Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7511 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #240 : 25.07.07 - klo:18:58 »

Mullekin Airi järjesti tänään kommervenkkejä. Kun tänään tankkasin autoa itsepalveluasemalla, Airi halusi auttaa minua ja tempasi bensakahvasta sillä seurauksella, että bensaa loiskahti mun housuilleni, kävelykengille ja maahan. Jouduin jatkamaan bensaisilla vaatteilla, kunnes pääsin paikkaan jossa saatoin pestä kinttuni ja vaihtaa ulkoiluhousut ja lenkkarit, jotka mulla oli autossa. Tämmöistä ei ole koskaan ennen tapahtunut. Mutta se lysti ei vielä riittänyt. Kun kävin tänään keräämässä vattuja, niin Airi poltteli mua pitkin poikin nokkosilla käsivarsiille ja nilkkoihin. Mun jalat ja käsivarret ihan kihisee nyt. Olen pähkäillyt, miten saan vaatteista ja kävelykengistä bensanhajut pois. Airi sanoo, että heitä pois, uusia saa kaupasta.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #241 : 25.07.07 - klo:19:03 »

:-)) Apua sitä Airia. Toisten suuhun tunkee herkkuja ja yhdeltä syö kaikki ruoat, eikä tässä vielä kaikki, polttelee nokkosillakin.  [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #242 : 25.07.07 - klo:19:11 »

Eiks Hämeenlinnan lähellä ole se Airisto? Se ois varmaan kauhee paikka asua...  :-O

Turun suunnalla: http://fi.wikipedia.org/wiki/Airisto  [:-)]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #243 : 25.07.07 - klo:19:36 »

Voi näitä juttuja ja kommervenkkejä taas!
 [:-DDD] [:-DDD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #244 : 25.07.07 - klo:19:39 »

Eiks Hämeenlinnan lähellä ole se Airisto? Se ois varmaan kauhee paikka asua...  :-O

Kiitti Jaska! Mä taidan sekoittaa Airistot ja Längelmävedet ja Hattelmalan harjanteet ja Harjulan seljänteet kun niistä kaikista on joku laulu. Kai.  :-))
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #245 : 25.07.07 - klo:20:17 »

Kiitti Jaska! Mä taidan sekoittaa Airistot ja Längelmävedet ja Hattelmalan harjanteet ja Harjulan seljänteet kun niistä kaikista on joku laulu. Kai.  :-))

Emmä muuten, mutta olen melonut tuolla Airiston seudulla Rymättylässä... [:-)]
Kirjattu

Tuttu vieras

• Vieras
« Vastaus #246 : 25.07.07 - klo:20:33 »

Ja minä olen soudellut tuolla Längelmävedellä.  :-)) :-))
Kirjattu

Tuttu vieras

• Vieras
« Vastaus #247 : 25.07.07 - klo:20:34 »

Ja jatkoa vielä, että löysin sieltä toisen vaimoni.  :-)) :-)) [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #248 : 25.07.07 - klo:21:04 »

Ja jatkoa vielä, että löysin sieltä toisen vaimoni.  :-)) :-)) [KIPPIS] [KIPPIS]

Onko sulla kaksi vaimoa :-O Toisen nimi on sitten varmaan Airi [:-DD]
Kirjattu

Tuttu vieras

• Vieras
« Vastaus #249 : 25.07.07 - klo:21:13 »

Ensimmäisen ja toisen vaimon kohdalle sopi hyvin tuo Airi, mutta tämä kolmas on nyt vasta vaimoke, niin hänen kohtaan tuo Airi ei sovi ollenkaan.

Toivottavasti hänestä tulee ihana vaimo minulle.  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #250 : 25.07.07 - klo:21:18 »

Ensimmäisen ja toisen vaimon kohdalle sopi hyvin tuo Airi, mutta tämä kolmas on nyt vasta vaimoke, niin hänen kohtaan tuo Airi ei sovi ollenkaan.

Niinhän sie luulet [:-DD] Mutta toivotaan niin että Airi ei tule esiin..kiusaamaan, nimittäin, ei kahta ilman kolmatta :-))  Airien kanssa on vaan opittava elämään [;-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #251 : 25.07.07 - klo:21:27 »

Marle  :-)) :-)). -Opittava elämään  :-))
Kirjattu

Tuttu vieras

• Vieras
« Vastaus #252 : 25.07.07 - klo:21:28 »

Niinhän sie luulet [:-DD] Mutta toivotaan niin että Airi ei tule esiin..kiusaamaan, nimittäin, ei kahta ilman kolmatta :-))  Airien kanssa on vaan opittava elämään [;-)]

Eihän kaikki naiset voi olla samanlaisia Airia, vai voiko? Vai ovatko kaikki naiset samanlaisia Airia?
Jos ovat, niin sitten minä jään ikuiseksi poikamieheksi.  [:-(] [:-(] [:-(]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #253 : 25.07.07 - klo:21:32 »

Älähän nyt..Jospa sä olet liian vaativa, etsit täydellistä naista, ehei, meissä kaikissa asuu pikkuinen Airi [:-DD]
Kirjattu

Tuttu vieras

• Vieras
« Vastaus #254 : 25.07.07 - klo:21:42 »

Älähän nyt..Jospa sä olet liian vaativa, etsit täydellistä naista, ehei, meissä kaikissa asuu pikkuinen Airi [:-DD]

Ehei, en minä katsele täydellistä naista, kun en usko sellaista olevankaan, vaan olen löytänyt sellaisen naisen tässä vähän aikaa sitten, jonka kanssa uskon tulevani onnelliseksi.  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.219 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.