis kaupassa ja huvittais Orvokkia. Vaan ei passaa hälle semmonen diili... [:-I] Kunhan vaan kiusaa ihmisiä...
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #112 : 19.07.07 - klo:16:06 »

Jooo, ei käy kaupassa,  [?]  nyt varsinkin kun minä en sattuneesta syystä pääse kauppaan. Miesrukka käy ostoksilla, niin se vieras ketale ostattaa makkaraa ja maitoa vain, sitten täällä kotona alkaa nalkuttaa, etteikö siellä kaupassa muuta myydäkään. Huh minä en kyllä ymmärrä tuommosta. Sanos siellä kaupassa jo mitä pitää ostaa.

Tuo kaikenlaisia pölykavereitaan tänne asumaan ja viereksimään. Tietää hyvin etten jaksa imuroida kun sattuu joka paikkaan. Ei tule mittäää ei tule. Hohhoijaa kuhan minä pääsen tästä kuntoon niin kyllä annan semmoset lähöt meiltä ettei ihan heti kyläile.   [:-//]     

Vaatteet se piilottaa totta.  [:-(]
Kirjattu

ötökkä

• Vieras
« Vastaus #113 : 19.07.07 - klo:18:46 »

Mä luulin et se olis kotona sen aikaa kun mä oon töissä mut ei! Kun tulin töistä ja menin kauppaan niin arvatkaas kuka oli mukana ja oli menny irtokarkkihyllylle ja pakannu ison pussillisen niitä sillä aikaa kun mä keräsin kaikkea terveellistä. Mä sain sit tietty kyllä maksaa Airinkin ostokset. [:-//]
Ai nii ja kotona se on piilottanu kaikki mun sukat! Mä en löydä ensimmäistäkään paria. Yks päivä löysin lattialta yhdet sukat täynnä reikiä ja kun kysyin et kuka nää on rikkonu, niin Airi kehtas osottaa sormella viatonta ajokoiraa! Niinku Pete muka olis ne reijittäny. :-O
Tyystin häpeemätön muija. [:-/]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : 19.07.07 - klo:19:00 »

Poor Pete [:-DD]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #115 : 19.07.07 - klo:20:05 »

Kauheita Airi on tehny teidän kaikkien luona.
Mutta on se täälläkin. Tänään menin Tirpin kanssa kaupoille, siis, voi ei, Airi tunki kaikenlaista ylimääräistä min ostoskärryihin, ihan joutavaakin. Enkähän tietenkään kassalla kehannu alkaa valittamaan, että ei noi miun oo vaan Airin. Rahaa meni ihan kamalasti! Eli sinne liukeni lomarahat! Ostin uuden vaakankin ja kun menin siihen, niin Airikin tyrkkäs jonkun jalkansa tai jotakin puntarille, että puntari näytti, että loman aikana olis pari kiloo tullu lisää painoa  [:-//] .
On se kamala, se on niin kamala. Mutta hyvä kun tänne voi valittaa sen tekemisistä, kiitos Kolmas sisko, kun tämän ketjun laitoit pystyyn  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #116 : 19.07.07 - klo:20:10 »

Mulla oli rattoisa päivä Airin kanssa. Mä poljin filetsoa ja Airi otti kuvia, eli jos niissä on moitittavaa niin moitteet voi osoittaa hälle, kas mähän otan täydellisiä kuvia, Airi taas..no tiedättehän noi besserwisserit ja niiden luulot  [:-DD]
Kirjattu

ötökkä

• Vieras
« Vastaus #117 : 19.07.07 - klo:20:17 »

Joo tää on loistava paikka. Täällä voi purkaa murheitansa, kun kaikki joiden luona Airi ei käy, niin ei sellaset voi ymmärtää mitä sitä saa kestää kun on tollanen murheenkryyni riesana.
Meilläkin Airi tekee just tota et kun menee vaakaan punnaamaan itteensä niin Airin on ihan pakko saada seisoo samaan aikaan siinä et lukemat on ihan kauheita. Eikä se sinänsä mitään mut aina sen jälkeen Airi väittää et ne lukemat oli muka vaan mun painosta! [:-(]
Huomasin muuten just et kaupassa Airi oli vieny kärryistä kanin pelletit takas hyllyyn kun niitä ei ollutkaan mun ostoksissa vaikka kauppalapussa varmasti luki et osta pellettejä!
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #118 : 19.07.07 - klo:20:26 »

Poor kani  :-))
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #119 : 19.07.07 - klo:21:04 »

Kun tulin matkoillta, niin se, just se Airi oli napannut multa kaksi puseroa, mitä hän niilläkin teki, likaisilla puseroillani. Etsin niitä jokaisesta paikasta, joihin hän tavallisesti niitä laittelee, en löytänyt.  Mutta kun pesin vaatteita, löysin sen toisen koneesta, oli mun huomaamatta sujauttanut sen sinne. Tänään kun pesin valkopyykkiä, oli sujauttanut sekaan sen toisen, ja taas mun huomaamattani.  Kun aloin pyykkejä ottamaan koneesta pois, ne olikin vaalean punaisia, ja sieltä se toinen, punainen pusero löytyikin. Kun menen kauppaan, aina hän muistuttaa mua, että sun pitäs ostaa tuota ja sitten mä ostan. Mutta jos vaikka kananmunia varten menin kauppaan, hän ei muistuta mua ollenkaan niistä kananmunista, ja sitten unohdan ne munat ja kotona huomaan, että mitä varten mun kaupassa pitikään käydä.  Tavaroitani hän siirtelee mun huomaamattani, enkä aina heti hoksaa hänen piilojaan. Eilen kun polkupyöräilin ja huomasin lasinsiruja tiellä, niin just siinä kohdalla hän vänkäs ohjaustangosta ja ajoin niihin sirpaleisiin ja takakumi puhkesi. Onneksi oli pumppu matkassa ja pääsin kotiin parilla välipumppauksella.
Mutta vaikka hänellä on omat kurjat puolensa, niin on hän hauskakin, kyllä mä välillä nauran hänen toilailuilleen.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.241 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.