Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7478 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #345 : 31.07.07 - klo:10:27 »

Joo!  Laitetaanpa kaikki omat Airimme näkösälle:  Meinaan, millaiseksi sitä kuvittelemme!!  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #346 : 31.07.07 - klo:10:39 »

Mua harmittaa, kun mulla ON Airista kuva, mut en löydä sitä. Se on paperikuva, ja etsin sitä jo eilen, vaan oli piilottanut sen Airi.  [:-/]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #347 : 31.07.07 - klo:10:47 »

Minulle ja Repelle Airi juotti perjantai-iltana viinaa [KIPPIS] Väänsi kädestä niin että pakko oli meidän molempien kumota kurkkuun lasi toisensa jälkeen, ja senhän tietää mitä siitä seuraa. Päänkivistystä ja väsymystä niin että lauantaina ei päästy sängystä ylös vasta kun kello oli melkein yksi päivällä. Koko päivä meni ihan ketuille ja se on Airin syy.  [:-/]

[:-DDD] [:-DDD] Tiina,siitäs saitte kun annotte Airin houkutella sinut ja Repen kunnon juominkeihin.Tuo Airi   [:-/] [:-/]  on kyllä melkoisen taitava saamaan meidän jokaisen tekemään sellaisia asioita,mitä
EMME ITSE missään tapauksessa tekisi.
Minullekin kävi viikonlopun vieton kanssa Airin takia niin,että sydänystäväni   [:58] ei päässyt lähtemään pois,kuin vasta tänä aamuna.Tässä tapauksessa kyllä kiitettelin Airia   [:5]  hänen itsepäisyydestään.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #348 : 31.07.07 - klo:10:50 »

Mukava viikonloppu näyttää sitten KP:llä olleen, kiitos Airin. Ilmeisesti hän ymmärsi, ettei sydänystävää passaa noin vain päästää lähtemään.  [:30]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #349 : 31.07.07 - klo:10:55 »

Minullekin kävi viikonlopun vieton kanssa Airin takia niin,että sydänystäväni   [:58] ei päässyt lähtemään pois,kuin vasta tänä aamuna.Tässä tapauksessa kyllä kiitettelin Airia   [:5]  hänen itsepäisyydestään.

Love story, Andy Williams ihanasti esittää [:38]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #350 : 31.07.07 - klo:10:57 »

Käkis  :-)) Airilla on joskus hyvätkin puolensa.  [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #351 : 31.07.07 - klo:11:00 »

Kiitos Tiina tuosta ihanasta Andy Williamsin kappaleesta  [:35]

Ja Sus,kyllä Airi tekee hyviäkin tekoja  [;-)] ei hän aina ole pahan ilman lintu  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #352 : 31.07.07 - klo:12:37 »

Aaaahhh!!! Iki-ihana rakkaustarina.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #354 : 31.07.07 - klo:13:00 »

Hunajata-hunajata on laulajan ääni  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #355 : 31.07.07 - klo:13:05 »

Hunajat sikseen. Airi teki sen taas!!! Minulla on sellainen lehtipinkka, jossa on kaikki lehdet järjestyksessä, että tietää, mistä hakee, jos tarvii. Olin toisessa huoneessa, niin eikös Airi ollut käskenyt sillä välin miehen penkoa KOKO kasa ihan tyystin sekaisin  [:-/]. Kylläpä SUUTUTTI!!!!!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #356 : 31.07.07 - klo:13:07 »

Hunajat sikseen ja sitruunat tilalle. Hyi sitä Airia... [:-//]
Kirjattu

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #357 : 31.07.07 - klo:13:36 »

Muutaman päivän Airi silmäili vierestä. Kannatti keittää sille pullakahvit. :-))

Vaan eilen, kun mielelläni teen vapaalla ryskytöitä, niin eiköhän Airi alkanut yllyttää "Näytä niille! [8-)]".
Kenelle ja mitä? "No vaikka miehille tai naapureille tai naisille. Ei itelle mitään tarvi todistaa. Toisille vaan.  [8-)]"

Siis, pisti minut yksin kantamaan 50 betonitiiltä äkkijyrkkää metsäpolkua peräkärriin. No, kostoksi uitin Airin ei-niin-lämpöisessä vedessä.

Siitä kai kiukustui ja käski minut ajamaan rauhallisesti äkkijyrkän mökkimäen ylös se peräkärri tiilineen autoromun perässä. Ja ilman vauhtiahan sitä mäkeä ei saavuteta. Vauhti hyytyi viittävaille mäen päällä. Airi-autoilijan opeilla  [:-/].

Siitä selvitäkseni edes odottamaan taitavempaa kuskia oli minun peruutettava se mäki alas sen peräkärrin kanssa. Ja arvaatte kumpaan suuntaan Airi käski milloinkin rattia kääntämään  [:-//].

Lopputulos oli, että minä kaikessa rauhassa keräsin mustikoita ja Airi yritti epätoivoisesti hermostuttaa apuun joutuvaa taitavampaa kuskia. Peräkärri oli lievästi poikittain mökkitiellä ja auto motissa kärrin edessä.

Ähäkutti Airi, ketään et sittenkään saanut hermostumaan.  [:-DD]
Kirjattu
leila

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #358 : 31.07.07 - klo:14:22 »

http://faculty.smu.edu/dsimon/Music/Dean%20Martin%20-%20That's%20Amore.mp3

[:38]

Kiitos Pyris sinulle tästä ihanasta kappaleesta  [:40] [:35] minulla on Dean Martinin levy,jossa tämäkin kappale on.A'more se vaan soi korvissani tällä hetkellä  [:38]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #359 : 31.07.07 - klo:14:38 »

Kiitos Pyris sinulle tästä ihanasta kappaleesta  [:40] [:35] minulla on Dean Martinin levy,jossa tämäkin kappale on.A'more se vaan soi korvissani tällä hetkellä  [:38]

Alkaa kuulostaa vahvasti siltä, että Käenpiika on rakastunut[:38]
Aiotko esitellä hänet joskus pöntöllä?  [:-)]

Sivu luotiin 0.324 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.