Airi änkes mun työmaalle tänään tai eilen jo...oli sammuttanut valot väärästä napista ja pimeässä tuhersin aamun, ennenko kaveri tuli apuun.
Sitten se klikkas aina pöntön auki kun minä tupakalla kävin...onneksi ei koskenut mun videojuttuuni. Tuhrasin päivän yhden videokoosteen kanssa ja Airi vähä väliä änkes leveän ahterinsa mun pallille ja mitäs muuta kuin pöntölle vaan.
Sitten se aamulla kävi kaupassa ja osti pussillisen rahkajogurttikorvapuusteja ja keitti kaks pannullista kahvia. Kotiin tullessa se istua känötti mersun etupenkillä ja koko ajan änkesi rattiin ja meinas väkisten ajattaa kylään, onneks olin lujana. Kotona se sitten tyhjensi ekaksi jääkaapin ja sitten lässähti mun työtuolille...Saunaankin se änkesi. Ja taas jääkaapille...se on taas tyhjä, eikä mitään puhetta että menisi huomenna kauppaan...Karjalankin se aikoo vallata takaisin ja Sallan siinä samalla...hurja nainen.
Vaa´an olen jo piilottanut siltä. Särkee sen kuitenkin. Mikähän siihen tehoaisi, Raid? Eei..se on niinku pikku lapsi, sana ei tehoa ja lyyä ei tohi.