Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7514 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #165 : 23.07.07 - klo:21:23 »

NO MÄHÄN PÖNTTÖILEN JATKUVASTI!!, eLÄKÄ HUUA SIINÄ!!  [:-//]
Terkkuja suihkusta.  Etpäs sinne älynnyt tullallakannn! :-))
Enkä sano mitä nyt meen tekemään, niin pysyt koneen äärellä ja mä saan olla rauhassa, huoh!! [:-DD] :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #166 : 23.07.07 - klo:21:31 »

Mulle se pirulainen koittaa supattaa, että jäätelö+maito+fanipalat= varmasti herkullinen pirtelö ja mä pystyisin nopeasti tuplaamaan mun upeat muodot  [;-)] kun jaksaisin väsätä herkullisia jälkiruokia!  [:-P]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #167 : 23.07.07 - klo:21:34 »

Airi on jo pitkän aikaa höpöttänyt, että sen kahvihammasta kolottaa. MÄ EN JAKSA enää kuunnella. -Meen keittään sille kahveet.

Mun tartti vielä palata kertomaan Airista. Me SOVITTIIN, että se ilmoittaa mulle, koska uuni on kuuma, ja mun täytyy mennä laittamaan kalat uuniin. Noooh, lopun varmaan tiedättekin. Kauankos olen mahtanut tässä istua, -ja uuni on ollut 200 asteessa tyhjillään. PAHUKSEN MEMPERSKÄ!!!  [:-//]
« Viimeksi muokattu: 23.07.07 - klo:21:39 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #168 : 23.07.07 - klo:22:16 »

Hitsi, kello soi armottomasti 04.45 aamulla ja Airi on pakottanut mut istumaan ja höpöttelemään joutavia pöntöllä... eikä se antanut mun edes ottaa päiväunia...  [:-/]

Jaska

• Vieras
« Vastaus #169 : 24.07.07 - klo:10:54 »

Tänään Airi taisi tehdä oharit, kun nimittäin kävin sekä apteekissa että Sittarissa ( market ) ja selvisin keikasta alle 20:lla !!! :-)) Mutta vielä se ehtii, ei ole ainakaan antanut roska-auton tulla tyhjentämään kukkuroillaan olevaa roskistamme, joten en voi vaihtaa Pilvin hiekkoja ihan vielä, Tarkkaillaan tilannetta !  [8-)]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #170 : 24.07.07 - klo:11:37 »

Voi voi niin se kävi Airi meilläkin viikonlopulla. Miehen sisko oli perjantaista maanantaihin kylässä. Keksittiin sitten hänen kanssaan että ostetaan  heidän siskolleen yhteinen viisikymppislahja. No ei siinä mitään, porhallettiin Pentikkiin  ja ostettiin pentikin poro sille kolmannelle siskolle. Palattiin kotiin tyytyväisinä lahjaostoksiin.

Illalla sitten oli puhelin soinut, vaan Airi ole piilottanut puhelimen joten en sitten ollut kuullut koko soittoa. Katselin nottas mistä kumman numerosta puhelu oli tullut ja päätin sitten pirauttaa... vastattiin että "luottokunta". Pahus, alkoivat kysellä pankkikortin numeroa tai henkilöllisyysnumeroa. Mää siinä aattelin että minnekään en kyllä anna pankkikortin numeroa, mutta henkkarit pitkin hampain voin kyllä antaa.
No täti siinä toisessa päässä ilmoitti että minulta oli jäänyt pankkikortti pentikkiin. Eli Airi perhana oli härinnyt juuri siihen aikaan kun olisi pittänyt ottaa sirukortti pois koneesta. Ja oli kuulemma tehnyt jollekin toisellekin samassa liikkeessa saman jutun.

Illalla sitten tein katkarapuruukkuja iltapalaksi. Sitten huomasin että Airi oli lisännyt katkarapuja sulamaan, joten minun oli pakko tehdä ylimääräinen ruukku. Isäntä tuli keittiöön ja sanoi että santsikupin olet sitten vielä väsännyt, vaan minä hälle että tää on kyllä Airille. Sit me tytön kanssa katettiin Airillekin lautanan pöytään. Likka kysyi vielä että pannaanko haarukkakin? Minä ajattelin kyllä että syököön sormin kun kerran tulee häiriköimään. Isäntä kyllä katto meitä hiukka haavi auki  [:-I]. Sit se mokoma ei syönytkään sitä ruukkua, minun piti ahtaa itteni ähkyyn.

Seuraavana päivänä isännän kanssa mentiin poimimaan punaisia viinimarjoja. Yhtäkkiä isäntä heitti ison kourallisen marjoja maahan, joku pahus oli nimittäin siirtänyt sankoa kesken kaiken. Arvatkaa vaan kuka oli asialla. Sanoinkin isännälle että Airi taas touhuaa.
Nyt saisi Airi muuttaa jonnekin muualle välillä, alkaa jo kyllästyttämään koko nainen  [:-/]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #171 : 24.07.07 - klo:11:48 »

Puppu, nythän heititkin ihanan idean ilmaan! Katetaan Airillekin  oma lautanen pöytään.
Minä kun useimmiten olen aivan yksin ruoka-aikana kotona eikä itselle viitsi laittaa. Niin nytpä voinkin sitten kattaa kauneimmat astiani ja kristallit ja pyytää Airia kaveriksi syömään! On siinä jotain hyvääkin! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

