Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7496 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #270 : 26.07.07 - klo:15:02 »

Sus, et sie keksi!  [:-DD] Airi se kaiken kaiken keksii.
Ja Risto  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #271 : 26.07.07 - klo:15:28 »

Sus, et sie keksi!  [:-DD] Airi se kaiken kaiken keksii.
Ja Risto  [:-DD]

Mä pistän Airin keksimään...  [8-)] [:-DD] [8-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #272 : 26.07.07 - klo:15:49 »

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #273 : 26.07.07 - klo:20:34 »

Airi se hääräs taas meidän isännän kanssa kaupassa. Oltiin menossa kylään ja sanoin, että viedään sinne kahvipaketti. Sanoin, että jos siellä on (saakohan mainostaa) juhlam.:aa, niin tuo kaksi pakettia, niin minä otan itselleni toisen. Jos taas siellä on vaan Kultak.:naa, niin tuo vaan yksi kylään viemisiksi. Eikös se Airi-pakana mennyt sekoittamaan isännän pään kaupassa, ja hän toi kuin toikin kaksi pakettia kultak.:naa, vaikka siellä olisi kyllä juhlam.:kin ollut. :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #274 : 26.07.07 - klo:20:46 »

Ei kai näitä miehet lue? [:-I]
Täytyy tehdä naisellinen tunnustus.  Kukahan mun pikkareita käyttää? [:-I]  Olen jo pidemmän ajan huomannut, et kun on lähtö jonnenni, jossa saattaa joutua vähentämään vaatteita (fysikaalinen), niin kaikki paremmat alusvaatteet onkin Airi pitänyt ja mä saan lähtee maailmalle nuhrusissa tamineissa!  [:-/]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #275 : 26.07.07 - klo:21:56 »

Tuo Kaarinin juttu.  :-))

Mä menin tänään kenkäostoksille, sillä Airi pilasi ne mun kävelykengät.  Yhtätahtiiin ja käsikynkkää Airin kanssa mentiin, väkisin kun änkes mukaan. Mä menin lenkkarit jalassa, koska mun toiset kävelykengät oli hiertäneet varpaat kipeiksi. Päätin mennä ensin kenkäosastolle. Ennenkuin olin päässyt kävelykenkähyllylle oli Airi asetellut koriin jo kahdet parit lenkkareita, kahdet parit! Mä kiirehdin kävelykenkäosastolle, mutta Airille hoputti ruokapuolelle. Ei mulla ostettavaa ollut, maitoa vaan, se kun oli loppu ja ne kävelykengät. Kun Airi pääsi ruokapuolelle, hän keräili ruokatarvikkeita ostoskärryyn ja jouduin kiirehtiä mukana kärryn kanssa ympäri hyllyriviltä toiselle. Kotona katselin niitä lenkkareita. Mulle ihan liian isot, mutta ne oli sopivat mun miehen jalkaan, onneksi, sillä alejalkineina niillä ei ollut palautusoikeutta.
On se Airi aika mahdoton! Osas valita jalkineet mun miehelle, mutta ei mulle.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #276 : 26.07.07 - klo:21:57 »

Kaarin,onko ne Airin sulle jättämät vielä ruskeet takkaa ja keltaset eestä???  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #277 : 26.07.07 - klo:23:03 »

Kaikkee se kelmi kirjoittaakin, en mä vaan ois kehdannut!!  [:-/]
(harkitsee kirjoituksen sensuroimista!) [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #278 : 26.07.07 - klo:23:09 »

:-))

Elä sie mittää sernusoi. Ei tätä miähet lue! ( [:-DD] )
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #279 : 27.07.07 - klo:07:47 »

Ja jos lukevatkin, niin ehdkä ymmärtävät naisia sitten sitäkin paremmin, kun huomaavat ettei se oma eukkokulta mitään pahojaan koskaan tee, vaan kamalaakin kamalampi Airi sotkee perhe-elämää  [:-DD]

Ja kalsarijutut on normaaleja  [:-DD] meillä Airi useinkin tunkee (siis houkuttelee Randallin) miun kalsareita Randallin suuhun, siis houkuttelee sillai, että Randall varastaa kalsarit pyykkikopasta ja nuoleksii ja imeksii ne sitten ihan märiksi, jotkut jopa pureksii reikäisiksi  :-O . Eli Airi osaa koirien kieltäkin.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #280 : 27.07.07 - klo:08:55 »

Katiiiiiii  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #281 : 27.07.07 - klo:10:14 »

Minulla taitaa olla tunustuksien päivä   [:-I].
Täytyy tunnustaa, että selaillessani tätä ketjua, olen joutunut käymään rankkaa filosofista keskustelua erään henkilön kanssa. Meillä häntä ei mielestäni ole juurikaan näkynyt  :-O. MUTTA...
Tietysti juuri silloin, kun olin lähdossä Hömistä tapaamaan keskiviikkona, se tapahtui. Hömis ilmoitti aikataulun aikaistuneen aiemmin aiotusta. Siihen minä vastaamaan, että nyt tulee vähän kiire, nähdään kohta. MUTTA...
Missä ovat auton avaimet [?], eivät ainakaan käsilaukussa, jossa niiden paikka on. :-O [:-DD] :-O Huoh! Vara-avaimet kuitenkin paikallaan ja niillä liikkeelle. [:-DD]
Eilen sitten, ottaessani kalenteria käsilaukusta, kilahtivat ensin avaimet käteeni.  :-)) (Ja käsilaukku on pieni, siihen mahtuu vain kalenteri, puuteri ja puhelin.)
Kirjattu
leila

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #282 : 27.07.07 - klo:13:04 »

Niinkuin pahaa pelkäsin, nyt on Airi ilmaantunut tänne minun työpaikalle.  [:-(]
Ostin aamulla paketin suklaakeksejä vietäväksi Pertunmaalle, niin arvatkaas mitä. Sillävälin kun minä olen ihan rauhassa pönttöillyt ja palvellut välillä asiakkaita, niin Airi on kyökin puolella vetänut puoli pakettia suklaakeksejä suihinsa.  [:-/] :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #283 : 27.07.07 - klo:13:57 »

Kati, käykö se Randall puhas- vai likavaatekopalla imeksimässä ja pureksimassa???  [:-DD]  [:-DD] Niin Airihan sen tietysti yllyttää, eihän se Randall muuten...
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Jaska

• Vieras
« Vastaus #284 : 27.07.07 - klo:14:00 »

Ja minä kun vaihdoin - vihdoin - pölypussin pölynimuriin, niin se kansi ei enää suvainnut mennä kiinni, Airi mokoma oli näpelöinyt sitä sillä välin. Onneksi se ei tullut mukaan pakastimen kompressorin huoltoon, joka hoitui lämpötilaa säätämällä ja tehokkaalla imuroinnilla, ei kolise enää. Apu tuohon jälkimmäiseen löytyi taas Googlella:
http://www.lahdenkodinkonehuolto.com/index.php?pinc=3&pic=3   [:-)]
« Viimeksi muokattu: 27.07.07 - klo:14:02 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.