Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7504 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #210 : 24.07.07 - klo:22:54 »

Airin lempiruoka on maksalaatikko.  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Varokaa siis ostamasta maksalaatikkoa, tai Airi tulee!
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #211 : 24.07.07 - klo:23:06 »

Ja se maksaloota maksaakin :-)) Airilla on plantaasi jossa se viljelee äggplantaasia :-))
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #212 : 25.07.07 - klo:07:53 »

Ei tainnu Airin rotkula ymmärtää hypätä Hömiksen reppujänikseks...Meinaan ei antanu minun nukkua ku kolme tuntia... :-O Yritin mennä kylelleni puol yks ja jo puol neljä olin tikkana pystyssä, ku ei unettanu ollenkaan. Yritin maata väkisin 4 tuntia, vaan annoin vihdoin periks ja aukasin koneen... Ootteko muuten ennen nähneet minua täällä pöntöllä tähän aikaan??? Eli mullehan tämä on normaalisti keskiyö...  [:-DD] Pitäsköhän alkaa mielikuvittelemaan, että tekis jotain kodinhoidollisia toimenpiteitä...Tai jos laittas silmät kiinni ja kuvittelis, että kohta kello soi ja pitää lähtee töihin... [:67]  HUI!!! Takuulla alkaa sitten ainakin nukuttamaan  [:-DDD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #213 : 25.07.07 - klo:08:13 »

Viideltä herätti Airi minutkin, eikä vielä ole päästänyt jatkamaan unia... [:-/]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #214 : 25.07.07 - klo:10:02 »

Hyss..Airia ei oo näkyny...nysse perhana unehutti kahvinkeittimen päälle [:-/], tuoksuu...palaneelle.(kerkesinkin kehua)
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #215 : 25.07.07 - klo:10:13 »

Tämä ketju on mahtavan mainio ja hauska  [:-DDD] [:-DDD] Tämä täytyy lukea ihan ajan kanssa vähän myöhemmin ja ajatuksella.Olette te melkoisia pönttiksiä tuon Airinne kanssa  [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #216 : 25.07.07 - klo:10:18 »

Onks nyt 25.päivä ja heinäkuu...Airi!...tänään on isännän syntymäpäivä, enkä muistanut  [:17]. Onneks lahjan ostin jo mennä viikolla Sallapäiviltä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #217 : 25.07.07 - klo:10:26 »

Onnea Mesen isännälle!
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #218 : 25.07.07 - klo:10:48 »

Kuinkahan minun tulee käymään tämän Airin kanssa?Tuleekohan hän mahdollisesti minunkin luokseni tekemään noita kaikkia ilkeyksiä ja kepposiaan,mitä on teille kaikille muille näköjään tehnyt.

Olen nauranut   [:-DDD] [:-DDD] täällä silmät vettä valuen persaus hytkyen työtuolilla.Melkoinen persoona on tämä Airi  [:23]  [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #219 : 25.07.07 - klo:12:49 »

No nyt se Airi mokoma ilmestyi tännekin tekemään kepposiaan.Nyt hän pakottaa minua pysymään tässä pöntön edessä,eikä päästä minua aloittamaan kotihommia täällä ollenkaan  [:-//] [:-/] [:-//]

Vaikka kuinka yritän päästä tästä pöntön  [:74] äärestä pois,hän ei anna minun lähteä tästä mihinkään.Hän saa kohta sitten mennä laittamaan minulle ruokaa,kun nälkä alkaa kurnimaan vatsassani jo aika lailla.

Kuka haluaisi Airin välillä käymään luonaan?Alan ihan kohta hermostua  [HOT] [HOT] hänen läsnäoloonsa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #220 : 25.07.07 - klo:12:55 »

Min en ainakaan huoli, kun tämä aamu on mennyt niin mukavasti. Suosikitkin tuli takaisin ja justiinsa tässä maiskuttelen "tikkutolloa". Airi kumminkin söisi sen kaikki, ja laittaisi minulle sen ähkyolon. Ei Airia tänne, ei!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #221 : 25.07.07 - klo:12:56 »

Ai Airi tekee nyt tuttavuutta Käenpiian kanssa. Älä tänne mun luo sitä lähetä kuiteskaan, se on mulle jo niin tuttu.  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #222 : 25.07.07 - klo:12:57 »

Airi on pistäny pikaliimaa Käenpiian tuoliin.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #223 : 25.07.07 - klo:13:00 »

[:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #224 : 25.07.07 - klo:13:01 »

No nyt sain Airin ovesta ulos ja pääsen laittamaan itselleni ruokaa.Sanoin Airille,että ei ihan äkkiä ole tulemista minun luokseni  [:-//] [:-/] [:-//] Mokoma nainen aiheuttaa harmia ja haittaa,kun en saa mitään hommia täällä tehdyksi.Toivottavasti ei tule ihan heti soittamaan ovikelloa minun luokseni  [XX] [XX]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.29 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.