ötökkä

• Vieras
« Vastaus #172 : 24.07.07 - klo:11:51 »

Airi tais suuttua mulle siitä kauppajutusta kun en oo sitä nyt sen jälkeen nähny. :-O
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #173 : 24.07.07 - klo:11:56 »

Mä en ala mitään, oon ihan kade teille kun Airi vaan teillä kyläilee, meilläpäin ei ole näkynyt Airia miesmuistiin. [:-DD] Vaan mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, niin kohtapuoliin se meillekin ilmestyy. Kaijakin sen tietää, että jos minä olen jotain ihmistä joskus ihmetellyt että missä se on, niin kohta se on paikalle polähtänyt. :-)) Joten odotellaan kauhuissaan [:67] epäilemättä Airi ilmaantuu meillekin ihan lähipäivinä.  [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jaska

• Vieras
« Vastaus #174 : 24.07.07 - klo:12:13 »

Puppu, nythän heititkin ihanan idean ilmaan! Katetaan Airillekin  oma lautanen pöytään.
Minä kun useimmiten olen aivan yksin ruoka-aikana kotona eikä itselle viitsi laittaa. Niin nytpä voinkin sitten kattaa kauneimmat astiani ja kristallit ja pyytää Airia kaveriksi syömään! On siinä jotain hyvääkin! [:-DD] [:-DD]

Airille en kyllä kehottaisi mitään kauneimpia kristalleja kattamaan, se pudottaa kumminkin ja rikkoo ! Muovimuki ja lautanen riittää sekä lusikka korkeintaan, haarukalla ja veitsellä se kumminkin naarmuttaa pöytää tai Sinua, Rouva Hömötiainen !  :-O
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #175 : 24.07.07 - klo:19:33 »

Meilläkin käy joku vieras nainen!  :-O

Se on ottanut silmätikuksi mm. mun kännykän. JUURI kun MINÄ olen painamassa oikeaa nappulaa, se nainen ehtii ennen minua jotenkin muuttamaan nappuloiden paikkaa. Jolloin ei onnistu mikään. Joko ei tapahdu MITÄÄN tai sitten tapahtuu jotakin kauheaa. Kuten lähtee ystävälle tekstiviesti, jossa ei lue mitään. Olen yrittänyt selittää ystävälleni, että en minä sitä tehnyt, vaan se nainen, mutta jostain syystä ei ystäväni usko.

Kerran se lähetti juuri kirjoittamani viestin ELISAN ASIAKASPALVELUUN! Minä vaan viattomasti etsin nimimuistista henkilöä, jolle olin lähettämässä viestiä, niin tämä nainen ehti ensin. Lähetti Elisan asiakaspalveluun viestin, jossa luki: "Onko siellä Haapasaaressa yhtä kuuma kuin täällä mantereella? Hyvää keikkaa teillen."

Onneksi ovat ymmärtäväisiä ja viksuja siellä asiakaspalvelussa. Eivät vastanneet viestiin lainkaan. Ymmärsivät, että ei sitä Sus lähettänyt, vaan se ilkeä vieras nainen.  [:-/]
« Viimeksi muokattu: 24.07.07 - klo:20:01 kirjoittanut Sus »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #176 : 24.07.07 - klo:19:44 »

Sitte sillä on ihmeellinen telepaattinen kyky. Sitä se käyttää just pankkiautomaatilla. Kun alan muistella tunnuslukuani, se ahtaa päähäni kaikkea muuta; mun puhelinnumeron, tuttujen puhelinnumeroita, vanhojen korttien tunnuslukuja... syntymäaikoja, geometrisia yhtälöitä, Pythagoraan lauseita, Archimeden lakeja yms.

Sillä täytyy olla hyvä muisti, kun se muistaa noita, mutta tunnuslukuani se ei mulle anna. Siinä mä sit hikoilen ja punastelen, kun takana on 10 metrin jono ihmisiä ja mä en saa aikaiseksi mitään...
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #177 : 24.07.07 - klo:19:52 »

Tää on ihan uskomaton ketju, vedet valuu silmistä kun nauran itsekseni. Ei voi muuta kun tulla hyvälle tuulelle kun Airin edesottamuksista lukee  :-))
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #178 : 24.07.07 - klo:20:35 »

Sitte sillä on ihmeellinen telepaattinen kyky. Sitä se käyttää just pankkiautomaatilla. Kun alan muistella tunnuslukuani, se ahtaa päähäni kaikkea muuta; mun puhelinnumeron, tuttujen puhelinnumeroita, vanhojen korttien tunnuslukuja... syntymäaikoja, geometrisia yhtälöitä, Pythagoraan lauseita, Archimeden lakeja yms.

Sillä täytyy olla hyvä muisti, kun se muistaa noita, mutta tunnuslukuani se ei mulle anna. Siinä mä sit hikoilen ja punastelen, kun takana on 10 metrin jono ihmisiä ja mä en saa aikaiseksi mitään...

[:-DDD] [:-DDD]

Se Airi komentelee täälläkin taas! miten se ehtii tänne asti? :-O Hirveä helle, ja se komens mut pesemään ikkunat ja verhot. Hiki valui noroina ja nyt oon ihan tattis.. :-O
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #179 : 24.07.07 - klo:20:37 »

[:-DDD] [:-DDD]

Se Airi komentelee täälläkin taas! miten se ehtii tänne asti? :-O

Sillä on varmaan joku turboluuta  :-)) :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.304 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.