Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vieras nainen  (Luettu 7468 kertaa)

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Vieras nainen
« Vastaus #420 : 04.08.07 - klo:21:42 »

Sussiunakkoon mikä päivä susilla on ollut. Airi voisi kyläillä välillä muuallakin.... ei vaan tartte tulla meille  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #421 : 07.08.07 - klo:21:49 »

Ja sussiunakkoon mikä päivä mulla on ollut. Nyt se Airi on ihan mahdottomaksi ruvennut. Se tekee jo ihan vaarallisia temppuja. Meillä oli tänään isännän kanssa siinä pieni työrupeama. Korjattiin melkein 500 heinäpaalia tallin vintille. Arvatkaas, oliko herkkua. 28 astetta varjossa [:-(]. Ja sitten Airi kehtaa vielä pelleillä. No, minä olin lavalla pinkkaamassa ja mies antoi paalit pellolta minulle. Meillä oli sellainen viitisentoista paalia lavalla ja mies meni siirtämään traktoria. Minä lavalla. Eikös tämä Airi pakana mennyt kuiskuttamaan miehen korvaan, että:"Kippi ylös, nosta kippi ylös." Ja tehän tiedätte vanhastaan, että Airin sana on laki. En heti edes tajunnut, mitä tapahtuu. Ihmettelin vaan, kun lava on niin oudossa asennossa. Sitten, kun sen huomasin ja tajusin, huusin kuin sumuruuppari, että mies olisi laskenut kipin, mutta Airi, AIRI piti varmaan sormiansa isännän korvissa, koska ei se mitään kuullut. (Naapurit kylläkin varmaan kuulivat  :-)) ). Kun kippi oli tarpeeksi ylhäällä, aloin liukua paalien kanssa alaspäin. Paalit pysäsivät takalaitaan, mutta minä hyppäsin alas. Siinä samassa mieskin oli huomannut erheensä (siis Airin tempun). Eikä se Airi sitä vielä tuohon jättänyt, vaan käski isännän tulla virnuilemaan siihen lavan reunalle, että "mitä sinä niitä tuolta takalaidasta päin alat pinkkaamaan, etkö tiedä, että edestäpäin aina aletaan." Teki kyllä mieli jättää hommat sikseen ja sanoa, että korjaa heinäsi, mutta eihän se isännän vika ollut, vaan AIRIN. Onneksi ei kuitenkaan ollut täysi kuorma heiniä. Silloin olisi voinut käydä pahemminkin. Pelästyin minä kyllä niin paljon, että kädet olivat kuin venttiilikumia  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #422 : 07.08.07 - klo:21:59 »

( [:-DD] saako Airille nauraa)
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #423 : 07.08.07 - klo:22:01 »

Saa  [:-DDD]

Poistin lauseen loppuosan  :-))
« Viimeksi muokattu: 08.08.07 - klo:09:54 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #424 : 07.08.07 - klo:22:11 »

Kauhia kuitennii  :-O pahemmin ois voinu sattua.

No onneks ei sattunu. Mikäs siinä liukuillessa pientä alamäkeä paalien mukana ja kivaa kun isäntäkin sai päiväänsä jotakin huvin aihetta raskaan työn lomassa. :-))

Mut on toi Airi yks... Toissapäivän kauppareisulla se ei häirinny, muuta ku just lähtiessä pisti mut liukastumaan nakkiin.

Oli käskeny Tiitu-kissan pudotta nakinpalan muovilattialle, mun kulkuväylälle, ja mie siihe liukkailla sileepohjasilla muovikengillä luistelemaan. [:-/] Oli kyllä liukkain nakki mitä oon tavannu! Ois siinäki voinu hullusti käydä, vaan pysyimpä pystyssä, mutta peljästyin kauheesti. Ois siinä voinu selälleen lentää ja pahemminnii satuttaa... Uh.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #425 : 07.08.07 - klo:22:15 »

Airi se meitä taas koittelee  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #426 : 07.08.07 - klo:22:19 »

Heheheee...
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #427 : 07.08.07 - klo:22:19 »

Airi se meitä taas koittelee  :-))

Joo, ja ai nii. Se yritti tänään taas tehdä kissanruuan syömäkelvottomaksi. [:-I] MIE en tehny muuta ku kaadoin pesupulveria pesukoneeseen ja reippaalla kädenliikkeellä vaan heilautin pesupulveripussia niin sieltä lennähti jotenki pulveria ilmaan ja laskeutui kauniisti kissanruokalautaselle. Airi VARMASTI jotenki PUHALS!

Noh, eihän sitä syödä enää voinu sitä ruokaa. Lautasella oli jauhelihaperunamuussia aika paljon, kuorin päällimmäisen kerroksen paksulti pois, kuppiin jäi enää ihan vähä vaa. Mitä se Airi aina noita mun kissoja...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #428 : 07.08.07 - klo:22:25 »

Se on kissavihaaja(kin)  [:-DD]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #429 : 08.08.07 - klo:07:44 »

Ai kauhee, Mesis. Onneksi kuitenkin selvisit säikähdyksellä.

Mutta Sus  [:-DD]  [:-DDD] tuo "liukastuin nakkiin" on  [:-DD] , Mie jo aattelin, että sie olit jollain kauppareissulla ja siellä pliukastuit, ennenkö pidemmälle luin  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #430 : 08.08.07 - klo:14:10 »

Mutta Sus  [:-DD]  [:-DDD] tuo "liukastuin nakkiin" on  [:-DD] , Mie jo aattelin, että sie olit jollain kauppareissulla ja siellä pliukastuit, ennenkö pidemmälle luin  [:-DD]

Heh, tää nakkiliukastusjuttu näytti kyl lähinnä samalta, kuin Aku Ankka kun se aina liukastuu banaaninkuoreen. Mut en lentänt seljälleni kuten Aku Ankka AINA. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #431 : 08.08.07 - klo:14:16 »

Onneksi pysyit pystyssä. Kannattaa aina kulkea "nöyrän näköisenä" silmät alas luotuina, kun ei siitä Airista koskaan tiedä, mitä se tekee, tai käskee jonkun muun tehdä  :-)). -Esim. heittelee nakkeja kulkureitille  [:-I]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #432 : 08.08.07 - klo:14:33 »

Voi teidän juttuja  [:-DDD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #433 : 08.08.07 - klo:14:40 »

"Hän kulkevi kuin yli nakk..eikun kukkien"... [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #434 : 08.08.07 - klo:14:42 »

"Hän kulkevi kuin yli nakk..eikun kukkien"... [:-I] [:-DD]

Jahas nyt sitä aletaan jo...... :-O... äläs kuule mulle....

Ei vainenkaan. :-)) [:-DD] :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.228 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.